Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Kevin Costner ismét rendez

2010.02.12. 13:18 koimbra 8 komment

Kevin Costner egykor sikert sikerre halmozott, aztán elérkezett az az idő, mikor úgy gondolta, hogy ő aztán már bármit csinálhat, azt a közönség kedvelni fogja. Tévedett, a Waterworlddel és A  jövő hírnökével alaposan mellélőtt, szerencsére még észbekapott és nem próbálkozott nagyobb volumenű produkciókkal, hanem kisebb költségvetésű alkotásokban tűnt fel, ezek közül az egyik legjobb darab a Fegyvertársak western volt, amit Costner maga dirigált

7 éve már, hogy Costner nem rendezett filmet, ám most az A Little War of Our Own című produkció kedvéért beáll a kamera másik oldalára, emellett pedig a főszerepet is el fogja játszani. Costner egy sheriffet fog alakítani, aki a városában megpróbálja megőrizni a rendez az egyre növekvő erőszak ellenére.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr991751981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ussk · http://ussk.blog.hu/ 2010.02.12. 15:31:51

És ha jól emlékszem, a Wyatt Earppel is mellélőtt már pont sheriff ügyben.

Pistu 2010.02.12. 15:36:54

@ussk: Az lehet, viszon a Fegyvertársakban javított. Sokan úgy tartják amiatt a film miatt hozták vissza a western műfajt.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.02.12. 16:14:01

@ussk: Igen, bukott a film. Ekkoriban került ki a Tombstone is Kurt Russellel, ami szerintem sokkal jobb lett.
A Fegyverátrsak azonban igen jó lett.

ussk · http://ussk.blog.hu/ 2010.02.12. 16:36:02

A Fegyvertársakhoz még nem volt szerencsém (nem nagyon követtem Costnert a kevésbé sikerült filmjei után), de ha ennyire mondjátok, akkor lehet, hogy teszek vele egy próbát.

SzőröstalpúJeti 2010.02.12. 16:42:16

Én nem értem, miért, de a bukásait is bírom Costnernek, nagyon kevés színésszel vagyok így. A Fegyvertársak tényleg visszarakta a westernt a térképre, én ezt a filmjét is biztosan meg fogom nézni.

Elanor_ 2010.02.12. 17:57:15

drukkolok neki :)
a Mr. Brooksban király volt. meg még sokmindenben. és a kor is jól áll neki... nem bírtam a szépfiús korszakát.

sjbee 2010.02.13. 03:29:40

Én meg úgy vagyok vele, h sztem a Waterworld és a Jövő hírnöke is egész jó film, előbbit nem is tudom hányszor láttam már.

doktor.dikhed 2010.02.13. 23:35:10

Costner újra rendez? Ráadásul westernt? A moziban a helyem.
süti beállítások módosítása