Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Képek a Napfogyatkozásból

2010.02.15. 17:46 koimbra 13 komment

Hatalmas nagy siker volt az Újhold, több, mint 700 milliót termelt világszerte, a széria harmadik darabjától, a Napfogyatkozástól is ugyanennyit várnak. Juan Antonio Bayona spanyol filmrendezőre bízták volna a filmet, azonban végül David Slade dirigálhatta le a produkciót. A Napfogyatkozásban Bella nehéz helyzetbe kerül, ugyanis választania kell Edward és Jacob között, ráadásul még egy vámpírcsapat is az életére tör. Június 30-án mutatják be a filmet (Amerikában).

Címkék: képben franchise eclipse

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr301760825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2010.02.15. 20:02:16

Mint elfogulatlan néző számomra nagy örömöt jelentene, ha nem a nyers romantika és Bella teljesidejű tehetetlensége, szenvedése állna a film történetének középpontjában, mint a 2. részben.

b0lha 2010.02.15. 20:08:31

ritkan csinalok ilyet, de mar 1xuen nem birom ki, valahova le kell irnom, es pont ezek a kepek megadtak a kello loketet a dologhoz. tehat...
EKKORA EPIC GICCSET EN MEG ELETEMBEN NEM LATTAM! komolyan mondom, konkretan mar gusztustalan ez a mindenkinel nagyobb es hevesebb es szenvedelyesebb es, es, es szerelem. egyszeruen okadnom kell tole, komolyan meg ha profi szintu harcjelenetek lennenek a filmben, avatarnal durvabb megvalositassal, akkor is telibe kopnem az egeszet, mert gusztustalanul tenyerbemaszo az egesz... ahh, dejo volt kiadni magambol :D

Alex Mahone 2010.02.15. 20:21:32

Milyen akciódús képek, szinte követhetetlen lesz a cselekmény, csak úgy, mint az előző részekben. Az utolsó képen meg törjék már ki a faszi nyakát :D

Elanor_ 2010.02.15. 20:24:49

"A Napfogyatkozásban Bella nehéz helyzetbe kerül, ugyanis választania kell Edward és Jacob között, ráadásul még egy vámpírcsapat is az életére tör."
már megint választania kell?
és megint az életére törnek?
azt hittem, a 3. rész már csak kettejük 90 perces velencei gondolázgatása lesz :)))

Shaddam 2010.02.15. 20:50:13

Ahh edvárd már nedvesedik is a bugyim.Ehh mégse...

Shyllard 2010.02.15. 21:16:53

Én vagyok az első, aki semlegesen áll ehez az egészhez? :) A 2-őt is moziban láttam ,ezt is ott fogom megnézni. Poénból. A képek meg ugyanazok, mint amik az előző részekhez voltak, csak a háttért átfotosoppolták :D Viszont de jó lenne, ha ki is nyírnák végre Edward-ot :)

FayeFaye 2010.02.15. 21:20:24

@Shyllard: En mar elkezdtem irni valamit, de aztan mindig eszembe jut, hogy nem szabad etetni a trollokat.:P

Shyllard 2010.02.15. 21:36:22

@FayeFaye: Jajj mekkora Twilight utálat van itt.... :) Szarnak szar, de azért nem nézhetetlen.

FayeFaye 2010.02.15. 22:26:03

Lehet, hogy felreertettel, vagy en teged, en elveztem a Twilightot, es nem ertem, miert ez a zsigeri gyulolet - persze en sem vagyok nagy velemennyel azokrol az avatardorkol, akik azt remelik, hogy meghalnak es a Pandoran szuletnek ujra - ezt irtam le majdnem, de aztan rajottem, hogy nem erdemes.:)

Elanor_ 2010.02.15. 22:55:12

@Shyllard: én sem utálom. sőt. de ezt már kifejtettem itt-ott. :)

»RyuK« 2010.02.15. 23:55:20

Szerintem a 3. részben Bella nem tud választani Edward és Jacob között, ezért hogy rendezze a gondolatait, Ausztráliába utazik, és beleszeret egy kenguruba.

Mese92 2010.02.16. 07:56:54

Te jó ég.. egyszerre fordul ki a gyomrom és röhögök is. Szerelem ide vagy oda, ez állati giccses. Nem hiszem el, hogy nem lehetne visszafogottabban, ízlésesen. Ja, plusz egy jó sztori.

Spawn85 2010.02.16. 12:22:35

Én is abszolút semlegesen állok hozzá ehhez az egész Twilight dologhoz. Az első rész nálam 5/10-re jó volt, a másodikat még nem láttam. Nem mondom, hogy fan vagyok, mert nem igaz, de nézhetetlennek sem mondanám.
Az viszont igaz, túlságosan agyon lett hype-olva az egész.
süti beállítások módosítása