Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Rheese és Wernick a G.I. Joe folytatásáról

2010.02.18. 10:55 koimbra 4 komment

Az MTV News meginterjúvolta a Zombieland íróit, Rhett Reese-t és Paul Wernicket, akik a G.I. Joe folytatásátóról beszéltek néhány mondatot. "Elmondhatjuk, hogy teljesen hűek leszünk az első filmhez. Nem hagyjuk figyelmen kívül az ebben megtörtént dolgokat. Egy rendes második rész lesz, a G.I. Joe film közvetlen folytatása." - mondták, majd még az is kiderül, hogy néhány új karaktert is látni fogunk a produkcióban, ám hogy kiket hoznak be még nem tudni, egyeztetni kell a Hasbroval. (Lady Jaye-nek örülnék.)

Címkék: miújság sequel g.i. joe g.i. joe 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr101768455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.02.18. 13:38:28

Nem volt egy csehovi dráma benne, de üdítő és szórakoztató volt a G.I.Joe film, már 3x is láttam azóta. Bár a CGI helyenként nagyon gagyi volt, mégis megbocsájtható, hiszen a gyermekkorunk műanyagfigurái elevenedtek meg. Tehát a CGI semmivel sem volt élethűbb, mint az egykori figurák. :-D

Én őszintén megmondom, várom a folytatást, biztosan érdekes lesz.

Spawn85 2010.02.18. 14:35:55

Én az első résztől pont azt kaptam, amit egy G.I. Joe filmtől vártam.

Amúgy még szerencse, hogy figyelembe veszik az első részben történteket, hiszen elég nagy cliffhanger-rel lett vége a filmnek. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.02.18. 15:33:07

Szerintem teljesen jó szórakozás volt, Kígyószem badass volt:) Csak mondjuk nem értem miért csináltak a Bárónőből végül jó karaktert. No sebaj.

Rolee83 2010.02.19. 05:41:58

Kellemesen csalódtam az első részben! Moziban néztük, aztán itthon 2x-ra már kicsit uncsi volt, de jöhet a második!!
süti beállítások módosítása