Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Májusban indul a Sikoly 4 forgatása

2010.02.19. 22:01 koimbra 4 komment

A Sikoly harmadik része után csönd honolt a franchise háza táján, majd néhány hónappal ezelőtt jött a hír, hogy Kevin Williamson írja a negyedik forgatókönyvét. A filmhez sikerült visszacsábítani Courtney Cox-ot és David Arquette-et, majd végül Neve Campbellt is meggyőzték. Wes Craven pedig újra a rendezői poszton fog ténykedni. Úgy tűnik, hogy a forgatás hamarosan kezdetét veheti, az LA Times egyik cikkében ugyanis ez olvasható:

"Craven bejefezte a My Soul Take filmet, amelyet még ebben az évben be fognak mutatni. Májusban pedig hozzálátm a Sikoly 4-hez."

A Sikoly 4 nem lesz 3D-s, ezt Williamson árulta el korábban. Az általa írt franchise pont az ilyen produkciókat állítja pellengére és így itt ez a technika nem működne. A negyedik felvonás 10 évvel a harmadik után fog játszódni, a történések pedig Woodsboroban fognak zajlani.

Címkék: franchise miújság sikoly sequel sikoly 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr1001773903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2010.02.19. 23:09:32

Alig várom! A trilógiát nagyon szeretem, bár tény, hogy a harmadik résszel átestek a ló túloldalára, és annyira jóra akarták megcsinálni, hogy az lett a legszarabb. :S Viszont az első kettő szerintem igazi klasszikus, a kilencvenes évek tinihorrorjainak iskolapéldája. (Jé, nem gondoltam volna, hogy ezt a szót valaha is használni fogom...)

Dejdő 2010.02.20. 00:01:42

Én is nagyon várom! Csatlakozom az előttem szólóhoz! Imádtam a Sikolyt!!! Bárcsak lett volna egy Tudom mit tettél....3.réssz is nem a gagyi Örökké tudom,mit tettél.....fos!

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2010.02.20. 09:27:54

Kíváncsi vagyok, hogy mit tudnak még ebből kihozni. Az biztató, hogy a kemény mag benne lesz a fillmben.

Tipca 2010.02.20. 20:20:29

@desmond wallace: Állítólag egészen új szálon indulnak el, most már nem Sidney szerencsétlen halott anyját akarják már megint előrángatni valami huszadrangú mellékszereplővel, aki bosszút akar állni valamiért. Talán a csaj fia lesz a főszereplő, ha minden igaz, Sidney, Gale és Dewey(?) csak ott lesznek valahol.

@Dejdő: Az az igazság, hogy nekem a Tudom mit tettél sorozat nem jött be. Nemrég újranéztem az 1-2-t, illetve az örökkét, és azt kell mondjam, hogy a második rész lett a legjobb. Az első gyakorlatilag nem tinihorror, én legalábbis nem neveznék annak egy olyan filmet, amiben összesen 4 ember hal meg, és azok java is a film utolsó negyed órájában. A harmadik meg... hát az olyan, amilyen.
süti beállítások módosítása