Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Alkonyat- Napfogyatkozás előzetes

2010.03.11. 15:55 koimbra 13 komment

Képzeletben már hallom, hogy az Alkonyat széria rajongói az előzetes előtt teljesen lázba jönnek, a végén pedig beállítják az lakás össze óráját, hogy pont aznap csörögjön mikor a film a mozikba kerül.

 A megasikernek örvendő franchise harmadik részében Bella még Edwarddal jár, ám Jacob azt szeretné, ha a lány őt választaná. Hogy ne csak romantika legyen egy kis izgalmat is beleszőtt az írónő a történetbe, ugyanis Bella élete veszélyben forog. Az első két részben látott színészek bújnak ismét a karakter bőrébe, Victoriat azonban nem Rachelle Lefevre játssza, hanem Bryce Dallas Howard.

Drew Barrymore merült fel kezdetben rendezőként, aztán úgy tűnt, hogy Juan Antonio Bayona fogja dirigálni a filmet, végül a 30 Days of Night alkotója, David Slade készíthette el a Napfogyatkozást.

Címkék: trailer franchise eclipse sequel alkonyat fantasyelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr41831605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2010.03.11. 16:05:45

Pasi létemre, őszintén megmondom, az első rész még egész nézhető volt, habár önszántamból már abba sem kezdtem volna bele igazán. A második már fuldoklott a sok nyáltól, de úgy látom, ez a harmadik már teljesen elmerül benne. A nagy "akcióból" annyira futotta, hogy a vámpírcsaj ugrott egy nagyot? Ejha!

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2010.03.11. 16:58:22

szerintem teljesen mindegy ki rendezi ezt a vackot, a rajongók akkor is a világ legjobb filmjének fogják tartani.

amúgy ez a "nagy választás" csak engem emlékeztet a kampányidőszakra? :D

Rosaliee 2010.03.11. 18:26:16

Én imádom a Twilight Saga-t. Akár nyálas, akár nem nekem ez a kedvenc filmem. Nagyon várom ezt a részt. Már elkezdtem olvasni, de az nem olyan, mint a film... :D

chdstr · http://mozigekko.blog.hu/ 2010.03.11. 18:42:09

a 3. rész könyvben még egész ok volt, az első kettőt nem olvastam a 4-et meg 50 oldal után abbahagytam:D
a filmet inkább nem kommentálnám:D

fitymacsattogas 2010.03.11. 20:12:13

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ennyit a filmrol.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ennyit a konyvrol.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ennyit a fanokrol.

Elanor_ 2010.03.11. 20:34:57

rajongó vagyok, de nem állítottam be az órám. :)
most akkor valami baj van velem? :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.11. 20:37:35

@Elanor_: De Te nem olyan vagy, aki sikítozva nézi meg örjöngve várja:)

Shyllard 2010.03.11. 20:54:27

A New Moon is megérte a mozijegy árát, ez is meg fog érni annyit :) Szarnak szar, de benne van Dakota Fanning, úgyhogy csak miatta muszály megnézni.

Spawn85 2010.03.11. 23:23:03

@Rosaliee: "Már elkezdtem olvasni, de az nem olyan, mint a film... :D "

Valóban. Nekem eddig minden Twilight rajongó ismerősöm azt mondta, hogy a könyv ezerszer jobb.
Én meg nem olvastam úgyhogy nem tudom.

Az első rész nálam 5/10-re jó volt. A másodikat nem láttam még, majd egyszer talán, meg majd egyszer talán ezt is.

@Elanor_: Nincs veled semmi baj. Viszont az órát sem késő még beállítani. :D

Judy88 2010.03.12. 08:41:04

Én olvastam könyvben az Alkonyatot, és az Új holdat, de nekem könyvben sem tetszett meg a történet. A filmet meg inkább hagyjuk...

Repce Manó 2010.03.12. 10:04:52

@koimbra: ugyan, hiszen te is beállítottad az órádat, csak nem az Alkonyatra, hanem a The Expendables-re és a Predators-ra : )
Az Alkonyat filmek csupán célközönségét tekintve különböznek akár a fentiektől is, nincs lényeges minőségbeli eltérés... bár a harmadik könyvet a felénél abbahagytam, mert baromira unalmas, ahhoz képest ebben az előzetesben... lehet, be kéne fejezni.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.12. 10:09:17

@Repce Manó: Góóól:)
Bár én nem várok egyetlen filmet sem úgy, hogy számoljam a napokat. Anno nagyon vártam egyet-kettőt, aztán csalódás volt.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.03.12. 10:20:47

@Shyllard: Na igen, Dakota, de én még számítok Bryce Dallas Howardra is, a nézhetőbbé tétel miatt;)
süti beállítások módosítása