Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Brody arról beszél, hogyan készült fel a Predatorsra

2010.03.16. 11:24 koimbra 1 komment

Adrien Brody a Ragadozókban egy kemény katonát fog alakítani, akit a címszereplők elkapnak azért, hogy a saját bolygójukon vadásszanak rá. Brody az SXSW-n tartott sajtókonferencián beszélt szerepéről.

"11 kiló izmot szedtem fel a szerep kedvéért, de nem ez volt a cél. Nem azért szerződtettek, hogy izomkolosszus legyek. Egyébként sem vagyok egy bodybuilder, de úgy éreztem, hogy akkor is keménynek kell tűnnöm, ha éppen nincs nálam fegyver." -mondta Brody, majd még azt is hozzátette, hogy nem csak a nyers erő számít, mikor az űrlények lövedékeit próbálja elkerülni vagy éppen a ragadozókat elől próbál elbújni. 

"Éjszakáimat azzal töltöttem, hogy  túlélő és katonai könyveket bújtam. Elolvastam a Sun Tzu-t, meditációt tanultam, nagyon szigorú diétára fogtam magam, nem ittam, nem ettem cukrot és nem szexeltem."- árulta el Brody a konferencián, hogy miképp készült fel a filmre, amely szerinte ez egy igazán jó szerep volt számára.

Címkék: miújság predators

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr691843478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee83 2010.03.16. 15:41:54

Akkor majd ugyanilyen ügyesen felkészülhet a 2. részre is! :D
süti beállítások módosítása