Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Rourke Whiplashről beszél

2010.03.20. 17:08 koimbra 10 komment

A TotalFilm magazin következő címlapján a Vasember fog feszíteni (ezt alább meg is nézheted). Az újságban pedig lesz egy interjú Mickey Rourke-kal, aki a Vasember  ellenfelét fogja játszani.

„Általában nem érdekelnek az ilyen típusú filmek, de láttam az első részt és elég sokat kihoztak a Robert Downey Jr. által játszott – hagyományosnak nem nevezhető – akcióhősből. Nem azt a sztereotíp karaktert hozta, mint pl. a Pókember, Batman vagy a többi ehhez hasonló marhaság.” - mondta Rourke, majd az által viselt ruháról is ejtett néhány szót - „Mikor először felvettem úgy négy percig viseltem, majd azt mondtam, hogy gyorsan vegyék le rólam. Az egész mellény úgy 18 kilót nyomhatott és 25 lépést tudtam megtenni benne, aztán persze lihegtem. Szóval azt csináltam, hogy egy edzővel felvettem egy 18 kilós mellényt, majd nekiindultam egy emelkedőnek, két hónap után már egész jól ment a dolog.

A színész ezután némi spoilert is elárult: "Nos, az egyetlen dolog, amit elárulhatok, az az, hogy úgy döntöttek, hogy kinyírnak és le is forgattuk Gwyneth Paltrow-val. Majd újra eljött a csapat Új-Mexikóba és újravették az egészet, most pedig függőben van a dolog" E szerint az első elképzelés szerint megölték Rourke karakterét (bár egy képregényben ez nem jelent semmit), később pedig felvették másképpen is, így most nem tudhatjuk, hogy mi lesz a film vége.

 

 

Címkék: vasember miújság vasember2 képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr651854968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.03.20. 21:08:50

"Pókember, Batman vagy a többi ehhez hasonló marhaság."
Mint a Sin City, nem Mr. Rourke? :D Ehh... imádom mikor a hülye marketingesek szavakat adnak a színészek szájába...

Krumplicukor1987 2010.03.21. 10:29:45

@0gre: Jaja.
Meg azért mondjuk a Tim Burton-féle Batman 1-2-t összehasonlítani a Vasemberrel...
Ég és föld. És nem a vasember javára.

Shyllard 2010.03.21. 11:30:36

Pókembert még értem, de Batman? Azért durva, hogy 18 kilós cuccot adtak rá :)

Alex Mahone 2010.03.21. 11:40:13

@Krumplicukor1987: @0gre: azért a Sin City nem volt épp egy szokványos szuperhős-mozi. A Burton-féle Batmant pedig 8-9 éve sem tudtam végignézni, nemrég nekiálltam, akkor sem ment. Ellenben a Vasemberen nagyon jót szórakoztam, és már vagy háromszor láttam, ilyen film nálam nincs sok.

Mese92 2010.03.21. 12:38:52

Csak nekem lőtték le a poént azzal, hogy ki van írva, kinyírják a karaktert?

Krumplicukor1987 2010.03.21. 12:55:15

@Alex Mahone:
én meg a batmant tudom kb minden héten végignézni, a vasembert viszont alig tudtam végigszenvedni egyszer.
Meg azért szakértőbb körökben Burtont és a munkásságát jobban elismerik mint Favreaut. Az iron man jó kis iparos munka, semmi féle extrával. Burton viszont eszméletlen hangulatot és világot tud teremteni, amit nagyon kevesen tudnak utánacsinálni.

gaboca1200 2010.03.21. 14:16:18

Még nem láttam az első részt, pedig több helyen olvastam, hogy jó. Mostanában több a képregényfilmek egy évre jutó száma, mint amire igényem van :D

@0gre: Már nem sokra emlékszem a Sin Cityből, de Rourke talán az ilyen pizsamás, sztreccsgatyás szuperhősökre gondolt, akik bevetés elött gyorsan átöltöznek :)

@Mese92: Az van odaírva, hogy először úgy döntöttek kinyírják, és így is forgatták le. Majd gondoltak egyet, és felvették másként is. Szóval, még nem lehet tudni mi lesz a végül.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.21. 14:24:54

A Batman és a Vasember annyiban hasonlít egymásra, hogy képregényfilm:) Burton verziója komorabb hangulatú, a Vasember pedig inkább viccesebb, köszönhető ez Tony Stark figurájának, aki laza és mindig mond valami poént.

Egyébként szerintem nem beszélhetett volna a film végéről, hiszen az ilyesmiket hétpecsétes titokként kezelik, szóval biztosan a felsőbb körökben engedélyt adtak erre. Így egyesek talán még izgatottabban várják a filmet.

Alex Mahone 2010.03.21. 16:16:36

@Krumplicukor1987: én is jobban szeretem Burtont, mint Jon Favreaut (elég csak a Nagy Halat vagy Az Álmosvölgy legendáját összehasonlítani pl. Favreau űrfogócskájával), viszont Burton is melléfogott már jó párszor. Elég csak a Támad a Marsra, a Majmok bolygójára, vagy az új Alice-ra gondolni (vagy a Batmanre).
@Mese92: azért ne ess kétségbe, lehet, hogy kamuhadjáratba kezdenek a film előtt, ahogy Bay is legutóbb.

Krumplicukor1987 2010.03.22. 07:46:10

@Alex Mahone:
Az Alice tényleg nem nagy szám, a majmok bolygója iszonyat gagyi. De a Támad a Mars egy paródia, és annak szerintem nagyon jó, a két Batman pedig iszonyatosan jó. Rajtad kívül szerintem senki sem tartja melléfogásnak a Batmant.
Egyébként én a a Beetlejuice óta imádom Burtont :)
süti beállítások módosítása