Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Fekete Özvegy a poszteren

2010.03.31. 10:20 koimbra 5 komment

Fekete Özvegy a képregényben egy orosz kém volt, a legjobb a szakmában, majd átállt az amcsikhoz, egy időben a Bosszú Angyalai tagja is volt. Az előzetesben azonban kiszúrták, hogy az Özvegy a S.H.I.E.L.D. jelét viseli akció közben, szóval lehet, hogy a filmben semmi köze nem lesz az oroszokhoz és Nick Furynak fog dolgozni?

A karaktert Scarlett Johnasson alakítja, eredetileg Emily Blunt játszotta volna a képregényfigurát, de egyeztetési problémák miatt kénytelen volt kilépni, pedig hozzá jobban illett volna a szerep.

Címkék: vasember poszter vasember2 képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr941883384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.03.31. 11:46:37

őszintén szólva én jobban örülök Scarlett Johanssonnak :)

Shyllard 2010.03.31. 15:24:23

Én se vagyok csalódott :) Jó Fekete Özvegy lesz :) Mellette a sztori már nem is olyan fontos :)

Mese92 2010.03.31. 15:44:51

Dögös, dögös csaj :) Jó lesz Fekete Özvegyként.

b0lha 2010.03.31. 20:30:27

uristen, mar istam volna h szerelmes vagyok szkarlettbe, de aztan a post vegen ott figyel h emily blunte lett volna eredetileg a szerep. szegyenkezve bevallom, h igy nevrol nem tudtam ki a holgyemeny, ugyh rakerestem.
WAAAAAAAAAA, EN EMILY BLUNTBA VAGYOK SZERELMES! WAAAAAAAAAA
amugy varjuk mar mr starkot is nagyon.
süti beállítások módosítása