Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Párterápia poszter

2010.04.01. 20:53 koimbra 6 komment

Steve Carrell és Tina Fey egy házaspárt alakítanak a Párterápia vígjátékban. Életüket a megszokott kerékvágásban élik, egy nap úgy döntenek, hogy eltöltenek  kettesben egy romantikus estét egy étteremben. Azonban összetévesztik őket valaki mással, így az estéjük kissé más lesz, mint ahogy azt eltervezték, életük egy csapásra felpörög. William Fichtner, Mark Ruffalo, Leighton Meester, Kristen Wiig, Taraji P. Henson és Mark Wahlberg is feltűnik a vígjátékban, a produkciót Shawn Levy, az Éjszaka a múzeumban készítője rendezte.

Címkék: poszter date night

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr171887849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.04.01. 21:21:33

Eddig nekem szimpatikus vígjátéknak tűnik, Carrell nem szokott mellényúlni.

Tipca 2010.04.01. 22:51:59

Csak szerintem spoileres a címe? Mármint fogalmam sincs, miről fog szólni a film, összvissz egyetlen reklámot láttam róla ma a tévében, de ennyiből sejtem, miről fog szólni a film... minden fordulattal együtt.

Krumplicukor1987 2010.04.02. 08:13:44

Ti bírjatok Steve Carrelt?
Szerintem óriási ripacs, én nagyon nem bírom. Az amerikai Office-ban is rohadtul idegesítő (mondjuk nekem az egész sorozat az).

curby (törölt) 2010.04.02. 09:31:42

nekem tetszett az előzetese

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.04.02. 10:12:38

@Krumplicukor1987: Szerintem is kissé ripacs:) Komolyabb szereppel nem hiszem, hogy elbírna, bár anno Jim Carrey-ről sem feltételeztem ezt:)

Drakeamarth 2010.04.04. 20:33:58

Amerikai Office azért jó, mert Carrell vicces és drámai oldalát is kihangsúlyozza. A Dan in real life is nagyon jó kis film.
süti beállítások módosítása