Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hableány a Karib-tenger 4-ben

2010.04.15. 11:07 koimbra 9 komment

Astrid Bergès-Frisbey francia színésznő leszerződött a Karib-tenger kalózai 4-re. A hölgy Syrena-t, a szépséges és vonzó hableányt fogja játszani. Valószínűleg nem csak egy kis mellékszerepe lesz, hanem központi figuraként lesz látható a produkcióban.

A Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides hallgató filmben Johnny Depp ismét eljátssza Jack Sparrow kapitány, Ian McShane  Feketeszakállat fogja megtestesíteni, Penelope Cruz pedig a lányát alakítja, aki Sparrow egyenrangú partnereként fog tündökölni. Múlt héten Stephen Graham, Sam Claflin és Max Irons csatlakozott a stábhoz.

Rob Marshall júniusban lát hozzá a forgatáshoz és jövő év júniusában mutatják be a kész művet.

Címkék: karib tenger kalózai franchise miújság sequel karib tenger kalózai 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr851923032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.04.15. 16:29:19

Van egy olyan megérzésem, hogy ez a film hatalmasat fog kaszálni :D És én is várom nagyon, a 3. részt már rengetegszer láttam, de nem tudom megunni. Számomra az egész sorozat csak javult részről részre.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.04.15. 17:14:08

Nem sok jót várok a 4. résztől. Az 1. nagyon tetszett, de utána nagyot esett a színvonal.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.04.15. 18:32:54

Én egyiktől sem estem hanyatt:(

nyuszisz 2010.04.15. 20:40:32

Én sem, a 3-at nem is láttam.

Alex Mahone 2010.04.15. 21:17:33

Az első tetszett, a második még jobban (a végső cliffhanger volt a méltó zárás, az, hogy mindenkinek az a deszka csaj kellett, már nem annyira), de a harmadikat már végig sem bírtam nézni. Pedig minimum ötször megpróbáltam.

jimbo1000 2010.04.15. 21:44:28

@Shyllard: ilyen embert is ritkán látni :)
mert az az elfogadott tény, hogy a karib 1-2-3mal csökken a színvonal, nem pedig nő. az 1. az tényleg nagyon jó volt, a második már még elfogadható, míg a harmadik már inkább kinlódás volt.

a8zoli 2010.04.15. 22:32:04

ian macshane ha hasonlót hoz mint a deadwood sorozatban akkor már megéri megnézni . 2-es-3-as moszatfejűek után ez akár jó is lehet mint az első. és ajánlom hogy jó sokszor nézzék meg marlon brandó lázadás a bounty-n meg a russel crowe kapitány és katonát hogy kell hajós jeleneteket csinálni.

Spawn85 2010.04.16. 11:02:44

A Karib-tenger Kalózai első része nekem a kedvenc filmjeim között van. A folytatásokon is jól szórakoztam ugyan, de azért az első részt szintjét nem érték el.
Mindenesetre kíváncsi leszek a 4.-re.
süti beállítások módosítása