Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Fotó a Destroyerről

2010.04.29. 17:07 koimbra 5 komment

Forog már néhány hete a Thor film, amely a Marvel egyik ismert alakját állítja a középpontba. Az alábbi képet ott kapták le és tették fel a netre. A Destroyer egy varázslatos páncélzat, amelyet Odin készített, később Loki ennek segítségével akarta többször is eltenni láb alól Thort.

Címkék: képben thor képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr171962351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2010.04.29. 19:55:05

Eddig azt hittem, hogy csak a nevük egyezik, de ez tényleg az a norvég istenség Thor? Mi a f*szt keres Marvel képregényben? :| No nem baj, ezekkel eddig is hadilábon álltam, a film még lehet(??) jó.

Shyllard 2010.04.29. 19:57:11

Így a képen elég gagyinak tűnik a páncél, de majd a filmben biztos jól szét fogják effektezni ezt is :)

arctic 2010.04.30. 09:34:37

"...később Loki többször is arra használta, hogy megölje vele Thort."

Nem szőrözni akarok, de ez magyarul azt is jelenti egyben, hogy Loki többször megölte Thort. Nem vagyok az északi mitológia nagy szakértője, akkor most ez hogy is van?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.04.30. 09:42:36

@arctic: Ok, átírtam.
Egyébként a képregénybeli Thorról van szó, ők pedig szerintem nem nagyon ásták bele magukat a mitológiába, inkább úgy alakították, hogy nekik jó legyen.

Alex Mahone 2010.04.30. 19:01:40

@koimbra: értem, de azért már az amerikanizálásnak is van határa... Amúgy én is azt hittem amíg át nem írtad, hogy többször kinyiffant aztán mintegy Jézus-szindróma, fel is támadt :D
süti beállítások módosítása