Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Szupercsapat karaktervideók

2010.05.07. 11:18 koimbra 2 komment

Június közepén érkezik a Szupercsapat film, az eddigi előzetesek és az alábbi videók alapján könnyedén leszűrhető, hogy a sorozathoz képest több és jobban kivitelezett akciót fogunk látni, ugyan még nem tudni, hogy milyen besorolást kap a produkció, de biztosak lehetünk benne, hogy PG-13-as lesz, tehát nagy durvulás nem lesz benne, viszont látványos jelenetekkel (ejtőernyős tankból repülőt lőnek) el leszünk látva.

Az alábbi videók mindegyike egy-egy főszereplőre koncentrál, tehát Rosszfiú, Hannibal, Szépfiú és Murdock is megkapja a maga fél perces bemutatkozását, ami annyiból áll, hogy a filmből kivágtak olyan képkockákat, ahol az adott figura látható.

Címkék: szupercsapat sorozatból film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr611981132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kassian 2010.05.07. 11:33:04

A sorozat is tipikusan az az unalmas szombat délelőtti alkotás volt, a trailer alapján a film is amolyan "megnézem-10 perc múlva elfelejtem" kategória.

Krumplicukor1987 2010.05.07. 14:16:55

A sorozat geci nagy volt sztem, én imádtam, ahogy megjelent dvdn az első évad, megrendeltem egyből.
Viszont ez a film a trailerek alapján borzasztó lesz...Zuhanó tankból lövöldözés...azt hittem ilyet max egy 5éves tud kitalálni...
süti beállítások módosítása