Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

LaBeouf azt ígéri a Transformers 3 jobb lesz

2010.05.14. 10:33 koimbra 7 komment

Shia LaBeouf is Cannes utcáit tapossa, az Associated Press pedig mikrofonvégre kapta a fiatal színészt, akit a Transformers 3-mal kapcsolatban kérdeztek. "Mikor megnéztem a második részt egyáltalán nem voltam elájulva tőle. Volt benne néhány igazán jól sikerült kaszkadőrjelenet, de már nem érződött, hogy szívvel-lélekkel csináltuk volna. Egyszerűen csak sokkal nagyobbat akartunk. Mike minél többet akart kihozni belőle, hogy végül túllőtt a célon...csak azt láthattuk, hogy egy rakás robot lövöldöz egymásra." - mondta LaBeouf, hozzátette, hogy az emberek az első részhez képest jobban a háttérbe szorultak, de a harmadik felvonásban ismét nagyobb szerepet fognak kapni. Rengeteg halál lesz a Transformers 3-ban, de nem a robotok, hanem az emberek fognak fűbe harapni. A színész szerint vagy a világ legőrültebb akciófilmje kerül ki a kezeik közül vagy elbuknak.

Címkék: transformers miújság transformers 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr552002208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Llew 2010.05.14. 14:54:17

Elbuknak, ez nem kérdés.:D

Big Jack 2010.05.14. 19:40:23

Most miért kell 1ből ezt mondani.oké a 2 valami ritka fos lett de attól még az 1 nekem megmaradt 1ik kedvenc filmnek és szerintem ha nagyon akarják akkor még ha jobbat nem is de annak a színvonalát hozhatják.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.05.14. 20:03:40

Most nem azé' hogy mindenképpen ellentmondjak, de a második rész szerintem sokkal jobb mint az első. Egyik sem a kedvencem, sőt, de azért a második rész robot-bunyói, meg a robotos cselekményei nagyon jók voltak, és nem csak látványt tekintve. Meg volt a helyük és funkciójuk, árnyalták a robotok gondolkodását, sajátos motivációikat.
Persze baromság volt benne azért rendesen, de sokkal rosszabbra számítottam. Szvsz ha az első rész színvonalát hozzák, az alibi akciókkal meg trükkökkel akkor tényleg elbuknak.

Baluguru · http://baluguru.blog.hu 2010.05.14. 20:34:20

Nálam mindkét film a top 5 között van. Lehet, hogy elfogult vagyok, de amikor beültem a moziba én nem egy oscar esélyes drámát vártam, hanem egy igazi akció popcorn mozit. Nem csalódtam és biztos vagyok benne, hogy a harmadik rész is fantasztikus lesz.

Spawn85 2010.05.14. 22:59:43

Az első rész tetszett, a másodikkal is csak annyi gondom volt, hogy egy-két helyen túlzásba vitték az idétlenkedést, de ettől még simán jó volt.

Shyllard 2010.05.15. 00:17:39

1. is csak átlagos volt, a 2.-ról már szót sem ejtenék.... Ezen az egészen nem lehet semmit sem javítani, nem kérdéses, hogy milyen lesz...

Alex Mahone 2010.05.15. 15:33:53

Meglepő egy nyilatkozat, elvégre hány színész ismeri el, hogy a film, amiben játszott, egy rakat szar volt? Még ha nem is ilyen durván, na... Egyetértek vele.
Amúgy a másodiknál nem nehéz jobbnak lenni :D
süti beállítások módosítása