Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új külső, megszokott tartalom

2010.05.16. 21:05 koimbra 42 komment

Update: Sajnos úgy látom nem igazán jött be az új dizájn, ezért visszaállítottam a régit. Ötleteket szívesen fogadok, hogy mit és hogyan kellene változtatni, illetve mi volt a legnagyobb baj a már látott külalakkal.

Nyuszisz is szeret fejéceket gyártani - nagyon buzgón készített tavalyi fejlécét ide kattintva nézheted meg

most pedig egy másik verzó is készült twitpic.com/1onst4/full.

Felmerült már bennem, hogy kellene egy kicsit változtatni a külalakon, megemlítettem egy-két ismerősömnek a dolgot, remélve, hogy tudnak néhány jó gondolattal szolgálni, mivel nekem nem volt igazán elképzelésem. Azonban végül nem ötletgyűjtés, egyszerűen elkészült a Filmdroid új kinézete, amely teljesen Lunija érdeme. Köszönöm Neki az új külsőt, remélem Nektek is elnyeri a tetszéseteket (a tartalom marad a régi, a jól megszokott, olykor hibákkal teli írásokat olvashatjátok továbbra is). A jobb oldali Menü el fog tűnni, helyére kerül a Franchise, amely alatt értelemszerűen a filmszériák linkjei kerülnek ki (pl. Alien, Die Hard, Predator).

További szolgálati közlemény, hogy beregisztráltam a Twitterre, elég szkeptikus vagyok hasznosságával kapcsolatban, de majd kiderül, hogy érdemes volt-e. Itt tudtok követni: http://twitter.com/filmdroidblog

Aki nem látta az új külső így nézett volna ki, klikkre megnő

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr712007495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2010.05.16. 16:53:02

HaLI! Nekem a wp brown előző stílus meg a fejléc jobban tetszett. Remélem a címkék nem tűnnek el! Kattintok is a 500 Days of Sumer címkére.

Shyllard 2010.05.16. 17:14:42

Kicsit még szokatlan, de szerintem könnyű lesz megszokni, szépen néz ki :)

monana 2010.05.16. 17:17:46

kicsit meglepődtem, de majd kiderül

_renton 2010.05.16. 17:59:32

Határozottan jobb!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.16. 18:20:26

nekem nem tetszik anynira, de lehet csak szokatlan... btw a kék csikos háttér kicsit bántja a szemet. én világosabb kékkel próbálkoznék, mondjuk olyannal mint alazio meze:D

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.05.16. 18:48:25

Nem értem mi ütött két blog.hu-s filmes blogba. A Geekz is nem régiben cserélte le küllemét egyértelműen rosszabbra, egyoldalúbb értelmezést nyújtó erőtlen fejléccel. És most a Droid-is visszalép!! vagy 4-5 évet küllem tekintetében.
Mindenféle bántó szándék nélkül mondom mindezt.
Naponta többször jövök ide, meg valszeg jönni is fogok, és lényegében mindent meg lehet szokni, ha akarja az ember, de ez számomra egyértelmű és súlyos csalódás.
Senkinek sem szeretnék rosszat, meg tényleg sok információt kapok innen (köszönöm is mindezt), de megkockáztatom, hogy az új küllem hatása a látogatói statisztikában is meg fog mutatkozni, különféle negatív tendenciák formájában.
De ne legyen igazam...

gabbor 2010.05.16. 18:53:36

brutálisan belassult az oldal, pedig annyira még nem szar a gépem. :( ha ilyen marad nem tudom látogatni :(((

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.16. 19:35:33

Az explorer és az opera szétesésének megoldása folyamatban.

gabbor: Nekem is lassú, de hozzáteszem ma minden lassan jött be, valamiért a net csiga lett.

@Nostro: Ha van valami javaslatod, hogy szerinted min kéne változtatni, írd le, megfontolom.

Kishug 2010.05.16. 19:47:32

a színek egy kicsit erősek. az előző design sem jött be annyira, de azt most már visszasírom. Persze biztos van, akinek bejön.

bénabéla 2010.05.16. 19:59:23

Nekem tetszik az új küllem.
Persze a belbecs fontosabb, mint a külcsíny.
A " belbeccsel " meg nincs semmi baj.
Csak így tovább!

Butlers 2010.05.16. 20:01:48

a régi jobban tetszett :( ennek kicsit olyan gagyi hatása van számomra

jaq 2010.05.16. 20:32:32

osztom Butlers véleményét :( hót gagyinak néz ki szvsz

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2010.05.16. 20:42:29

Az előző is jó volt, és ez is, talán csak a sokféle betűtípus fura vagyis stílusban nem passzolnak, de nem gond, nem zavaró. A fenti menü pedig talán jobban mutatna egy sorban. De igazából szerintem ennél az oldalnál annyira nem számít a külső, mert a tartalom mindig szuper.:)
A twitternek meg örülök.:)

willgrimm · http://egyszer-volt.blog.hu/ 2010.05.16. 20:44:57

Hát sajna ez igen béna lett. Ami először megütötte a szemem az az ultragáz főcím-betűtípus. Na az nagyon rossz. A színek és a fejléc sem stimmel nagyon. A tartalom gondolom marad ugyanolyan, mint eddig, és nekem igazából ez a fontos.
Egyébként javaslom, hogy írj ki ötletpályázatot oldal dizájnra, főnyereményként egyéves Filmdroid előfizetéssel! :)

suo tempore 2010.05.16. 20:58:31

a szín jó, a dizájn gáááááz

már amit látok belőle, mert szét van hullva erősen

qbr 2010.05.16. 21:11:09

sűrűn szoktam olvasni a blogot, de engem ez a kék csíkos háttér és a posztok címének betűtípusa igencsak visszarettent...de leginkább a háttér bántja az én szememet is

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.05.16. 21:12:59

Nekem nem volt vele bajom, nem tűnt ilyennek.

nyuszisz 2010.05.16. 21:50:59

azt hozzá teszem, hogy az én fejlécem már elég régi (a wall-e-s), és nem aktuális, de szeretek fireworksozni, úgyhogy bármilyen kísérlet elé szívesen állnék :)
olyan blogkülsőt, mint az előbbi kék nem nagyon tudnék készíteni, én inkább csak a képszerkesztést szoktam használni, azt is csak hobbi szinten

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.05.16. 21:53:38

@koimbra: A blog alapvetően nagyon friss információkat közlő tulajdonságához nem passzoló küllem bántja a szemem. Tudom milyen rossz, amikor több napos vagy hetes ötletelő, szöszölős munkát, egy sehonnai lehordja úgymond a sárga földig. Nem jó érzés, sőt mi több, rendkívül dühítő, de egy ilyen fejlécet mondjuk egy lakótelepi DVD kölcsönzőhöz tudnék elképzelni, betűtípusával és elhasznált képi ötletével együtt.
Szerintem minden betűtípus átgondolásra érdemes és már csak maga, a "Filmdroid" név is sokkal játékosabb annál, hogy ilyen legyen a fejléc. Összességében: elavultnak (mint írtam is, több évesnek) tűnik a blog megjelenése, holott friss.
Az ötletpályázatot én is remek ötletnek tartom, biztosan érkezne néhány radikálisan friss megközelítés, elképzelés.

gabbor 2010.05.16. 23:45:09

én nem vagyok az újítás ellen, de szerintem azért lett lassú, mert nagyon sok hír kint volt a másid desing-al. Vagy ilyesmi. Amúgy én ezt az oldalt tartom a legjobb filmes blognak, minden nap többször nézem.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.05.17. 00:09:21

Írjatok ki pályázatot majd szavazást. És akkor a nép megkapja amit akar :)

vajdap 2010.05.17. 00:32:22

megszokott külső, megszokott tartalom rulez :D

halamadrid 2010.05.17. 08:34:35

és hogy lehet megnézni az újat? kíváncsi vagyok rá. lehetne oldalra ilyen skin-választót csinálni, és akkor mindenki azt használja, amelyiket akarja.

disfear 2010.05.17. 09:42:52

Egyetértek sok előttem szólóval, mivel alapvetően ez a leg "up-to-date" magyar filmes blog, a legjobban egy tök egyszerű minimalista fehér alapú, fekete szöveg osztjónapot skin, meg egy fasza filmes utalású kép mint fejléc, valami droidos betűtípusú felirattal állna neki a legjobban.

(Itt minimalista design tekintetében a hero complexre meg a playlist blogokra gondolok.)

pretend 2010.05.17. 11:31:57

önmagában nem lenne rossz az új design, de kicsit bóvli. nem egy igazán profi munka. a betűtípus pedig ótvarszar, a mai modern időkben nem szerintem gáz ennyi talpas betű egy oldalon.

minimalista kell legyen tényleg, de annak a pár tökéletesen elhelyezett és megtervezett design elemnek tényleg tökéletesnek is kell lennie.

kitartást, sok pepecselős munkát, PS-ben ide oda rakosgatást, és profi design oldalak nézegetése után ill. azokból tanulgatva neki lehet állni megint. :)

a gond akkor van, hogy ha az illetőnek nem elég kifinomult a szépérzéke, akkor mindenről azt hiszi, hogy "jó".

nah de hajrá, lesz ez még jobb is.

halamadrid 2010.05.17. 11:38:47

kösz a képet, hát igen, khmm...
nekem a mostani előtti is jobban tetszett, főleg a bannerja

disfear 2010.05.17. 12:50:03

Amúgy meg a nyuszisz által készített fejléc az nekem nagyon bejön. Jó, a filmtekercs lehetne picit kisebb...DE nem akarom azt a látszatot kelteni, hogy ha meg kell mondani, akkor mindenki tudja a tutit:)

(p.s.:legyen egy külön post, arról hogy filmdroid design pályázat, és akkor indulhatna a verseny ezerrel..a díj pedig a hírnév:D)

Alex Mahone 2010.05.17. 16:01:44

Így már mindjárt jobb :)
Nem volt az előző sem olyan katasztrofális, mint ahogy sokan beállították, inkább csak szokatlan és túl erős.

icevox 2010.05.17. 16:23:01

A kép amit utólag felraktál egész jó csak kár hogy tegnap nem ezt láttam egyrészt szét volt csúszva másrészt a szöveg mögött is a csíkos háttér volt ami nagyon zavaró volt számomra, minenesetre támogatom ezt a design versenyt vagy legalábbis egy fejléc versenyt XD de ha lesz legyen inkább junius után mert addíg vizsgaidőszak. XD

nyuszisz 2010.05.17. 21:31:52

jaj, ha dizájn verseny lesz, akkor egész estéket fogok fejléckészítéssel tölteni :)
amúgy meg itt a vasemberes verzióm (bár így már kicsit unalmas):

twitpic.com/1onst4/full

nyuszisz 2010.05.17. 21:34:24

@koimbra: köszi, ha szabad beteszem a posztba

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.17. 21:34:42

@koimbra: Igazság szerint átfutott az agyamon, hogy lehetne verseny, de először is nem akarok sértődést, hogy nem az övé lesz kiválasztva, másrészt nem tudom mennyire szólnának be az emberek a másiknak, mikor közzétenném a kínálatot.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.17. 21:37:31

@nyuszisz: persze, csak nyugodtan rakd be a posztba

nyuszisz 2010.05.17. 21:42:42

@koimbra: lehetne verseny, úgy h az olvasók szavaznak, abból nem lehet sértődés. (bár az nem lenne jó, ha neked nem tetszene a végeredmény :)
engem annyira nem érdekel, hogy nincs élesben, nagyon élvezetes bogruhát gyártani és maga az, h páran készítenének ilyeneket érdekes lenne bemutatni és megnézni, másoknak, milyen az elképzelése.

djhady 2010.05.17. 22:55:37

Sziasztok!
En is gyakran olvasom a Filmdroidot es egyik kedvenc filmes blogom.
Mar keszitettem par bannaert pl Hosszupuskanak is, meg jartas vagyok Photoshopban (digipackokat, DVD boritokat keszitek) szoval en szivesen elvallanek 1 Filmdroidos bannert, a verseny jo otlet szerinem is.

halamadrid 2010.05.21. 11:28:28

Csináltam én is egyet! Nem túl profi,de sztem jó lett. A hátteret ne kérdezzétek, lehet változtatni, várom a hsz-ket. Mondjuk azt nem tom mennyire lehet a fejlécben swf.
data.hu/get/2569155/filmdroid.swf.html

Elanor_ 2010.05.21. 19:22:01

@halamadrid: ezt most hirtelen nem tudtam megnyitni... szerintem vmi más megoldás kéne.

halamadrid 2010.05.21. 22:13:33

@Elanor_: próbáld böngészővel megnyitni, azzal mennie kell.
süti beállítások módosítása