Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Fox helyett egy szupermodell lesz a Transformers 3 női főszereplője

2010.05.23. 02:57 koimbra 10 komment

Néhány napja derült ki, hogy Megan Fox nem fog játszani a Transformers 3-ban, ám már akkor is biztosra vehettük, hogy a filmben bizonyosan lesz egy másik szemrevaló teremtés. A mostanában több megaprodukcióban (A titánok harca, Perzsia hercege, Quantum csendje) látott Gemma Arterton nevét emlegették a legfőbb esélyesként, de hamar kiderült, hogy őt nem fogjuk látni a produkcióban. A GeekWeek oldal egy bennfentesre hivatkozva azt írta, hogy az egyik szupermodell és Jason Statham jelenlegi barátnője, Rosie Huntington-Whiteley fog hamarosan leszerződni a produkcióba, ő fog Shia LaBeouf oldalán futkosni.

Címkék: transformers miújság transformers 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr172024337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.05.23. 09:19:26

Van egy olyan érzésem, hogy nem kevesen vannak, akik csak Fox kisasszony miatt nézték meg a TF-filmeket.

Kíváncsi vagyok, hogyan írják ki a franchise-ból, és mit alakít majd ez a leányzó.

Amúgy ha Megan önként mondott le a szerepról, akkor jó nagy hibát követett el, hiszen ez hozta meg számára a világhírt. Ha nem lett volna benne a Transformersben, akkor sehol nem lenne még mindig.

Bodyfiú 2010.05.23. 10:52:45

@A nép fia: nekem nem fog hiányozni Fox kisasszony..........

Dejdő 2010.05.23. 11:14:47

Fox sokkal jobb csaj!!!

izbiz 2010.05.23. 13:22:25

Szerintem jó csere volt. Fox nekem az elsőben tetszett a másodikban már nem annyira, és tényleg csak rosszat hallani róla.

A nép fia: Nekem a TF-ben bizony a robotok fontosak:) miattuk még a sztori hiánya sem zavar:)

Spawn85 2010.05.23. 16:38:33

@izbiz: Igaz, hogy Megan Fox nem egy könnyű eset (állítólag, én nem ismerem :) ). De ugyanez igaz a rendezőre, Michael Bay-re is, ahogy én hallottam.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.23. 17:00:28

Szerintem teljesen mindegy, hogy ki lesz Fox helyett. Legyen kevesebb robot, mint a másodikban, az Ikrek ne térjenek vissza és legyen átlátható küzdelem az Autobotok és az Álcák között,

Shyllard 2010.05.23. 19:07:35

@A nép fia: A kiírását nem nehéz megoldani, szakítottak azt meg is van oldva a probléma. izbiz-zel értek egyet, az elsőben nagyon jól festett Fox, viszont a 2.-ban már inkább zavaró tényezőként volt jelen. Sztem ez a hölgyemény sem néz ki rosszul, annak ellenére, h a filmben milyen szerencsétlen LaBeouf, én inkább irigylem, mint sajnálom ^^

A nép fia 2010.05.23. 20:59:21

@Shyllard: Egyetértek Veled, ez a gyerek elég nyápic. A képregényben Sam nem volt ennyire töketlen, és különben is a testvére (!) fontosabb szerepet játszott a robotok életében. Ha jól tudom, akkor még ő maga is alakváltó lett a nebulosiak segítségével, és Maximussá alakult át.

Tök jó lenne, ha Unikron is benne lenne, és ellene vívnák a csatát! Én jobban örülnék a több transformer-kevesebb ember felállásnak. Ha a Transformers c. filmet nézem, akkor nem a nyámnyila emberek szerencsétlenkedésére vagyok kíváncsi, hanem arra, hogy a robotok miként gyakják egymást.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.05.23. 21:00:21

Egyértelműen jobb választás, még ha rosszabb színész is a csaj, mint Megan. Én már nem bírtam azt a hihetetlen önelégült fejét. Mondjuk az is jó lenne ha ebben a filmben elkezdenének koncentrálni a történetre, vagy legalább egy jó akciójelenetre.

Llew 2010.05.25. 11:07:18

Szerintem annyira ez a csaj is tud színészkedni mint Megan, szóval tök mindegy. Ha csajokat akarok nézni egy filmben akkor nem egy TF filmre ülök be.
süti beállítások módosítása