Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jön a Honey 2

2010.06.03. 20:34 koimbra 8 komment

2003 telén mutatták be a Honey filmet Jessica Alba főszereplésével, a klipek és a zene világában játszódó alkotás szerény 62 millió dollárt termelt világszerte. Az Universal csak most határozta el, hogy el szeretné készít(tet)ni a második részt. Ám a Honey 2 címre hallgató produkció a mozikat el fogja kerülni és a tékák polcain landol, a tervek szerint jövő év őszén lesz látható a film.

A rendező Billie Woodruff lesz, aki korábban R.Kellyvel és Britney Spearsszel is dolgozott és az Honey első részét is ledirigálta. Alba nem tér vissza, helyette a The Vampire Diaries egyik mellékszereplője, Katerina Graham lesz a központi karakter. A koreográfiáért Rosero McCoy lesz felelős, ő a Step Up filmben is közreműködött.

 

Címkék: honey miújság sequel honey 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr722054500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gargamel 2010.06.03. 20:59:48

Nem kötekedés: Graham nem a női főszereplő a Vampire Diaries-ban, hanem a főszereplő csaj - Nina Dobrev -barátnőjét játsza.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.03. 21:02:32

@Gargamel: Nem néztem a sorozatot, de az imdb-t látva minden részben ott volt, akkor szerintem lehet főszereplőnek hívni.:) Vagy nem? No sebaj, átírtam mellékszereplőnek:)

Gargamel 2010.06.03. 21:10:19

Az imdb-n rosszul van kiírva, nincs benne az összes részben. Amúgy egész jó kis sorozat lett belőle, ahhoz képest, hogy igazi tiniknek készült cucc. A 6. résztől rendesen beindult.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.03. 21:17:26

@Gargamel: Asszem az első rész nekem elég volt belőle:D

Gargamel 2010.06.03. 21:21:28

@koimbra: Az volt a legrosszabb az összes közül! :) Spartacus effektus volt ennél is, ahogy részről-részre elkezdett feljavulni. A Twilight saga-ból készült filmeket egyébként simán megette reggelire az első évad.

Dejdő 2010.06.03. 21:23:23

Boni:D Jól fogja küldeni, szép/csinos , ha jó a koreográfia akkor hozza a színvonalat, mert ettől a filmtől ezt lehet várni! a Step Up 2-re is azt hittük rossz lesz mert nem térnek vissza az eredeti szereplők ehelyett Jobb lett,szerintem! Várós!!

Spawn85 2010.06.04. 01:22:25

A táncos filmekért én alapból nem rajongok, (Ízlések és pofonok ugyebár) viszont a "Honey"-t akár hányszor meg tudom nézni, elsősorban Jessica Alba miatt.
Szóval amikor a post címét elolvastam, nagyon megörültem, aztán amikor ahhoz a részhez értem, hogy "Alba nem tér vissza", meg elszomorodtam.
Na, de ez van. Talán azért majd valamikor megnézem.

@Gargamel: Én a Spartacus első részét a héten láttam az HBO-n. Nekem tetszett már az is. Ha innen még javulni fog, annak én csak örülök. :)

Gargamel 2010.06.04. 08:34:03

@Spawn85: Akkor nem fogsz csalódni a sorozatban, az biztos! :) Amúgy nekem is tetszett már az első résztől fogva, de rengeteget javult, ahogy haladt előre a történet.
süti beállítások módosítása