Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Tyson a Másnaposok 2-ben

2010.06.07. 16:06 koimbra 12 komment

A tavalyi év meglepetés sikere a Másnaposok (The Hangover) lett, sokkal többet hozott a vártnál, ezért szóba jött a folytatás, amiben  Zach Galifianakis, Justin Bartha, Bradley Cooper, Ed Helms is vissza fog térni. Az MTV News a rendezővel, Todd Phillipsszel készített nemrég egy interjút, Phillips pedig elárulta, hogy Mike Tyson is benne lesz a második részben.

"Még ki kell találnom hogy miképp lehetne jelen, de mindenképpen írunk Mike-nak egy jelenetet. - mondta a rendező, de azt is hozzátette, hogy nem kell attól tartani, hogy csak a régi szereplők fognak játszani a filmben, lesz néhány új karakter is. A forgatást novembere elejére ütemezték be, ekkora úgy tűnik, hogy az összes színész rá fog érni, egyéb elfoglaltságaikat egy időre félre tudnák tenni vagy el tudják napolni. Korábban felröppent egy olyan pletyka, hogy a főhősök ezúttal Thaiföldön isszák le magukat a sárga földig, ám ezt megcáfolták.

Címkék: miújság sequel hangover hangover 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr52063262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DEW3yl · http://dew3yl.wordpress.com 2010.06.07. 16:58:39

Már alig várom, úgy érzem elég sokat lehet majd olvasni/hallani erről a produkcióról a jövő év folyamán.

t0thl 2010.06.07. 17:20:50

Ez egy olyan film, ami úgy volt jó, ahogy volt, egy kerek, jól megvalósított alkotás. Teljesen fölösleges a második rész, és garantálom, hogy rossz is lesz.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2010.06.07. 17:23:26

Sok filmnek lett rossz utóíze az eröltetett folytatás után.

De volt néhány, ahol ez bejött, ne menjünk messzire: Ironman.

Én várom, hogy mit hoznak ki belőle :)

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.06.07. 17:45:11

Én is garantálom, hogy rossz lesz.
@John Preston: Jah, de mondjuk a Vasembernél adott volt a folytatás. A Másnaposok sztorija befejeződött. Ha tényleg teljesen ugyanazt a szereplőket veszik fel, akkor ez nagyon rossz lesz.

a8zoli 2010.06.07. 18:00:56

nyernek egy utat monte carloba és ott csinálnak rumlit :D

Spawn85 2010.06.07. 18:05:53

@t0thl: @0gre: Ha már eleve így álltok hozzá, hogy ez biztos rossz lesz, akkor borítékolható, hogy nektek nem fog tetszeni, akármilyen is lesz.

Én egyelőre nem mondok semmit, láttam már nagyon rossz és nagyon jó folytatásokat, ebből a filmből pedig még egy képkocka sem készült így egyelőre csak reménykedek, hogy nem rontják el.

Shyllard 2010.06.07. 18:15:57

Az első sem volt akkora, mint ahogy mindenki állítja, ez se lesz olyan jó, mint ahogy azt mindenki várja, illetve ahogy állítani fogja mindenki. Én nem várom, meg vagyok nélküle, főleg Zach Galifianakis nélkül, aki valami borzalmas és undorító egy karakter volt :S

Desann 2010.06.07. 18:38:13

Szerintem sem volt akkora film, mint amilyennek beállítják. Persze, nekem is tetszett, de nem volt benne semmi különös, amiért ilyen hűdemarhajónak tarthatják.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2010.06.07. 20:17:13

@0gre: szerintem nem fejeződott be. Legalábbis hagytak nyitva olyan pontokat, ahol lehet tovább fűzni a történetet.

suo tempore 2010.06.07. 20:30:38

nekem az első sem tetszett, én valami legénybúcsúfélét vártam, de nagyon unalmas és erőltetett volt, a felénél meguntam,h még mindig nem történt semmi

asszem a ráhalványítást is kihagyom

A nép fia 2010.06.08. 13:11:43

Nem tudom, miért van ettől a filmtől mindenki elájulva, annyira nem volt nagy szám. Ilyen kategóriában a Legénybúcsú (Tom Hanks) verhetetlen. Ez a film egyszer nézhető, de különben felejtős.

Spawn85 2010.06.08. 13:15:31

@A nép fia: Nincs elájulva mindenki tőle. Van, akinek tetszik, van akinek nem. (Ez mondjuk minden filmre igaz. :) )
süti beállítások módosítása