Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hupikék törpikék teaser

2010.06.17. 10:16 koimbra 11 komment

Raja Gosnellre bízták a Hupikék törpikék mozis változatának az elkészítését, Gosnellnek már van tapasztalata abban, hogyan kell egy sikeres rajzfilmsorozatból egész estés produkciót készíteni, nevéhez fűződik a Scooby Doo, ennek minőségéről azonban jobb, ha nem beszélünk. A forgatókönyvírók úgy vélték, hogy a kis kék törpicsekeket nem hagyják meg a világukban, helyette inkább átkerülnek New Yorkba, ahol aztán megpróbálják túlélni az eseményeket. Gyerekkoromban nem hagytam volna ki egy részt sem, félek keményen elcseszik a filmet.

Címkék: trailer hupikék törpikék animációelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr22088350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geomayler 2010.06.17. 10:55:28

Miért kell egy törpfilm trailerének is olyan stílusban indulnia, mintha a Dark Knight lenne? :D

moviecrazy 2010.06.17. 10:58:42

így trailer alapján nem sok jót ígér :/

tjunior 2010.06.17. 11:23:27

Törpapa egy nyújorki sárga taxin lengedez, ez mekkora poén....ezt is megértük

Spawn85 2010.06.17. 11:29:54

A Hupikék Törpikék rajzfilmsorozatot nagyon szerettem gyerekkoromban, de ez az élőszereplős film eddig is teljesen hidegen hagyott, és a trailer után sem változott a véleményem.

Viszont szerintem a Scooby Doo első része nem volt olyan vészes, a második már igen, a harmadikat pedig már nem Raja Gosnell rendezte, de az sem volt jó.

Dejdő 2010.06.17. 11:35:22

Megvan a reggeli hányingerem! Így lerombolni a Gyermekkorunkat:@

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.06.17. 11:51:52

Ajjaj!!
Tegnap még bizakodva szóltam hozzá, bugyuta akciót, ám tűrhető gyerekfilmet vizionálva, de látni ezt mozgóban, meg a "remek" aláfestő zenét hallani... Kínos az egész.

Tipca 2010.06.17. 12:39:00

Fura, én meg pont fordítva vagyok, mint ti. Nem, nem tetszett meg a film, még mindig a hideg futkos tőle a hátamon, de mozgás közben látni a törpöket sokat javított a róluk alkotott véleményemen. Ettől függetlenül még mindig nem nézős...

@Spawn85: A Scooby Doonak van harmadik része? Ezt eddig nem is tudtam. :S De, gondolom, nem az eredeti szereplőkkel, valami direct-to-dvd móka, mert arról csak hallottam volna, ha egy újabb mozifilm lett volna.

freddyD 2010.06.17. 20:33:16

Jobban néznek ki, mint ahogy azt hittem, de ettől függetlenül a film szerintem ultragáz lesz...
süti beállítások módosítása