Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Shyamalan Willisszel fog dolgozni a következő filmjében

2010.06.22. 11:21 koimbra 13 komment

Bruce Willis legnagyobb sikerét M. Night Shyamalannak köszönhette, A hatodik érzék thriller tarolt a mozikban. A színész és a rendező ezután ismét együtt dolgozott A sebezhetetlenen, amely már nem hozott annyira jól, de azért így is korrekt eredményt ért el a produkció. Hosszú idő után azonban Willis és Shyamalan újra egyesíti tudását egy produkció erejéig, amiben még Bradley Cooper és Gwyneth Paltrow is fel fog tűnni.

A film címét és a történetet szigorúan titokban tartják, Shyamalan csak úgy engedi meg elolvasni a forgatókönyvet a stúdió illetékeseinek, ha az asszisztense is ott lehet velük, majd mikor végeztek vele nem tarthatják maguknál, azonnal vissza kell adniuk Shyamalan munkatársának. Lehetséges talán, hogy A sebezhetetlen folytatásáról van szó? Anno szóba került a második rész, ám akkor a rendező a negatív kritikák miatt úgy döntött, hogy jegeli az elképzeléseket, Willis azonban év elején azt mondta, hogy meg fog valósulni a film (egyébként azóta Shyamalan már hozzászokhatott az alkotásai nem tetszenek az embereknek.).

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr462100533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.06.22. 11:25:50

PFFF! Ki ez a Night?? Mintha az "Aranypolgár" forgatókönyvét alkotta volna meg és ne ám megmutassátok bárkinek meg kussoljatok ez akkora lesz!!! Nevetséges! Ha sorra hozná a kasszasikereket vagy díjakat akkor érteném! Bár ez az ember tényleg ilyen lehet,emlékszem mikor a Törtetőkben Ari Goldnak odaadja a forgatókönyvét hoyg olvassa el ma és holnap bemegy az irodájába kikérdezni,PFF!!

_Rorschach_ 2010.06.22. 12:04:23

Szerettem a Hatodik érzéket is, a Sebezhetetlent is., meg úgy általában az M. Night filmeket. De azért az erős, hogy a legnagyobb siker a Hatodik érzék volt Willis-nek...:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.22. 12:08:33

@_Rorschach_: Márpedig ez így van:) A Hatodik érzéknél nagyobb bevételt egyik filmjével sem produkált.

Alex Mahone 2010.06.22. 13:06:54

@Dejdő: láttad A sebezhetetlent? Lehet, hogy Shyamalan filmjeinek az utóbbi időben romlik a színvonala, de A sebezhetetlen - Hatodik érzék - Jelek hármas azt hiszem, mindenkiben megmarad...
Remélem, tényleg az említett folytatásról van szó, én nagyon örülnék neki.

Tipca 2010.06.22. 13:16:17

@Dejdő: Nem azért a titkolózás, mert Shyamalan olyan hejj, de egetrengető alkotásokat szokott volna letenni az asztalra, hanem mert az ő filmjeiben igen fontos (ha nem a legfontosabb) szerep jut a film végi fordulatnak. Így meg, ha kiderülne, mi az, jóval kevesebbet érne az egész.

Dejdő 2010.06.22. 13:37:26

Igen láttam,és zseniális filmeknek tartom! De A Falu,Az esemény,Lány a vízben....Gondolom Te láttad Alex Mahone! És egyet értesz abban hogy kimondottan rossz film pl.a Lány a vízben!!! a másik kettő sem éppen egy remekmű,és mivel 7 éve nem ért el igazán nagy sikert ezért gondoltam úgy hoyg nem kell ennyire felfújni az új filmjét,de ha a Sebezhetetlen 2-ről van szó akkor okés,ennyit akartam! Tipca értem és egyet is értek hogy a film végi fordulat nagyon fontos számára és akkor tartsák is titokban!

Mese92 2010.06.22. 15:00:33

@Alex Mahone: Nekem is ez a hármas a kedvencem. A lány a vízben meg van Dvd-n, de eléggé ráfaragtam, mert alig bírtam végig nézni. A Sebezhetetlen 2 nagyon jó lenne!

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.22. 15:52:40

nekem a happening is tetszett. legalábbis a sztori maga jó ötlet volt, a megvalósítás és maga a cselekmény már nem annyira

Alex Mahone 2010.06.22. 18:53:17

@Mese92: a Lány a vízbent én nem bírtam végignézni, máig be van tervezve, hogy végignézem, és esetleg nézhetetlenből ugrik zseniálissá (ami eddig csak a Karib-tenger utolsó részének sikerült), de Giamatti dadogása egyszerűen sértette a fülem... A Happening meg megragadt egy ötletnél, a megvalósítása egy jó nagy kalap szar lett.

Itt, a mondandóm végén jegyzem meg félve, hogy nekem A falu is tetszett, máig nem értem, miért érte annyi kritika, összefostam magam a rémektől, a csavar pedig olyan volt, mintha arcon rúgtak volna.

chevyfan 2010.06.23. 00:10:25

@koimbra: lehet, hogy a "száraz dollárcsilliókat" tekintve a Sebezhetetlen volt a leg, de ha a Die Hard szériát átszámolod mai értékre, biztosan überelné...
Vagy ha 100 embert megkérdeznél, hogy mondjon egy Bruce Willis szerepet, nem biztos, hogy David Dunn nyerne:-)
John McClane for president!

Krumplicukor1987 2010.06.23. 11:18:16

@Dejdő: nekem A falu pl sokkal jobban tetszett, mint a Jelek.

Krumplicukor1987 2010.06.23. 11:19:48

Szerintem a Sebezhetetlen egy nagyon jó, kerek történetet mesélt el, amit bűn lenne folytatni. Így egy nagyszerű film lett, és szerintem csak sokkal sokkal rosszabb folytatást lehetne csinálni hozzá.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.23. 11:26:24

Nekem A hatodik érzék nem tetszett, a vége viszont abszolút tízes. Többször is visszatekertem, hogy megnézzem ezt a jelenetet:) Nálam a Jelek és a Sebezhetetlen viszi a pálmát és Az esemény is tetszett, a többi nem.
süti beállítások módosítása