Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Még van rá esély, hogy elkészül a Constantine folytatása

2010.06.26. 15:20 koimbra 13 komment

2005-ben került a mozikba a Constantine - A démonvadász képregényfilm, Francis Lawrence kliprendezői első megmérettettése nem hozta a vártakat, Amerikában elhasalt a 100 milliós produkció, csupán 76 millió dollárt termelt, ám az összbevétele meghaladta a 230 millió dollárt. A folytatás időről időre szóba kerül, Keanu Reeves is jelezte, hogy benne lenne, de valahogy csak nem akar megvalósulni a sequel. A Bloody Dusgusting oldal riporterének sikerült néhány szót váltania a film producerével, Lauren Schuler Donnerrel a Saturn Awardson, a hölgy pedig ezt mondta: "Remélem megvalósul, nagyon szeretném. Próbálkozunk, még nem mondtunk le róla, csak az a probléma, hogy van néhány bukkanó a folytatáshoz vezető úton. Keanut érdekli a dolog, ahogy a többieket is, csak hát ugye ott vannak ezek bukkanók".  Tehát egyelőre még nem jegelték a projeket, de nem tudni, mikor lesz belőle valami.

Az első részben John Constantine természetfeletti ügyekre specializálta magát, a mi világunkba került démonokra és angyalokra vadászik, ráadásul az ördög már nagyon várja, hogy elhalálozzon. Új megbízója egy rendőrnő, aki mindenáron meg akarja találni ikertestvére gyilkosát.

Címkék: miújság sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr522111647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2010.06.26. 16:53:52

Remélem összejön a folytatás, sztem a Constantine egy kiváló film.

A nép fia 2010.06.26. 18:51:28

Nem láttam a Constantine filmet. Szerintetek jó? Érdemes rááldozni 2 órát?

Tipca 2010.06.26. 18:57:07

@A nép fia: Azt a két órát szerintem mindenképpen, mert annyira nem rossz film. Nem rengette meg a világot, de én pl. jól szórakoztam rajta, és ahogy nézem, a többiek is. :)

Shyllard 2010.06.26. 19:04:12

@A nép fia: Annyira érdemes megnézni, mint a Spílert, Vasembert, Sherlock Holmes-t és az egyéb szuperlaza filmeket :)

A nép fia 2010.06.26. 21:25:07

@Shyllard: A Spílert ne hozd fel példának, mert nem szeretem azt a stílust. Laza? Azt hittem, ez a démonvadászos nem épp egy laza stílus.

Brekicc 2010.06.27. 00:26:32

Sztem a Swarcis démonos filmel van egy szinten. Mindkettő tetszett, de pl. sztem a Supernatural sorozat sokkal jobban valósította meg ezt a világot.

tjunior 2010.06.27. 10:20:05

A Constantine egy jól sikerült kis mozi, átlagosnál valamivel jobb. Viszont a végén Peter Stormare jelenete zseniális!!!
Szívesen elnézném a folytatást.

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2010.06.27. 10:22:40

én kétszer futottam neki az első résznek és nem bírtam végignézni, lassan indul, vontatott, unalmas

aztán lehet,h a végére jobb lesz, ha az ember egyszer végig bírja szenvedni az elejét

Krumplicukor1987 2010.06.28. 10:49:49

Amikor először megnéztem ezt a filmet, az volt a véleményem, hogy egész jó film.
Aztán elolvastam pár Constantine képregényt, és gyökeresen megváltozott a véleményem. Sajna a filmnek nagyon kevés köze van a képregényhez. A képregény egyik előnye szerintem az volt, hogy mindenféle vallás démona, szelleme volt benne, míg a filmet abszolút kihegyezték a keresztény vallásra. Constantine totál más karakter a képregényben, illetve pl. Féléj papa a képregényben egy valóban ijesztő vudu pap, a filmben meg nyominger kis fekete neppernek néz ki.
Ha már mindenképp filmet akarnak csinálni újra, vagy legyen egy reboot és csinálják olyanra mint a képregény, vagy ne hívják Constaninenek, mert az első film se volt az.

Globetrotter2014 2010.06.29. 16:12:44

Érdekes, nekem az ördög ügyvédje ugrott be, csak annál sokkal középszerűbb (figyelembe vévepersze az eltelt időt). Olyasmi mint az Iron Man csak nem jön olyan jól át. Ha no brainer akciófilm kell akkor megéri a 2 órát, jó (és bőséges) jelentek , jó szinészi játék élvezhető sztori, ha kimaradt bepótolandó (én újra is néztem DVDn).
süti beállítások módosítása