Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Burton helyett Dante rendezhette volna a 89-es Batmant

2010.07.05. 10:34 koimbra 5 komment

A ContactMusic oldalnak alkalma nyílt, hogy szót váltson Joe Dante-val, a rendező elmondta, hogy anno ő készíthette volna el az 1989-es Batman filmet, de aztán nemet mondott. "Miután a Szörnyecskék szépen hozott a konyhára, a Warner fejesei megkerestek és megkérdezték, hogy 'Szeretnéd megcsinálni a mi Batmanünket?'. Igazán jó projekt volt, ráadásul én Batmanen nőttem fel. És ez volt a problémám, mivel nem igazán hittem benne. Egyszerűen nem hittem egy olyan fickóban, aki egy hegy tetején él, denevérnek öltözik...Robin és a többi dolog...nem voltak jó érzéseim ezzel kapcsolatban, szóval meg is mondtam a fejeseknek, hogy nem hiszem, hogy én lennék a megfelelő ember a feladatra. Erre ők természetesen azt felelték, hogy "Bizonyára meghülyültél", de én komolyan hittem elhatározásomban és még most is úgy gondolom, hogy nem én voltam a jó választás a produkció élére" - mondta Dante és hozzátette, hogy az ő verziója teljesen más lett volna, egyáltalán nem bánja, hogy nem valósult meg az elképzelése, teljesen más lett volna, mint a Tim Burton-féle film.

Címkék: batman miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr282130316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2010.07.05. 12:26:37

Ném éreztem jogosnak a Batman sikerét akkoriban. Nemrég volt egy vezércikk a yahoo címoldalán a "karreirlezáró" batman 4ről, de van egy konteóm, hpgy aki batmanban játszik, annak hosszabb rövidebb időre derékba törik a karrierje (Keaton eltűnt, Clooney kapott egy kis pihenőt, de szinte mindenki "pihent egy kicsit" az adott batman részben való szereplést követően...

Brekicc 2010.07.05. 16:38:32

@ZF2: Val Kilmert kihagytad.:) Mondjuk őt nemis bánom hogy eltűnt. Mindig is idegesített a nyuszifogú gyökér. Egy filmje tetszett csak, a Top Secret.

Bale is behúzta a kéziféket, de azért készülnek filmjei.

a8zoli 2010.07.05. 17:46:10

nekem teccet mind az ollókezű világú batman a joel schumacher horror vidmámparkjai is. de a mostani nolan verziók jobbak ugyanis sztem igen is sokkal több realitás van benne.
nekem ezért teccik főképp.

Gandalf Garaboncias 2010.07.05. 19:37:05

Én annak idején Keatonnal nem tudtam kibékülni, mint Bruce Wayne. De Val Kilmer és Clooney sem nyerték el a tetszésemet. Bale az első Wayne, aki végre eltalálta az ízlésemet. Mondom ezt a filmektől függetlenül, mert a Tim Burton-féle Gotham-et szerettem például.

Krumplicukor1987 2010.07.06. 09:34:41

Pedig a 89-es film a legjobb Batman ezidáig. Kiváló hangulat, jó színészek, jó történet.
A mostani két új film nekem annyira nem jött be (na jó Begins még egész okés volt), egyszerűen annyira feszesre van vágva, úgy érzem, Nolan legalább 5 órás verziót csinált volna mindkét filmjéből, és ez az állandó pörgés nekem qrvára nem tetszett.
süti beállítások módosítása