Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Januárban kezdődik a Star Trek 2 forgatása

2010.07.20. 11:49 koimbra 29 komment

Szépen hozott a konyhára a Star Trek reboot, a folytatás természetesen el fog készülni, a forgatáshoz is lassan hozzálátnak, ám konkrét, hivatalos időpontot még nem tudunk. A Hollywood.com egyik szerkesztője a Gyógyegér vacsorára (Dinner for Schmucks) premierjén sikerült szót váltania Bruce Greenwooddal, a Star Trek egyik szereplőjével, aki csak annyit tud, hogy a tervek szerint januárban látnának hozzá a második részhez, ennél több info nincs a birtokában. A színész még azt sem tudja, hogy lesz-e jelenése a sequelben, amely Észak-Amerikában 2012 július 29-én kerül a filmszínházakba

Címkék: star trek miújság sequel star trek 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr672163256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.07.20. 12:21:57

Úúúú, én már várom. Nekem az első is bejött, jól szórakoztam rajta. :)

Spawn85 2010.07.20. 13:00:43

Én is kíváncsi vagyok a folytatásra. Az első rész tetszett. (Ami ugye szám szerint már a 11. Star Trek film volt. :) )

a8zoli 2010.07.20. 15:35:49

megvan az összes film és az újra indítás is nagyon teccett. a sorozatból az újjabbak a régi shattneres nem nagyon jön be , de örülök hogy tovább építkeznek.

Elanor_ 2010.07.20. 19:53:02

@Spawn85: jó, de A legvégső határ súlyos bukás volt, így számoljuk csak 10-nek :D

Spawn85 2010.07.20. 23:17:41

@Elanor_: Hát...ööö...én úgy tudom, hogy a 10. Star Trek film (Nemezis) sem termelt valami jól a kasszáknál. Vagy csak a rajongók fanyalogtak nagyon?
Végül is gondolom nem volt véletlen a teljes reboot.

tyberius 2010.07.21. 10:28:43

@Spawn85: Pontosan, a Legvégső határ gyengére sikeredett (nem kis részben a rendező William Shatnernek köszönhetően), de nem akadályozta meg a további filmek készítését, a Nemezis viszont gyakorlatilag kivégezte a franchise-t, ami után bottal sem akart senki hozzányúlni a folytatáshoz (pedig valsz tervbe volt véve, Data halálát pl. egyértelműen úgy írták meg, hogy később vissza lehessen hozni), ezért kellett a vérfrissítés (a Star Treknek megvoltak a saját szakemberei, akik közül kb. senkit sem használtak fel az új filmhez). A végeredményt látjuk, új film már tutira lesz, talán sorozat is. Én várom :)

MEDVE1978 2010.07.21. 10:38:58

Talán én vagyok az egyetlen, de nekem nem jött be az első rész. Valahogy úgy érzem, hogy a STAR TREK univerzum jóval több, mint Kirk vagy Picard kapitány (azért a Deep Space Nine, a Voyager vagy az Enterprise sorozatok sikere is ezt muntatja).

Innentől kezdve fantáziátlannnak tartom azt, hogy újrakezdték a sorozatot, gyakorlatilag egy hülye lépéssel minden eddigit eltörölve...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.07.21. 10:51:23

nem nagyon értem. ha a nemezis kivégezte a frencsájzt, akkor az Űrlázadásnak hogy hogy nem sikerült? pedig az sztem sokkal rosszabb volt mint a nemezis

Daikaiju Baragon 2010.07.21. 10:55:57

Nem lett eltörölve semmi. Az öreg Spock benne volt, vagyis a film folytatásként indult. Aztán az időutazás miatt később megváltozott a múlt, és bár emiatt már semmi sem fog megtörténni azokból, ahonnan a Star Trek indult a hatvanas években; az öreg Spock élete ettől még lineáris, csak már nem ő a téma, hanem a fiatalkori énje(ik). Nekem ez elég jól bejött, noha szívesebben vettem volna egy Nemezis utáni filmet.

TemplarOmega (törölt) 2010.07.21. 11:05:31

Most komolyan én azt nem értem egyáltalán minek hagyták abba a forgatást?

Treckes mindig lesz elég.
Szerintem sorozatként is mehetne a film szereplőivel.

catshannon 2010.07.21. 11:09:50

Trekker korszakom hajnalán láttam a Nemezist, de nem tűnt olyan rossznak. Igazából a mozifilmeknek azt kell(ene) elkerülniük, hogy egy elnyújtott epizódnak tűnjenek, na ez a kérdéses esetben nem nagyon sikerült, és azt is vegyük hozzá, hogy a TNG (és az összes ST) egy elég "öreges" képi- és ritmusvilágú sorozat. Ma már főleg, de akkor, 2002-ben is kiütközött.

Lúdtalp 2010.07.21. 11:14:30

@MEDVE1978: Egyetértek. Ami reboot volt benne, az a jó trükkök, jó nők, normális(abb) ruhák, humor, elfogadható megjelenésű színészek, pörgő sztori.

Ehhez semmi szükség nem volt se arra hogy megint elkezdjék csócsálni az első Enterprise sztoriját, se arra hogy teljesen elszakadjanak a meglévő előzményektől, mert ezek a nem trekkereket úgy se érdeklik, aki meg ismeri a ST világot, azt inkább csak zavarja.

Inkább a Föld-Romulán háború lett volna jó választás.

Na mindegy, remélem az új részben visszakeverednek a timeline-ba, de nem túl bénán.

Lúdtalp 2010.07.21. 11:17:25

@Daikaiju Baragon: csak a TNG/VOY/DS9 annulálódik.

Cifu78 2010.07.21. 11:23:16

@MEDVE1978: Az Enterprise már alapból problémás, hiszen a Voyager után rájöttek az alkotók, hogy lassan nem tudják hova tágítani a világot. Drasztikus változásokat nem voltak hajlandóak bevállalni (én például kíváncsi lettem volna egy Klingon-központú Star Trekre...), ezért lett előzmény sorozat. Az viszont akkorát hasalt, mint az ólajtó, hiába tűnt a harmadik és a negyedik évad komoly előrelépésnek. A nézettség pedig manapság még gyilkosabb dolog, mint a TOS vagy a TNG idejében. Az ENT pedig nem szerepelt túl jól.

Abban egyetértek, hogy a Nemezis végleg elásta a francishe-t, szóval folytatni a TNG érát felesleges lett volna. A reboot szerintem fergetegesen sikerült, noha nem vagyok én sem végtelenül kibékülve vele (konkrétan a gigantomán romulán bányászhajóval és a romulánokkal úgy anblokk, illetve a sörfőzőre hajazó űrhajóbelső...), de ezt leszámítva a régi karaktereket pompásan visszahozták (Karl Urban mint Bones mindent üt), a hangulat is megvan, és a történet sem volt rossz.

Egyszóval de rohadt messze van még 2012 júliusa...

Daikaiju Baragon 2010.07.21. 12:00:50

@Lúdtalp: Na ezt így nem lehet kijelenteni. Először is Spock személyesen ismerte Picard-t, ezt nem lehet kitörölni az emlékezetéből. Másrészt a tng/voy/ds9 az új ST-hez képest (ha fiatal Kirk-öt most húsznak, az öreget 60-nak vesszük, plusz még 78 év, ami tény) kb 120 évvel később játszódik, szóval mind Picard, mind Janeway, mind Sisko bőven "befuthatnak" még.
Nincs itt semmi gond. Csak azt a béna Enterprise sorozatot ne csinálták volna meg. Az utolsó része volt a legjobb :-)

Big-B 2010.07.21. 12:02:46

Az első rész nem tetszett, mert a Vulcan pusztulásával teljesen átírták a ST világ történelmét.

A Nemezis nekem tetszett, de ha valamiből, hát a Voyager-ből kellene filmet csinálni, ami időrend szerint a Nemezis előtt történt.

KolomparVinetu 2010.07.21. 12:09:34

@MEDVE1978: Szentségtörés :)
TOS, TNG esetleg a DS9 a ferengik miatt, de a VOY-tól kezdve hulladék. Az Enterprise-t nem tudtam végignézni.
Vagy nem vágod, hogy mi az "igazi univerzuma" a ST-knek, vagy nem tudom.
És de, pont Picardtól és Kirk/Spock-tól ST az ST.
VOY-tól sikeres? Dehogy sikeres, onnantól volt bukó, sőt, már a DS9-től. Akkor jött a Babylon5, ami igazi sci-fi volt. Az ST Roddenbery társadalom kritikája, aktuál napi politika feldolgozása jó messzire (az űrbe) kitéve. Ezért nem koherens az ST univerzuma, ha egyáltalán van neki.
A Final Frontier egy szar volt, ahogy többen is írták, igen, Shatner bácsi elkúrta, az arca meg nagy volt hozzá. Érdekes, hogy a Nemoy (Spock) által rendezettet pedig a(z egyik) legjobbnak tartják.
Star Trek 2? Mért 2? 12. Mondjuk az igaz, hogy az előző nem volt számozva.
Szerintem. :)

Lúdtalp 2010.07.21. 12:14:48

@Daikaiju Baragon: Hát nem, mert Tuvok apja is meghalt :)

Daikaiju Baragon 2010.07.21. 12:36:19

@Lúdtalp: Hacsak nem a Raisa-n volt épp "diplomáciai küldetés"ben :-)

tyberius 2010.07.21. 12:43:15

Hogy miért kellett visszahozni a TOS szereplőgárdáját? Nos, sztem ez inkább üzleti kérdés volt. Amerikában mindig is a TOS volt "a" Star Trek, az ismétléseken nőttek fel a mai döntéshozók, producerek, befektetők. Ugyanazok, akik a Nemezis film és az Enterprise sorozat bukása után már nem akartak új TNG filmbe vagy új szereplőgárdával sorozatba fektetni. Gyanítom, nekik csak Kirk, Spock és a többiek nevével lehetett eladni a Star Trek saga folytatását.

2010.07.21. 12:52:07

Hát, a voyager volt szerintem a legszarabb. Akkora egy szar karaktert mint az a Janeway... még a TNG-nél is idiótább hősködések. Hiába na, biztosan felfutóban volt a feminizmus, vagy valami.
Azért én mindet megnéztem, volt jó és volt rossz is, az új rész azért érdekes volt... bár lenne film, meg sorozat, meg minden. Kár a vulcanért, de azok úgysem olyan érdekesek, egy Spock mindig kerül egy hajón. Inkább Kronos, az egy jó feelinges világnak tűnik, ha már bolygót kell mutatni.

Karnamantra 2010.07.21. 12:54:41

Ez a legújabb film, bár ódzkodtam tőle, mert én is rajongó vagyok, egyáltalán nem volt rossz. Hálás lehet az elmúlt 30 év rajongótábora, hogy megtartották a hangulatot, emellett az újak számára pedig nem lett ósdi.

A Kirk-es első sorozatok csak filmtörténetileg érdekesek, nagyon zavar benne, hogy annyira másképpen gondolkodtak még akkor a filmkészítők. Erőszakos és teljesen logikátlan. De jó vele nosztalgiázni, és hát Kirk a "király":) (Amikor Picard összetalálkozik vele egy zseniális időutazásos részben, ő sem kap levegőt a megtiszteltetéstől). A TNG-t most nézem eredeti nyelven, magyarul már pár éve megvolt az utolsó pár szezon. A nagy kedvencem akkoris a VOY:) Valamiért az tette rám a legnagyobb hatást, és szerintem az a leghumorosabb. A DS9 túl borongós, és túl sok az unalmas kocsmajelenet, meg az, hogy 1 helyben állnak, nincsenek igazi kalandok. A 2000-res sorozatba már bele sem kezdtem, a kapitány ábrázata sem tetszett, meg az émelyítően sokat mozgó kézikamera... 15-20 éve még nem volt divat.

Biztosan meg fogom nézni, remélem, nem tesznek bele valami oda nem illő hollywoodi sztárocskát.

Ómájgád 2010.07.21. 13:38:50

Nekem mindegyik ST film tetszett, az Insurrection, és a Nemesis is, meg a régi-új Star Trek is.

A sorozatokból az Enterprise kevésbé, a többi (TNG, DS9, V) viszont igen. A Babylon 5 nem tetszett.

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2010.07.21. 13:45:48

Trekker trekkernek nem vájja ki a szemét.

realcarlos 2010.07.21. 13:53:02

Jó volt, szép volt ügyes volt, de én inkább folytatnám a sztorit, ahol abbahagyta a DS9/Voyager. Dominion elleni háború után titkos Jem'Hadar flotta, estébé...

Spawn85 2010.07.21. 13:57:18

@tyberius: Én úgy tudom, hogy a Nemezis esetében is a rendezőre, Stuart Baird-ra fogták a kudarc okát.
Jonathan Frakes is azt nyilatkozta (asszem egy rajongói találkozón a film után), hogy a rendező rontott el mindent.

tyberius 2010.07.26. 13:50:12

@Spawn85: A rendező azért van, hogy legyen kit hibáztatni :) Ettől függetlenül sztem nem véletlen, hogy az Űrlázadás után 4 évig, a Nemezis után 7 évig kellett várni az új filmre (mindkettő rekord a Star Trek filmek történetében)

Spawn85 2010.07.26. 14:00:32

@tyberius: Ez nem vitás, ha bukta van bármely mozifilmnél, akkor általában a rendezőt veszik elő először. :)
Szerintem sem véletlen a hosszú eltelt idő a filmek között.
Gondolom egy méretes bukta után azért óvatosabban mertek hozzányúlni a franchise-hoz.
süti beállítások módosítása