Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Tron Legacy következő előzetese

2010.07.22. 22:11 koimbra 17 komment

Teljes erőbedobással zajlik a Comic Con San Diegoban, a filmesek képeket, posztereket és egyéb anyagokat mutatnak az érdeklődőknek, a Tron Legacy szekcióban is akad érdekesség, megmutatták az új előzetest. A gigaköltségvetésű folytatásban visszatérünk a számítógépes virtuális világába. Kevin fia régóta keresi apját, úgy alakul, hogy őt is beszippantja a gép, ahol találkozik apjával és együtt veszik fel a harcot ebben az "univerzumban". Észak-Amerikában december 17-én mutatják be.

Upadte: Itt a szinkronos változat



Címkék: trailer tron sequel tron legacy fantasyelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr992169587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.07.22. 23:01:17

Szavakat nem találok.....

Maci-laci 2010.07.22. 23:15:10

Bridges fiatal arca nagyon műre sikeredett, ám ennek ellenére a Mátrix óta nem vártam így filmet!!!!

Brekicc 2010.07.23. 02:19:54

Látványosnak tűnik, és miután a neten annyit olvastam róla megpróbáltam az első részt megnézni
De 2* elaludtam rajta, úgyh. kicsit kétkedve fogadom a dolgot.

gabbor 2010.07.23. 08:40:20

Brutálisan béna ahogy beszél a fiatalabbik "apuka". Gagyi nagyon.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.23. 08:43:36

elképesztően hangulatos, odabasz...mindezt 3D-ben? úúúú:)

én is nagyon kerestem a hibát, a fiatal bridges arcában , mert ezek a cgi-k nem szoktak tul jól sikerülni, de nekem nem tűnt fel, hogy béna lenne... jöjjön mááár...

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.07.23. 08:43:53

Továbbra sem értem, hogy mitől olyan nagy a felhajtás a film körül. Látványos lesz az biztos, de ez még semmit sem jelent.

Shyllard 2010.07.23. 09:09:56

Számomra sem várós nagyon, moziban tuti nem fogom megnézni. Egyszerűen csak látványos lesz az egész, sztoriban viszont nemhinném, hogy erős lesz. Persze remélem, hogy tévedek. Ez lesz valszeg az ezév Star Trek-je.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.23. 09:48:46

@desmondwallace: Mivel az első kultfilm, rengetegen kedvelik, mellesleg szerintem odaát talán nagyobb a népszerűsége. Mondjuk az furcsa, hogy egy elsőfilmesre bízták a rendezést, egy olyanra, aki eddig csak klipeket készített, ráadásul itt 200 millió dollárról van szó.

Spawn85 2010.07.23. 13:50:01

No, én még mindig nem láttam az első részt, decemberig pótolnom kellene...

sjbee 2010.07.23. 19:06:46

Én mai szemmel láttam az első részt és nem okozott csalódást. Ez a folytatás pedig ígéretesnek néz ki.

skaven 2010.07.24. 02:24:53

@Shyllard: hat igen, a latvanyos filmeket tenyleg otthon kell megnezni, lehetoleg cam verzioban, 15os monitoron. :-p

szvsz pont az ilyen filmek igenylik, hogy imax verzioban nezzek meg az emberek...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.24. 13:56:07

@Alex Mahone: A Terminátor 4 sikertelenségében közrejátszott az is, hogy már sokan a harmadikat sem kedvelték.
McG pedig nem elsőfilmes rendező volt akkor.

vrango 2010.07.24. 23:33:16

Én az első részt szerettem, ettől kicsit fanyalogtam először, de ez az új trailer nagyon jó!
A sztori viszont valóban bénának tűnik*, és hát "sic transit gloria mundi": anno az volt a Tronban a szenzáció, hogy az első, "szinte teljes egészében computerrel" készített film volt... manapság viszont minden második film teli van CGI-vel, úgyhogy EZ a Tron nem fog kitűnni közülük:(
(*azért igazából a régi történet sem volt valami nagy szám:P)

Simson 2010.07.25. 16:29:17

@Alex Mahone: Jó, ott a sok Terminator fan nem arra számított, hogy megpillantju ka jövőt, ráadásul a gépek "intelligenciája" nagyon észszerűtlen és buta. Tehát sok a forg könyvben a logikai bukfenc. De érzésem szerint már ez az időutazós cucc nem nagyon állja meg a helyét manapság.

Brekicc 2010.07.25. 17:38:45

Na megnéztem az első részt. Hát egy olyan Disneys cuccnak elment.
süti beállítások módosítása