Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Vampires Suck poszter

2010.07.30. 20:26 koimbra 9 komment

Paródia? Mostanság készült jó produkció ebben a műfajban? Hol van már a Nagy durranás (Hot Shots) és a Csupasz pisztoly (Naked Gun). De azért még mindig lehet reménykedni, hogy ezúttal más lesz, ezúttal sokat fogunk nevetni. Az Alkonyat kifigurázásán, a Vampires Suck-on talán majd szakadni fogunk, elképzelhető, hogy Jason Friedberg és Aaron Seltzer összekapta magát.

Címkék: poszter vampires suck

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr332187913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mese92 2010.07.30. 21:47:49

A Nagyar Durranást én is keresem :)))

Alex Mahone 2010.07.30. 23:59:08

Néhányan bele sem gondolnak, hogy ez a Friedberg-Seltzer már-már fogalommá érett duó két zseniális elmét takar.

Elvégre fognak egy amúgy is szar filmet, majd "parodizálás" címén egy még förtelmesebb szennyet csinálnak belőle, azért erre nem sokan lennének képesek...

Mese92 2010.07.31. 00:54:21

Én arra jöttem rá, hogy a Bazi nagy film is élvezhető, csak nagy társaságban kell nézni, mert akkor viccesebbnek tűnik. Ebből a filmből kinézem, hogy magamban is jót tudok majd rajta szórakozni :D (főleg azért, mert muszáj leszek, a legtöbb spanom véresen komoly Twilight rajongó)

A poszter meg ütős, főleg Eddy fiú haja :D

Droid 2010.07.31. 07:59:28

A rendezőpáros korábbi műveihez képest ez jobbra sikeredett. Aki egy kicsit is diszlájkolja a Twilájtot az szeretni fogja.@Mese92: És igen társaságban a legjobb + nem árt ha iszol is valamit :)

Spawn85 2010.07.31. 11:46:41

Én egyáltalán nem "diszlájkolom" a Twilight-ot (igaz fan sem vagyok), de én is úgy éreztem, hogy ez a film jobb lett azért, mint a "Disaster Movie". Jókat nevettem rajta.
Viszont akkor élvezhető igazából, ha valaki egyrészt látta a Twilight-ot, másrészt, ha valamennyire képben van az amerikai valóságshowkat illetően is, mert azokról is több poén volt.

Mese92 2010.07.31. 12:25:49

A Twilightról szerintem mindenki képben van akarva vagy akaratlanul :)

Simson 2010.07.31. 13:16:46

@Mese92: Mondjuk tudom, hogy egy vámpíros tinifilm, amit könyvből ültettek át vászonra, de hogy ki kicsoda benne, azt ne kérdezd :) meg nem nézem
süti beállítások módosítása