Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Stephen Sommers rendezi a G.I. Joe folytatását

2010.08.04. 10:37 koimbra 8 komment

A Paramount iszonyatosan sokat költött a G.I. Joe mozifilmre, 175 millió dollárt tapsoltak el a produkcióra és valamivel több, mint 300 millió dollárt termelt a mozikban, ami kevés, nagyon kevés egy ilyen költségvetésű alkotásnál (mondhatni bukta). A stúdió mégis úgy döntött, hogy jöhet a folytatás, a szereplőgárda nagy része vissza fog térni és a forgatókönyvre a Zombieland íróit, Rhett Reeset és Paul Wernicket állították rá.

A rendező személye eddig kétséges volt, hisz' az elsőt dirigáló Stephen Sommers szerződése csak egy filmre szólt és kiderült, hogy volt némi feszültség Sommers és a Paramount között. Ezt azonban sikerült megbeszélni, a problémákat elsimították. A második rész elvileg 2012-ben érkezne, Sommers jelenleg a When Worlds Collide sci-fit készíti elő, amely szintén 2 év múlva kerülne a mozikba.

Címkék: miújság sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr552197757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.08.04. 12:15:08

@a8zoli: Mégis mit vártál egy fészekaljnyi fröccsöntött műanyag akciófigurától? Én eleve nem tettem magasra a lécet, nem is csalódtam. Sőt, ha kikapcsolod az agyad, akkor egészen jól szórakozol rajta. Mit ne mondjak, már 3x láttam... :-D

De emberek, most őszintén, mit vártatok? Csehovi katarzist és hamleti drámát? Ugyan már! B-kategóriás akciófilm, gagyi CGI-vel, de annál nagyobb lelkesedéssel. Nekem bejött. Önmagához mérten teljesen jó.

Várom a folytatást!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.08.04. 12:35:14

Szerintem a tavalyi év egyik legjobb nyári akciófilmje volt.

Spawn85 2010.08.04. 12:54:25

@A nép fia: Én is kb. 3-szor láttam. :)

Amúgy Koimbra-val teljesen egyetértek, szerintem is a tavalyi nyár egyik legjobb akciófilmje volt. Pont olyan volt, amilyennek én egy "G.I. Joe" filmet elképzeltem. Szóval részemről jöhet a folytatás. (Remélem a szereplőgárda is visszatér.)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.08.04. 13:01:38

Spawn: Én nem így képzeltem el, kicsit hümmögtem az előzetesek láttán, de kellemes csalódás volt...és Kígyószem legalább badass volt.:)

Alex Mahone 2010.08.04. 14:17:13

Szerintem is jöhet, az első teljesen rendben volt. Emberek, kiderült, hogy Marlon Wayans-nek van normális humorérzéke! Én az egész filmben ezen lepődtem meg a legjobban...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.08.04. 14:53:54

@Alex Mahone: LOL

Amúgy számomra is pozitív meglepetés volt - a mellékszereplők is jók voltak ám. Nem vártam mást a filmtől, mint szórakozást-vigyorgást-akciókat-beszólásokat. Mind megkaptam. Jöhet a második rész, ha ugyanilyen lesz, akkor OK. Csak nehogy túl komolyan vegyék...
(Zartan, és Quaid kell bele :) )

evergreen976 2010.08.04. 18:07:46

...ha ugyanolyan lesz mint az első , akkor már rendben vagyunk...
...csatlakozom az előttem szólókhoz: kellemes szórakozást nyújtott az első darab, korrekt "játék"film...
;)
süti beállítások módosítása