Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Kristen Stewart lesz a női James Dean

2010.08.16. 20:54 nyuszisz 4 komment

Jack Kerouac Úton című regényét nem is olyan rég olvastam, így szinte úgy érzem, kicsi a világ, hisz' épp' most készítik a beatnemzedék Bibliájának történetén alapuló filmet is.

Az Úton a nagy utazások, száguldások története. Az író 1947 és 1950 között barátjával, Neal Cassadyvel beautózta az USA és Mexikó tájait, majd fogott egy kiló papírt és egy lélegzetvétellel papírra vetette élményeit, csak úgy spontán.

Na, de a hír lényege nem ez, hanem, hogy micsoda arcok csatlakoztak a film stábjához. Itt van például rögtön Kristen Stewart, aki a női főszereplőt, Marylout játssza, s nyilván mindenki úgy gondolja, ő napjaink női James Dean-je. Garrett Hedlund és Sam Riley kapták a másik két főszerepet. Csatlakozott továbbá Steve Buscemi, Elisabeth Moss (aki egészen véletlenül a  kedvencem a Mad Menből), Alice Braga, Terrence Howard, Tom Sturridge és Danny Morgan is. Továbbá aláírt Amy Adams, Viggo Mortensen, Kirsten Dunst is. 

A forgatás már elkezdődött, Kristen Stewartot már le is kapta egy bulvárfotós korabeli öltözékében.

Sokan szkeptikusok és bár még a film elég távol van (2011), máris úgy vélik nézhetetlen lesz. Engem igazából nem nagyon érdekelnek a borús előrelátások, szeretem megnézni filmvásznon is az olvasott könyveket, és megnézni, mások hogyan képzelik el a sorokat. Nem lesz könnyű mozi, erre fel kell készülni, s a sok ismert arcnak valószínű nem fog túl sok mondat jutni, kivéve persze a főhősöket.

 

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr212226368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2010.08.16. 22:39:02

Kristen Stewart miatt nekem eleve várós volt a film, de így hogy a többi szereplő nevét is olvastam, még inkább az.
Én a regényt nem olvastam, úgyhogy nincsenek előítéleteim a filmmel kapcsolatban.

nyuszisz 2010.08.16. 22:49:11

@Spawn85: a könyv miatt azért szkeptikusok sokan, mert túl jó ahhoz, hogy könnyen filmre lehessen vinni, meg gondolom az USA-ban kötelező olvasmány lehet, aztán ez is rányom valamilyen bélyeget. De azért meg lehet csinálni, gondolom lesz benne narrátor, anélkül nem is tudnám elképzelni, hogy ne szövegelne benne állandóan a főhős/elbeszélő.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.08.17. 00:12:04

engem csak a Stewart jany zavar, szegeny nem igazan a szineszi palyara valo

Spawn85 2010.08.17. 13:25:35

@madcows: Szerintem jó színésznő.
süti beállítások módosítása