Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Harry Potter: szerelem és halál a levegőben

2010.08.17. 11:15 FayeFaye 7 komment

Közeleg a Harry Potter és a Halál Ereklyéi novemberi bemutatója, így a Warner kiadta az Entertainment Weeklyben pár nappal ezelőtt megjelent képek nagyfelbontású változatait, és még néhány extrát.Hermione mintha éppen feláldozott volna egy unikornist az erdő isteneinek, Ron frizurája viszont egyre divatosabb.

Címkék: képek harry potter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr312227597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.08.17. 11:33:06

Egyre szimpibb nekem ez a vöri srác. Egész jó volt már a múltkori epizódban is, pedig nem vagyok HP fan.

Mese92 2010.08.17. 15:03:27

Ő a legtehetségesebb a fiatalabbak között, de a könyvben is Ron karaktere a legjobb. Ami a frizurát illeti az viszont vááá :D eddig csak a 3. részben találták el szerintem.

Brekicc 2010.08.17. 16:34:57

Jó kis beállított képek. :) Remélem a film jó lesz. Nekem eddig egyedül a 3. rész nem tetszett, mert azt sztem elrontotta a rendező.

speedle 2010.08.17. 19:20:47

1-3-ig nagyon jók voltak a hp filmek. azóta mélyrepülés. ha az előzőnek nem a félvér herceg lett volna a címe tuti elmehetett volna egy b katos romantikus vígjátéknak. szornyűek.... sajnos a rendezőt látva nem is várok tobbet a két befejező résztől.

Shyllard 2010.08.18. 08:14:07

Nekem a 6 kivételesen tetszett még a könyv teljes ismeretében is :) Azért remélem itt kevéssé lesz komikus az egész, mert a 7. iszonyat komor hangulatú volt.

Mese92 2010.08.18. 10:03:46

Szerintem a hetedik rész első fele nem fog tetszeni a filmen edződött Harry Potter rajongóknak, mert más lesz mint a többi rész. A hatodik rész nekem tetszett, szerintem csak a negyedik rész nem lett az igazi, én legalábbis untam.

Zelá 2010.08.27. 10:54:57

remélem a 7. rész jó lesz mert a 6. on majdnem sírtam hogy hogyan lehet ekkora hulladék. amúgy tényleg a 3. óra van mélyrepülés a 4. még tűrhető meg az 5. is ha nem olvastad a könyvet. a 6. mocskos sz@r remélem a 7.et azért adják 2 részben mert minden fontos dolgot beletesznek
süti beállítások módosítása