Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Közel 4 perc a Macheteből

2010.08.28. 19:16 koimbra 2 komment

Sok lesz már, itt kellene megállni, elszaladt a ló a készítőkkel. Kitették ezt a majd' 4 perces jelenetet a netre, de nem sokra rá már egy újabbal jelentkeztek. Szerintem több videót már nem érdemes megnézni, már csak azért is, hogy a moziban lássunk új jeleneteket is. Az alábbi 4 perc azután játszódik, hogy emberünket, Machetet átejtették és súlyos sérüléssel a kórházba szállították. Itt megjelenik néhány fickó és ki akarják nyírni, ám ő hirtelen magához tér és...


Címkék: jelenet machete

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr832254923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.08.28. 20:17:20

Nem kötelező megnézni, én sem teszem. Mondjuk, nem értem én sem, mi értelme ennyiket kipakolni belőle, félek, nem marad semmi érdekes.

De mint mondtam: nem kell megnézni.

Rolee83 2010.08.29. 01:14:25

Ezt már nem nézem meg! Láttam az előzetest, karaktervideókat! Most már a filmet nézném!!
süti beállítások módosítása