Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Cameron beszólt a Piranha 3D-nek, a producer reagált

2010.09.01. 12:05 koimbra 30 komment

Néhány nappal ezelőtt James Cameron beszólt a Piranha 3D-nek, azt mondta, hogy ez az olcsóság a 70-es, 80-as évek ócska 3D-s horrorjait juttatja eszébe.

A Movieline-nak sikerült megszólaltatnia Mark Cantont, a horror producerét, aki reagált Cameron szavaira. "Kijelentése egyszerűen nevetséges és sértő azok számára, akik nem borulnak le  az egója és szónoklatai előtt. Jim, viccelsz vagy mi van? Szégyelld magad, hogy azt gondolod, hogy a horror műfaja és az olyan mesterek, mint Roger Corman és társai sokkal kevésbé voltak hatással a filmtörténelemre, mint te magad. Ezt tartsd észben Jim, nem te találtad ki a 3D-t. - mondta a producer, majd hozzátette, hogy Cameronnak nagy szerencséje volt azzal, hogy a mások által kitalált dolgot továbbfejleszthette. Canton látta az Avatart és szerinte ezen film esetében nem sok értelme volt a 3D-nek. Habár akadt néhány jó pillanata, Cameron történetmesélése elég rettenetes volt.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr242264050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.09.01. 12:52:21

Ez a cameron egy seggfej! Rohadjon már meg ott ahol van! kinek képzeli ez magát?
Inkább ne is jött volna Világra ha ekkora arca van! Bár akkor nem kaptunk volna Terminator-t, a többi filmje nélkül meglennék!

Dominik Blasir 2010.09.01. 13:39:27

Örülök, hogy végre valaki kicsit helyre tette Cameront, mostanság nagy arca lett.

Alex Mahone 2010.09.01. 14:47:12

Manapság sokan panaszkodnak, hogy nincsenek ikonok, követhető egyének, egyszerűbben, példaképek. Itt jelentem ki, hogy én most találtam egyet.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.01. 15:10:56

És ha majd kiderül, hogy a Piranha tényleg olyan gagyi...

Alex Mahone 2010.09.01. 15:31:46

@Armida: nehogy már az a James Cameron szóljon le egy BÁRMILYEN horrort, aki anno repülő pirájákkal "rémisztgette" a népet, ha már a nyolcvanas évek ócska horrorjai jutnak eszébe, akkor előbb inkább a saját háza körül tegyen rendet ;)
Most végképp nagyon mélyre süllyedt - legalább is az én szememben, gondolom kiheveri -, ezen felül Cantonnak mocskosul igaza van.

Shyllard 2010.09.01. 15:37:10

Lehet, h szar lesz a Piranha 3D, de Cameron-nak akkor sincs joga leszólni másokat olyan okból kifolyólag, h rengeteg pénzt hozott az Avatar. mert ugye a bevétel nem mindig tükrözi a minőséget is.... (pl Pláza ásza: tarolt a mocskosul szar film)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.01. 15:49:07

@Alex Mahone: Az anno, 1981-ben volt, most pedig 2010 van. És ha neki az a korszak jut róla eszébe (gondolom szakmai szemmel nézte) akkor kell hogy legyen benne valami. Máskülönben meg csak ezt az egyetlen egy Piranha 2-őt lehet felróni neki (mármint te ezt teszed ) de ha már 80-as évek horrorjánál tartunk, a 86-os Aliens mindent elmond. Sztem nem kell rendet tennie a saját háza táját. Rend van ott, nagyon is. :)

countrypecos 2010.09.01. 16:49:14

Én nem találkoztam személyesen Cameron-nal, vagy úgy egyéb rendezővel sem. És amikor egy-egy ilyen bulvár hírt hallok, már próbálom nem tudomásul venni. Mert lehet, hogy kacsa. Ha tényleg ilyesmit mondott, hát ejnye-bejnye. Egyébként meg nem érdekel. Az Avatar úgy alapból sem volt egy olyan nagyon nagy film. Nekem a bemutató sem tetszett és a film sem ütött. A technikája ott volt, azt elismerem, de ez édes-kevés. Viszont ez a piranha izé nem is érdekel. :P De most komolyan, ne is foglalkozzatok ilyen marhaságokkal. Nézzetek minél több filmet és annyi. "A többi nem számít". :)

Alex Mahone 2010.09.01. 16:59:57

@Armida: bőven van ott más is, amit fel lehet róni neki. Egyébként szerintem igenis pofátlanság leszólni egy (akár gagyi akár nem) horrort, ha ő is csinált ilyen minőségi munkát...

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.09.01. 17:36:44

egyebkent a teljes valaszlevelben benne van az is, hogy figyelmezteti Cameront a producer, a 3D nem egy mufaj, hanem egy technikai eszkoz, es itt ragadja meg a lenyeget :) amugy a Piranha 3D sikeres, a kozonseg szereti, a kritika pedig maximalisan pozitiv (ugye nem szabad elfelejteni, h ez egy Capa "parodia", es nem szabad komolyan venni)

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.09.01. 18:22:33

Egyrészt igaza van és Cameron ne szóljon bele más munkáiba. Igen, térdre borulunk az Avatar "nagysága" előtt. Hiszen azért durva kutatással telt az a tíz év, hogy hogyan lehet az emberek pénztárcájából a legtöbb pénzt kiporszívózni.
Másrészről "Roger Corman és társai sokkal kevésbé voltak hatással a filmtörténelemre, mint te magad." :D :D
Bocs, ezt nem tudom komolyan venni.

karbalán 2010.09.01. 18:49:28

Hadd legyen már véleménye Cameronnak is!

Shyllard 2010.09.01. 18:55:43

@karbalán: Véleménye lehet neki, de attól még nem kell beszólnia más filmeseknek.... Attól sztem még egyáltalán nem Atyaúristen, mert megcsinálta az Avatar-t....

gaboca1200 2010.09.01. 23:18:03

Hát... nekem ez a Piranha 3D már a trailere alapján is elég gagyi filmnek tűnik. Az ocsmány cgiről, és a sheriff csónakmotoros pirája írtásáról egyből ez ugrott be:
www.youtube.com/watch?v=doeurIuvFGQ

gaboca1200 2010.09.02. 00:05:46

@0gre: Hogy bugyutaság, és randa cg pirája kategóriában versenyezzen az Asylum mockbusterével? :)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.02. 10:36:05

@Alex Mahone: Látom nem sikerült megértened, h Cameron MIKOR csinált olyan gagyi minőséget. :P

Alex Mahone 2010.09.02. 14:55:48

@Armida: látom, neked pedig azt nem sikerült megértened, hogy tökmindegy mikor csinálta, ő csinálta, magától, senki nem kényszerítette, tehát: kiadott egy kalap szart a kezei közül (ezt utána btw többször megismételte, de ez csak az én véleményem, nem vitázok), és ezt nem felejtheti el, SOHA. Baromság arra fogni, hogy régen volt, ugyanis régen is voltak jó filmek. Szerintem legalábbis. És a pofám leszakad, hogy még ő fikáz valamit, ami ráadásul nem is rossz. Miért? Mert az Avatar nevű csoda döbbenetes méretűre növelte az arcát, és ez (hangsúlyozom: SZERINTEM) bőven több, mint amit egy (el)ismert ember megengedhet magának.

Csak hogy szemléltető példával éljek, hányszor hallottál arról, hogy Darabont, Fincher, Nolan, del Toro, vagy akár Zack Snyder lefikázott valamit? Mindannyian zseniális tehetségek, és már nem keveset tettek le arra a bizonyos asztalra, mégis tudják, hol a határ.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.02. 15:47:42

@Alex Mahone: Továbbra sem érted. Felesleges bármit is mondanom neked, ha csípőből utálod Cameront. Szóval hagyjuk.

FayeFaye 2010.09.02. 15:53:02

@Alex Mahone: Cameron ugyan dolgozott a Piranha 2-n, de kirugtak, mielott befejezte volna, es mar nem o vagta. A munka nagy reszet Ovidio G. Assonitis vegezte. Az eredeti cikkben ezt is megemliti, amikor arrol kerdezik, hogy nem nosztalgikus-e a Piranha franchise szamara: “I worked on ‘Piranha 2' for a few days and got fired off of it; I don't put it on my official filmography. So there's no sort of fond connection for me whatsoever.”

Alex Mahone 2010.09.02. 16:18:55

@Armida: nem utálnám, ha nem lenne az imádott Avatarja után olyan, amilyen. Fantasztikus filmeket csinált. A T2 és az Aliens máig a kedvenceim között vannak. De attól, hogy a 3D-s Pocahontasából agyonhype-olás miatt ennyire megszedte magát, még ő is ember.

@FayeFaye: Hát persze, ha ő csinálja végig, egész biztosan kult lenne a mai napig. Ugyan már...

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.02. 16:32:04

@Alex Mahone: Egyszerűen irigy vagy, ennyi. (A Pocahontas-os vonalat meg felejtsd már el. Rengeteg film van, amit lehet valamihez hasonlítani, most akkor utálod az összes olyan rendezőt, akinek a filmje "hasonlít" egy szálon egy másik sztorihoz? Tartok tőle sejtelmed sincs milyen gondosan kidolgozott az Avatar, csak nézel, de nem látsz. És kezdesz fárasztani.)

Alex Mahone 2010.09.02. 17:54:27

@Armida: :D
Te pedig egyszerűen vicces vagy, ennyi. Irigység, ha látom, milyen elképesztően nagyképű, álszent emberek vannak? A politikusokra is irigy vagyok. A médiagecikre (Natural Born Killers copyright) is irigy vagyok. Az Avatar egy szálon hasonlít egy másik filmre? Az Avatar maga a klisé szinonimája, de tökmindegy, ugyanis a hír korántsem erről szól, és nem akarok eltérni a tárgytól, bár lényegtelen, mert már késő.

Nem akartam személyeskedni, de tartsd az eszedben, hogy nem én kezdtem.

Te pedig annyira nézel, hogy közben vakon elsiklasz a tény fölött, hogy a külcsín mögött csak az ordító üresség tartózkodik, ha már személyeskedünk. Egyébként kit érdekel, hogy fárasztalak? Ne figyelj rám, vagy töröld a kommentem, úgy sejtem, nagy valószínűséggel ez utóbbi fog történni, nem akarok ítélkezni, de történt már ilyen olyan esetben, mikor csípte a szemeteket a véleményem.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.02. 18:14:15

@Alex Mahone: Ha ÉN töröllek, azt észre fogod venni. :D

Shyllard 2010.09.02. 21:03:54

@Alex Mahone: Nem a kliséhalmazokat kéne nézned, hanem azt, hogy az összességében számodra miféle élményt tudott nyújtani. Nem akarom védeni az Avatar-t, mert már 2. újranézésnél is bealudtam rajta, de gondolom pl Tarantino-t sem utálod azért, mert a filmjeiben gyakorlatilag SEMMMI eredeti nincsen.....

Alex Mahone 2010.09.03. 19:57:25

@Shyllard: Tarantino filmjeiben nem lenne semmi eredeti? Öhm... MI? :| Okés, vannak nagyon szar filmjei (Death Proof, Jackie Brown), de akadnak fantasztikus alkotásai is. Ponyvaregény, Becstelen Brigantyk...
Az Avatar pedig számomra semmifajta élményt nem tudott nyújtani. Végignéztem, és csak azt tudtam mondani, amit a másik mostanság túlértékelt, díjesőt kapó rettenet, a Bombaszakértő után: "2009-10-ben EZ film? EZ?". Szóval erős dolog élményről beszélni ez esetben. Az éven össz-visz két film volt, amire élményként emlékszem, az Így neveld a sárkányod és az Eredet. Voltak még jó filmek, de ezek nálam az év legjobbjai, ráadásul a sárkányos mókában sokkal jobban kihasználták a 3D-t, mint az Avatarnál, ahol gyakorlatilag egy vásári szar volt, annyi, hogy a két bozótharcos előrébb van, mint a bokor a háttérben.

@Armida: efelől nincs kétségem.

Elanor_ 2010.09.03. 20:57:19

@Alex Mahone: semmi baj, majd én feltámasztalak. :) (csendben drukkolok a vérmentes végért :D )

Shyllard 2010.09.03. 21:34:53

@Alex Mahone: Idáig, meg odáig vagyok Tarantino-ért, de szerintem nyílvánvaló, hogy rengeteg filmből "lopott" rengeteg mindent, bár az egy kicsit túlzás volt a részemről, hogy semmi sem eredeti nála. Hihetetlen profin rakja össze a dolgokat, és képes a sok kliséből valami hihetetlen újjat alkotni :) Csak arra akartam utalni, hogy sztem hülyeség azért szidni az Avatar-t, merthogy annak a sztorija egy koppincs, az a film egyszerűen csak szar.

Alex Mahone 2010.09.04. 17:26:55

@Shyllard: az Avatart miért nem lehet szidni? :) Én legalább megpróbáltam megindokolni, hogy (többek között) miért is lett olyan film, amilyen. Tarantino pedig nem lop. Soha. Tiszteletet nyilvánít. De lehet rugózni a szavakon, attól még ugyanolyan zseniális lesz a Becstelen Brigantyk :)
süti beállítások módosítása