Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Stallone új filmje itthon...

2010.09.08. 20:42 koimbra 18 komment

...a The Expendables - A feláldozhatók címet kapta. A produkciót elvileg augusztusban mutatták volna be, ám valahogy mégsem jutott el a mozikba, sőt az is kiderült, hogy még szeptemberben sem került be a kínálatba. Végül a Palace Pictures lépett az ügyben és október 14-re időzítették a hazai premiert. Az akciófilm szinkronosan kerül a mozikba, Stallone Gáti Oszkár helyett Gesztesi Károly hangján fog megszólalni.

Címkék: miújság the expendables

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr922281254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.09.08. 20:59:15

PFFF! + rossz hír ha úgy vesszük! Még bő egy hónap a bemutató, a magyar cím ismét....hát nem is tudom, és a legrosszabb hogy Gesztesi Stallone magyar hangja nevetséges!

Chicagoi 2010.09.08. 21:11:56

@Dejdő: iszdb-n második leggyakoribb szinkronhangja Stallone-nak. Schwarzinak jó lesz Gáti. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.08. 21:19:34

Gesztesi számomra nem passzol Stallone-hez. Gáti jobban hozzáillik, Schwarzinak meg Reviczky is tökéletes hang.

Shyllard 2010.09.08. 21:25:53

Stallone hangjáért ne hisztizzen senki sem, mert a sajátja sztem a lehető legrosszabb amit adhatnak neki. Moziban pedig ott leszek, a cím sem izgat, ez egy akciófilm szval tökmindegy csak legyen zuzda :) Kíváncsi vagyok a vásznon hogy fog festeni az egész.

Alex Mahone 2010.09.08. 21:32:13

Kár a hangokon vitázni, a film bőven rosszabb lett, mint ahogy azt vártuk...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.08. 21:34:28

@Alex Mahone: Pl neked rosszabb lett, én pont azt kaptam, amire számítottam. :)

Shyllard 2010.09.08. 21:42:02

@Alex Mahone: Nekem is hozta az elvártakat, talán egy komoly, sztoriorientált filmre vártál? :)

skaven 2010.09.08. 23:03:07

@Shyllard: tobb erzelmet, komolyabb szinesz munkat! :)

countrypecos 2010.09.08. 23:25:40

Csak jöjjön már!!!!! Majd eredetiben kell megnézni és kész.
OFF: Egyébként A Gyűrűk Ura óta nem hallottam értelmes, jó szinkront. A '90-es években készültek utoljára baromi jók. Ezért is utálom, ha átszinkronizálnak régi filmeket, mondván, hogy lejárt a jogviszony. Ki nem szarja le?! Utálom ezt.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.09.09. 00:59:13

@Alex Mahone: Egyetértek veled.
Kár érte, de azért nézze meg mindenki.

Tulazon 2010.09.09. 01:08:48

@Dejdő: mi bajod a címmel? Szó szerint van fordítva, ráadásul kifejezi magát a filmet is. A címe angolul PONT ugyanazt jelenti mint magyarul

Mese92 2010.09.09. 07:53:47

Szerintem a magyar cím nagyon nagyon jó lett! Bár én továbbra is az angol címet fogom használni, mert azt többen ismerik.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.09.09. 09:05:09

Az "ágyútöltelékek" szerintem jobb cím lenne, így szokták magyarul hívni a feláldozható katonákat.

gunsmoke (törölt) 2010.09.09. 11:03:56

Leszarom! Addigra úgy is leszedem HD-ben valamelyik külföldi warez-ről.

Egyébként nevetséges, hogy mit művelnek a fordítók a (világ egyik legválasztékosabb nyelvével) magyar nyelvvel. Ehhez a címhez aztán meg kellett erőltetniük az agyukat (mondjuk még lehet mindig jobb, mint a már kicsit sem poénos szóviccek). Sőt régen a szinkron is egy kisebb kincset ért, mert a magyar hangok képesek voltak pluszt vinni az egészbe. Most mindegy lenne, ha a Pozsgay féle rábeszélést használnák.

A nép fia 2010.09.09. 12:50:46

@Mese92: Szerintem is, jobb, mint az ágyútöltelékek. Még ha így is hívják a feláldozható katonákat.

A kérdés az, hogy ez kire vonatkozik? Stallone vagy Roberts csapatára? Ki a feláldozható?

Globetrotter2014 2010.09.09. 15:30:00

Eddig az egyetlen filmkategória amit esetleg magamtól is megnéztem szinkorinzálva az Svarci életműve (esetleg Van Damme). De itt most halozottan indolkolt a szinkron asszem. :)

Alex Mahone 2010.09.09. 17:09:58

SPOILER ALERT

Okés, hogy Feláldozhatók a tükörfordítás, de ez szerintem szarul hangzik, na. Egyébként a film amellett, hogy párszor zseniális, rettenetesen amatőr néhol, egyszerűen olyan kontraszt van akár sorban egymás után következő jelenetekben, hogy csak néztem. Vannak fasza, feelinges, badass, egy szó, mint száz, kibaszottul kurvajó részei is, vitathatatlan, de - én soha nem nézem az ilyet, mégis feltűnt - néhol olyan amatőren van összevágva egy-egy jelenet, hogy azt se tudtam, ki kivel van pár harcnál. Emellett Stallonén és Stathamen kívül senkinek sem jutott karakter.
Szegény Mickey Rourke-ra nem igaz, hogy senki nem képes egy normális szerepet írni. Azért van benne a filmben, hogy ráébressze Stallonét, meg kell mentenie a csajt, vagy odavész a lelke. És nekem még ez is tetszett volna, ha úgy van megcsinálva, előadva, ahogy. De nem, igazából az volt a baj a filmmel, hogy képes volt komolyan venni magát, és még színészkedni is akartak benne, mikor MARHÁRA nem kellett volna. Dolphi feltámasztása meg csak a jéghegy csúcsa volt... Szerintem ebben a témában idén a Szupercsapat sokkal jobb volt, az all-time etalon pedig a Golyózápor.

Röviden: az Ágyútöltelékek (ez sem nagy valami, de inkább...) sokat markol, keveset fog, és ha nem azok lennének benne, akik, nem hogy nem kerül moziba, de soha a büdös életbe' nem is hallunk róla. Stallone pedig a fantasztikus, mit kisbetűvel, FANTASZTIKUS John Rambo után kicsit mellélőtt.

Brekicc 2010.09.12. 05:21:51

Sztem eredeti hanggal frankó ez a film. Sajnos vannak ezek a magyar szinkronhang szereotípiák, amiktől már hányingerem van, mint pl. Gesztesi - Shrek, Reviczky - Schvarzi, Kerekes József - Jim Carrey & minden idiótát játszó vígjátékszínész.
Nekem ebből Kerekes a legirritálóbb, mert annyira unpoén azaz ember, és azt hiszik vicces, pedig nem az. Ha meghallom a hangját, mindig eszembe jutnak azok a mélypontok, amikor a Dáridó c. szuperprodukcióban kritikán aluli vicceket meséltek egymásnak valami nővel.:S
& szegény Ricky Gervais is az ő hangját kapta.
süti beállítások módosítása