Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Boll az Auschwitz filmjéről

2010.09.11. 12:57 koimbra 13 komment

Uwe Bollt rengetegen utálják, talán egyetlen sikeres filmet se tud felmutatni, ő azonban továbbra is rendez, méghozzá nem is egy, hanem 3-4 produkcióhoz is adja a nevét egy évben. Idén mutatják be az Auschwitz drámáját, amihez néhány napja ki is jött az előzetes és ezzel máris sokak ellenszenvét kiváltotta. (Érdekes, hogy az imdb-n egyáltalán nem is szerepel a film.)

"Ami leginkább felcseszi az agyamat az az, ha valaki más készítene egy hasonló filmet, akkor azt biztosan Oscarra jelölnék. Én csináltam egyet és mindenki leszólja. Miért tekint rám úgy mindenki, mint egy idiótára? Irodalomból diplomáztam és közgazdaságtant is tanultam. A rólam kialakult közvélemény teljesen megtévesztő" - mondta a "mester" a Viceland oldalnak, majd folytatta. "Az emberek 50 %-a nem is hisz a Holocaustban és én csináltam egy művet, ami ezzel a véleménnyel megy szembe. A 22 filmemen dolgozó emberek fele zsidó volt. A legjobb barátom, aki vancouveri, szintén zsidó. Ez teljesen abszurd. Az emberek mégis pellengére állítanak és azt mondják, hogy megsértettem a zsidókat. Ez egy nagy marhaság. Pont az ellenkezőjéről van szó."

Ezután Boll az alkotásáról is ejtett néhány szót. "A produkció nagy része dokumentumfilm. Iskolás gyerekekkel készítettem interjút a Holocaustról, ezzel kezdem a filmet is, majd Auschwitz egy átlagos napjára ugrunk át, ahol én is feltűnök a teaserben, látható lesz a sok gyilkolás és ez nagyon sokkoló lesz, de hát valójában is így történt. Megmutatjuk az egész folyamatot, ahogy a vonat megérkezik és így tovább. Majd ismét lesz néhány interjú. A német iskolákban beszélgettem emberekkel, akiknek fogalmuk sincs, hogy mi is történt ott. A német iskolákban! Tehát el lehet képzelni, hogy más országokban is teljesen elfelejtették ezt."

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr872288420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gisss 2010.09.11. 15:34:08

He-he azért van arca. Tehát kijelentése szerint a filmje oszkárt érdemelne. Ennyi. Mi hülye izlésficamosok meg nem tudjuk hogy ez egy jó film. Tehát el kell fogadnunk hogy eddig is azért nem tetszettek a filmjei mert utáljuk szegényt, és nem a filmek minősége miatt. Na mostmár tudom hogy mi a baj a világgal:)

Shyllard 2010.09.11. 16:00:15

És még ő van felháborodva, mert nem tetszik mindenkinek az ízléstelen trailer-je! Mit akar ez? Jó hogy már előre leszólja mindenki, mikor eddig csak szemeteket csinált! Előbb tegyen végre le valamit az asztalra, ne csak pénzhajhász célokra használja fel a filmezést!

countrypecos 2010.09.11. 20:21:18

... XD .... Szóhoz sem jutok. Ezt az embert miért engedik kamera közelébe?! :D Ön- és közveszélyes. :P Mindjárt elmorzsolok érte egy könnycseppet. Egyet értek, az előttem szólókkal. Ez az ember valakivel összetéveszti a közönséget... Ja igen, magával. :D Milyen szemetek is vagyunk, hogy nem jönnek be a hulladék filmjei. A diplomáival meg ha ennyire el van telve, akkor menjen el irodalomtanárnak, vagy oktasson közgazdaságtant. Szerintem a többség jól járna. Ki tudja, lehet hogy tanárként nem rossz. Csak filmet ne készítsen már. (Na jó, családi videókat készíthet, ez mindenkinek szíve-joga. :P)

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.09.11. 20:26:01

Mi köze a szaros tanulmányainak (azon kívül hogy közgazdaságtan- hogyan csaljunk embereket a moziba megnézni a szarunkat.) a hülye filmjeihez? Tarantino egy videotékában dolgozott és nincs rá elég nagy szorzószám mennyivel jobbak a filmjei.

Daihelyon 2010.09.11. 21:29:41

@Shyllard:
"Előbb tegyen végre le valamit az asztalra.."

Szvsz a Dungeon Siege nézhető.
Remek filmjei:
-Amoklauf
-1968 Tunnel Rats
-Postal**
-Rampage

Ja, hogy van neki más filmje is a Bloodrayne-n (aminek 3-ik része készül, vajon miért?) kivül? Ki hitte volna!

És igaza van, maximálisan.
Ha Tarantino vagy Spielberg adna le egy hasonló előzetest, most itt a társaság 99%-a elélvezne a gyönyörtől.

Hogy Boll ezek után mit csinál édes mindegy, a (buta*) közönség höbörögni fog mindig is.

*Akik 2 játék adaptációnál többet nem is láttak tőle.

**Fogadni merek bármekorra összegbe, hogy ha a Postalt Tarantino nevével adták volna akkor Tarantino f@szát simárra szopkodta volna mindenki, hogy milyen remek fekete-szatíra.

Mindegy minden egyes karakter, holnap újra kezdődik minden. A tömeg pszichológiája ilyen.

Daihelyon 2010.09.11. 21:31:19

@0gre:

Mennyivel jobbak?
Tarantinotól a Pulp Fictiont élveztem idáig. Ja, de én legalább megnéztem Tarantino eddigi összes filmjét. Te mennyit láttál Boll-tól? House of the Dead-et csak?

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.09.11. 22:46:39

Igazad van, mi vagyunk a hülyék, hogy nem értjük Ed Woo... akarom mondani Uwe Boll zsenijét.

»RyuK« 2010.09.11. 22:47:04

@Daihelyon: Szerintem te vagy Uwe Boll álnéven xD Kizárt, hogy másnak tetszettek ezek a filmek :)

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.09.11. 22:52:21

@Daihelyon: Dungeon Siege-t, Alone in the Darkot és a Postalt, de szerintem egy normális ember, ha nem szeret három filmet egy rendezőtől egyáltalán, akkor nem fogja kutatni a többi munkáit.(már így is hülye voltam hogy megnéztem 3-at) A Postalba az egyetlen pozitívum az volt, hogy valamennyire követte a játékot, de egy unalmas szemét. Az Alone in the Dark és a Dungeon Siege pedig unalmas és idióta szemét.

Seraphin 2010.09.12. 10:53:57

Nézhető filmjei? Úgy 12-13 év fölött már nem élvezhető egyik filmje sem. Jó hogy nem azt mondjátok, hogy milyen jóképű.
!!??%%%:DDD:PPP

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.12. 13:54:18

@Daihelyon: A Dungeon Siege szerintem egy nulla, meg se látszik rajta, hogy 60 millióból gazdálkodhatott a rendező, a szörnyek teljesen idétlen gumiruhában ugráltak meg futkároztak.
A BloodRayne-nek ugyan lesz harmadik része, de egyáltalán nem azért, mert olyan marhára sikeres volt.
A Postal gyenge lett, a FarCry dettó. A Rampage-t nem láttam, de a Tunnel Rats már nem lett mocsokgáz, hanem egy közepes film, amely már haladás.

Shyllard 2010.09.12. 15:33:59

@Daihelyon: Képzeld láttam azokat a filmeket is tőle és piszkosul szar mind a Postal-on kívül, ami vmennyire még nézhető, de ennyi!!! Gondolom nem ismered egyik játékot sem az adaptációi közül, mert különben te is szidnád mint az állat, mert pl a Dungeon Side-nek szarabb lett mint a sztorija, mint amilyen a játéké volt (pedig az sem egy nagy was ist das)

Najah, ha Tarantino csinálna hasonló filmet. Asszem a legutolsó, a BB hasonló témájú volt, vagy tévedek? Csakhogy nála az erőszak egyszerűen epikus, nem tudom hányan merték volna rajta kívül megtenni, h egy filmbe skalpolást ábrázolnak ízléses kereteken belül.

pozso 2010.09.12. 20:20:36

Minden esetre ez a filmje lesz a legnézettebb, úgy tűnik rájött, hogyan keresse a legtöbb pénzt.
süti beállítások módosítása