Elköltöztünk: filmdroid.hu
Mark Romanek vígjátékot tervez Ben Stillerrel
2010.09.12. 17:10 5 komment
Mark Romanek Torontóban reklámozza a Never Let Me Go filmjét, de a jövőbeli terveiről is ejtett ár szót. "Ben Stiller és Steve Conrad közösen hoztak össze egy forgatókönyvet, Conrad nagyszerű író, neki köszönhető A boldogság nyomában (The Pursuit of Happyness és Az időjós (The Weather Man) is. Kiváló író, az új szkriptjét A Parking Ticketnek hívják. A filmben Ben Stiller elhatározza, hogy felveszi a harcot egy igazságtalanul kiosztott parkolási büntetés ellen. Az a célja, hogy megtanítsa a lányát, hogy a rendszer miképp működik, végül a halálsoron köt ki. Eléggé vicces film lesz. Egy fekete komédia, de így is totál poéndús. A forgatókönyvön még dolgozunk, csinosítgatunk rajta egy picit. Épp tegnapelőtt este beszéltem erről Bennel. " - mondta Romanek, de elárulta, hogy nem valószínű, hogy ehhez a produkcióhoz lát hozzá legközelebb, egyelőre egy másik tervezet köti le jobban a figyelmét, amelyen már 15 éve dolgozik. Azt nem árulta el, hogy miről fog szólni a film, de annyit tudni lehet, hogy egy író már dolgozik rajta és két színészt is sikerült megnyerni hozzá.
Romanek ezen kívül még két projektben érdekelt, az egyik az A Cold Case thriller, ennek főszereplője Tom Hanks lesz és valós történeten alapszik a sztori. Egy detektív egy 27 éves ügyet akar felgöngyölíteni, az áldozat az egyik legjobb barátja volt. A második az A Million Little Pieces regény megfilmesítésée lenne, ebben az író, James Frey saját életét vette alapul. Csakhogy kiderült, hogy Frey valótlant állít.
A rendező készíthette volna a Farkasembert (Wolf Man), ám kreatív nézetkülönbségek miatt távozott. Mint kiderült, látta a produkciót és ugyanazok a helyszínek, ugyanazok a díszletek voltak benne, mint amelyeket ő is kiválasztott, a színészek egy részére is ő adta áldását. De a hangsúlyok már áthelyeződtek máshová és a tempóval is gondok voltak. A producerekkel azonban nem jutott közös nevezőre, pedig neki, Del Toroval és Hopkinsszal sokkal nagyobb terveik voltak a horrorral, így elvesztette a kedvét, ezért távozott. Ugyanakkor nem örül, hogy megbukott a film, a producerekkel nem értették meg egymást, de ugyanakkor barátságban váltak el, nem ugrottak össze.
Címkék: miújság
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fountain 2010.09.12. 18:49:35
koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.12. 19:47:37
Mivel Romanek verziőját nem láthattuk, így nem lehet megmondani, hogy vele sikeres lett-e volna. Mindenesetre a stúdió miatt ment fel annyira a költségvetés, az utóforgatások is hozzátettek a büdzséhez, meg az se volt túl jó ómen, hogy csak rosszat lehetett hallani a projekt környékéről.
fountain 2010.09.12. 20:15:59
Szerintem elég olcsón meg lehetett volna csinálni - ezt azért mondom, mert nem nagyon értem ezeket a millióösszeges büdzséket sem. Ez szerintem senkinek se jó, főleg a stúdióknak nem, ezek szerint. A kapkodásokat sem értem, miért nem lehet egy filmet mittomén: fél évig – most csak mondtam egy számomra hosszú időt – készíteni, mondjuk ezt a Farkasembert. Ha nem lennének ilyen rövid határidők, akkor sztem több szempontból is javulnának a hollywoodi filmek minősége. Vagy ez a rövid határidő is valami spórolási izé? Vagy nemtom, nem látom át. :)
Igazából a kérdésem az, hogy ha csak a pénz kell mindenkinek, akkor miért nem csinálják úgy a filmeket (minőségben is), hogy az nyereséges legyen?
koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.12. 20:44:10
A kérdésedre nincs válasz:) Bevált recept csak egy-két esetben van, előre nem lehet tudni, hogy mi lesz hatalmas siker. Pl. a Harry Potter és az Alkonyat következő része megjósolható, hogy szépen fog hozni. De azt így előre senki nem tudja, hogy mondjuk pl. a Sucker Punch vagy Little Fockers mekkora siker lesz. A minőség egyébként nem egyenlő azzal, hogy 100 milliókat fog hozni egy film.