Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jön a Resident Evil 5

2010.09.13. 11:18 koimbra 5 komment

Milla Jovovich, a Resident Evil  negyedik epizódjának a  bemutatója előtt azt mondta, hogy nagyon szeretné újra eljátszani Alice-t, ám a folytatás attól függ, hogy milyen erősen nyit az új rész.  A hétvégén került a mozikba a produkció és a film 73 millió dollárt termelt világszerte, a NY Magazine ismét feltette a kérdést Jovovichnak, hogy várható-e újabb rész. "Az új Resident Evil film az első a franchise-ban, amely a box office listán világszinten első helyen zárt, ez lett a legjobb bevételt felmutató rész, szóval mindenképpen csinálunk még egyet.  Hozzátette, hogy a rendezőnek (aki egyben férje is), Paul W.S. Andersonnak máris van néhány ötlete a következő Resident Evil filmre, de ezúttal a rajongók is lehetőséget kapnak, az ő ötleteiket is meg akarják hallgatni és ami tetszik nekik, azt felhasználják. "Rengeteg rajongóval beszéltünk a twitteren. Úgy néz ki a helyzet, hogy ez lesz az első film, ahol igazán meghallgatjuk a rajongók kívánságait, megtudjuk, hogy milyen karaktereket akarnak látni a filmben. "

Ezek szerint mégsem lesz reboot, tavaly ugyanis még úgy hírlett, hogy a stúdió azon gondolkodik, hogy újraindítja a franchise-t, Jovovich már túl sokat kér, így nélküle látnak hozzá a filmhez. A történet egy speciális katonai egységre koncentrált volna, akiknek meg kell küzdeniük egy erős, irányíthatatlan szuperszámítógéppel és olyan tudósokkal, akik egy laboratóriumi baleset után mutálódtak és húsevő lényekké váltak.

Címkék: resident evil resident evil 5

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr652292437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

damoqles 2010.09.13. 12:31:54

"a rendezőnek (aki egyben férje is)"

Az egyik probléma.
A másik az, hogy PWSA nem rendező, legfeljebb csak "rendező".
A harmadik meg hogy magyarul még mindig Kaptár néven fut a széria...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.13. 12:38:58

@damoqles: Bárki, aki kamera mögé áll és ledirigál egy filmet, az már rendező. Anderson lehet, hogy nem csinált eddig maradandó alkotásokat, de szórakoztató produkciókat adott ki kezei közül, legalábbis részemről.
Igen, Kaptár néven fut, de ha azt írom, hogy Resident Evil, tudni fogja mindenki miről van szó.

Rolee83 2010.09.14. 06:08:50

Én nem igazán vagyok kíváncsi az ötödikre, vajon mit találna ki, hova erőltetik már a történetet!?

Spawn85 2010.09.14. 13:55:47

@koimbra: Szerintem is vannak kifejezetten szórakoztató filmjei Anderson-nak. Nekem pl. a "Mortal Kombat" és a "Halálhajó" tetszettek. De a "Death Race" is jó volt egynek. No, meg a "Resident Evil" filmek (bár azok közül csak az elsőt meg a negyediket rendezte ugye, de íróként mindben részt vett, ha jól tudom.)
Ja, itt azért megjegyzem, hogy a "Resident Evil" játékkal egy percet sem játszottam, így nem szoktam (és nem is tudom) ahhoz hasonlítani a filmeket.

Amúgy én is a "Resident Evil" címet szoktam használni, noha tudom, hogy itthon "Kaptár" címmel fut, de az annyira szerintem nem jó hozzá. (Az első részhez még ok, mert ott játszódott a sztori, de a folytatásoknak már nem sok közük volt magához a Kaptárhoz.)

Nekem a negyedik rész már annyira nem jött be. De azért, ha lesz folytatás, egy esélyt annak is adok.

joker143 2011.11.09. 14:25:20

nekem a 3. rész ami nem jött be a 1. résza szeritntem a legjobb meg a 2. 4. és aztán 3. nem tudom nekem nem tetszett az a sivatagos környezet valahogy nem olyan Resident Evil-es környezet volt jobban láttam volna 1 le rombolódott várost vagy ilyesmit!
süti beállítások módosítása