Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Walking Dead poszter

2010.09.21. 20:10 koimbra 4 komment

Hamarosan kezdődik a The Walking Dead széria, Robert Kirkman képregényéből Frank Darabont készített sorozatot. Október 31-én mutatják be este az AMC csatornán az első részt. Az alkotásban életre kelnek az élőholtak, néhány ember kálváriáját követhetjük nyomon.

Címkék: sorozat poszter the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr222313411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

damoqles 2010.09.22. 00:24:54

"Stephen King könyvéből"?
Robert Kirkman képregényéből, úgy érted.

genghis 2010.09.22. 07:19:34

YAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!
Hu de nagyon varom mar!:P
Amugy akit erdekel hasonlo temaju sorozat annak tudom ajanlani a meltanytalanul szonyeg ala soport Dead Set c. sorozatot. Igenyes es baromi nyomaszto.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.09.22. 07:56:13

Mint az úr itt előttem nagyon helyesen írta, ez nem Stephen King, köze nincs hozzá. Robert Kirkman.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.22. 09:58:38

@damoqles: @Rorschach: Hát igen, azt akartam írni, hogy a legjobb Stephen King-filmeket készítő Frank Drabont, erre ez lett. Pedig korábban még írtam is, hogy képregény. Rendesen elírtam, köszi a korrigálást.
süti beállítások módosítása