Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A következő Superman lehetséges rendezői

2010.09.24. 10:55 koimbra 14 komment

Lassan, de biztosan el fog dőlni, hogy mi lesz Superman sorsa. Ha 2012-ig nem sikerült összerántani egy filmet, akkor a Warner elveszíti a jogokat, így minden bizonnyal majd más stúdió próbálja megszerezni azokat. Néhány hónapja Christopher Nolan lépett fel a projekt fedélzetére, ő azonban nem fogja megrendezni az Acélember következő kalandját, még csak szóba sem jöhet a neve ezzel kapcsolatban, mivel ő a következő évben A sötét lovag 2-höz (vagy ki tudja hogy fogják hívni) lát hozzá, csak amolyan mentorként felügyeli a forgatókönyvet és az egyéb munkálatokat. Öccse, Jonathan és David S. Goyer a forgatókönyvvel bíbelődnek, mindkettőjüket emlegették lehetséges direktorként, azonban a Deadline ma közzétette a stúdió listáját a Superman rendezői székére esélyesek nevével: Tony Scott, Matt Reeves, Jonathan Liebesman, Duncan Jones és Zack Snyder.

Snyder a héten elárulta, hogy megkeresték egy ajánlattal, de nemet mondott, mellesleg eléggé elfoglalt a 300 folytatásával, aminek a forgatásához jövőre hozzá kellene látnia, hogy 2012-ben be tudják mutatni. Tony Scott rengeteg akciófilmet dirigált, jelenleg az Emma's Wart készíti elő és hamarosan indulnak a munkálatok, ezen kívül több projektben is érdekelt, el van havazva, ám ez nem jelenti azt, hogy ne tudná félretenni mindegyiket a Superman kedvéért, már csak a heves kamerarángatásról kellene leszoknia. Jonathan Liebesman? Miért került a listára? A sötétség leple és a Texasi láncfűrészes folytatása még nem ad okot arra, hogy a kryptoni következő megpróbáltatásait ő vezényelje le, a Battle: Los Angelest meg még nem láttuk. Matt Reeves az izgalmas Cloverfielddel szerzett hírnevet, legutóbb a Let Me Int rendezte. Duncan Jones pedig a Hold sci-fi drámát készítette, amiben Sam Rockwell lenyűgöző alakítást nyújtott, új sci-fijén az időutazós Source Code-on most végzi a végső simításokat, jelenleg ráér.

Címkék: superman miújság képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr502319857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.09.24. 11:16:19

Igazából nem értem, hogy mi volt a baj a Superman visszatérrel, Brandon Routh jól megformálta a figurát, és többé-kevésbé minden a helyén volt. Én abszolút nem várom el, hogy egy nolanosbatmanes stílusú legyen. Jó volt ez olyan mesének, amilyet csináltak belőle.

tunderninja 2010.09.24. 11:40:04

Ha ezt újra akarják akkor,én Sam Raimi-re szavaznék,ő bizonyított már a Pókemberrel.Nem értem én ezt,csak hozzá nem értők döntenek ottan hollívúdban?

Shyllard 2010.09.24. 12:26:44

@A nép fia: Sztem épp ezért felügyeli csak mentorként Nolan a filmet, mert Superman abszolút nem passzol a stílusához, sztem nem is tudná jól megcsinálni.
@tunderninja: Sztem a 2. film kivételével pocsék volt az egész Pókember, pedig régen nagyon szerettem a képregényt és a mesét is.

Am én Duncan Jones-re adnám a voksomat, neki van stílusa, jó filmet csinálna belőle.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.24. 12:46:57

@tunderninja: Ha Sam Raimi rendezné tuti nem nézném meg, a Pókember filmeket is rendesen elcseszte. A Warcraft filmből is mit fog csinálni, ajajj.

Szerintem Duncan Jones-ra kéne bízni,őt még nem rontotta meg Hollywood és talán képes sok kreatív ötlettel leforgatni a filmet, csak hát a producerekkel azért meg kell harcolnia.

tunderninja 2010.09.24. 22:12:09

Na de URAIM.
Mi a gond a Pókemberrel?Jó hangulat,jó poénok,jó zene,a színészek is jók voltak.
Nekem tetszett,hogy nem agyba főbe ömlik a vér.
Talán kevés volt a rögzített lassított jelenet?Érdekelne,hogy mi volt a gond vele.
Olvaslak titeket.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.24. 22:34:00

@tunderninja: Személy szerint nagyon sok Pókember képregényt olvastam. Régen a 20 számtól a hatvanvalahanyadikig vettem. A film mégsem sikerült olyanra, mint ahogy azt vártam. Pókösztön? Néha volt. Akció? Gáz. Hangulat? Egy csepp se. Poénok? Elvétve talán. Szerintem mindhárom ótvar volt. Hatalmas csalódás az összes. A harmadik rész meg...Venom röhej, Homokember dettó.
Az X-Men filmek se hasonlítottak teljes mértékben a képregényhez, de azok teljesen élvezhetőek voltak.

Shyllard 2010.09.24. 22:52:51

@tunderninja: Poénok azok sehol sem voltak, (najo a 3-ban a fsz haverjának halálán röhögtem egyet :D) James Franco-n kivül igazibol csak a Dr. Octopus-os fickó tudott vmi színészi játékot mutatni és az 1, illetve 3 gonoszainak az indokai, meg amúgy az egész megjelenésük röhejes volt.

tunderninja 2010.09.25. 10:16:53

Akkor lehet csak én vagyok szerelmes Kirsten Dunst-ba?:D

Jól van elfogadom a véleményeteket.
Peace

BobaNorbi 2010.09.25. 14:21:34

Szerintem meg ne rendezzék meg, csak ha olyan ütős lesz, mint a The Dark Knight Christopher Nolan-től. Különben nincs sok értelme, a Superman-franchise egyébként is eléggé el van ásódva, bár valamenynire a Smallville életben tartotta, de lássuk be, színvonalban és lelkesedésben sem volt elég.

Shyllard 2010.09.25. 14:27:31

@NorbiJedi: A Superman-t meg a Batman-t, sztem kár összehasonlítani, mert a 2 univerzum hihetetlen távol áll egymástól. Batman-nek szenvednie kell a múltja, az élete és a kapcsolatai miatt, amiket akaratán kívül tesz tönkre. Ellenben Superman egy jelképféleség, akinek teljesen rendben van az élete, minden faszán megy neki, ellenfelei sem tudják nagyon aláásni a magánéletét. Ha egy amerikai gimi diákjaihoz akarom hasonlítani őket, akkor Superman a focicsapat kapitánya, Batman pedig a rendes, jó gyerek akinek rossz a családi háttere. Sztem erről a két személyiségről egyáltalán nem lehet két ugyanolyan filmet csinálni :)

Thresher 2010.09.25. 15:07:28

@Shyllard: Egyetértek, az első jó volt, mert friss volt és ropogós, a 2. kicsit feljebb vitte a lécet, a harmadik mrg mélyrepülés. Kicsit olyan Bay-esre sikeredett. Emo-s Peter facepalm, a senkiházi Homokember egy képkockát se érdemelt volna, Venomra meg az egész filmet rá lehetett volna nyugodtan építeni. Tipikusan a "kevesebb több lett volna" helyzet.

Én voksom Duncan Jones, uzsonnapénzből már csinált jó filmet, nagyobb malacpersellyel már több szabadsága lenne.

Bár Snyder se lenne rossz, a 300-ért egy kávéskanállal vertem volna agyon, lehet hogy hogy adaptációnként jó volt, de mint film, baromi unalmas. A sok lassítástól nem láttam a lassításokat.
Ellenben a Watchmen-ből jól jött ki szerintem.

Thresher 2010.09.25. 15:08:41

@Thresher: Annyi még, hogy Snyder-nek kenyere az erőszak meg a vér, a Superman-ben egyik sincs eltúlozva.

Szóval marad Jones :P

BobaNorbi 2010.09.25. 15:23:45

@Shyllard: Ó félreértesz. Eszemben sincs így összehasonlítani, szóval kár volt így kielemezgeti őket, mert még tudom is mindezt :) Én azt mondtam, hogy ha olyan ütös (jó) lesz. Ez nem egyenlő azzal, hogy pont olyan, hanem hogy úgy kössön le, jó legyen a történet, meglegyen végig az a feszültség, jellemábrázolás, stb.

nemszentember 2010.09.25. 16:25:07

Duncan Jones a favoritom.A hold nagyon jó volt.Guillermo Del Toro akire még kiváncsi lennék,hogy mit hoz ki egy Supermanből.
süti beállítások módosítása