Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az Alkonyatból majdnem akciófilm lett SWAT kommandóval meg FBI ügynökkel

2010.09.25. 15:06 koimbra 5 komment

A HollywoodLife oldalnak alkalma nyílt arra, hogy Mark Morgannal, az Alkonyat producerével diskuráljon, aki elmondta, ha a Paramount égisze alatt készült volna el a film, akkor egy teljesen másmilyen alkotás született volna.

„Több akciót akartak a filmbe. Azt szerették volna elérni, hogy Bella keményebb csaj legyen. A forgatókönyvek egyikében az apja haldoklott és a lány már az első részben vámpírrá változott volna. Sok furcsaságot találtak ki, szerintem csak azt nézték, hogy a könyvek mennyire népszerűek, a többi dologgal nem is törődtek. Majd a forgatókönyvvel átmentünk a Summithoz, ahol már máshogy álltak hozzá: ' Tudjátok mit? Vágjuk ki az ablakon az eddigi szkripteket és kezdjük elölről'- mondta Morgan, majd hozzátette, hogy Paramount mindent megváltoztatott a történetben „Akcióorientált produkció lett volna. Az egyik elképzelésükben egy koreai FBI ügynök is szerepelt, aki a partvidék menték vadászott vámpírokra.” Kiderült, hogy ezen kívül még egy SWAT csapat is helyet kapott az ötletek között, akik az erdőben ténykedtek volna.

Címkék: miújság alkonyat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr442322103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2010.09.25. 17:27:55

Komolyan mondom, tök fasza kis B-film lehetett volna belőle.

Droid 2010.09.25. 17:29:30

Lehet akkor még lett volna is értelme.

Shyllard 2010.09.25. 17:31:06

Hát bánhatjuk, h nem a Paramount-hoz került .)

Brekicc 2010.09.27. 01:56:19

Én nem bánom. Sztem nem lett olyan rossz a film, csak vontatott.

Spawn85 2010.09.28. 11:20:07

Ezzel a verzióval az lett volna a baj, hogy nagyon eltértek volna a könyvtől. És azért az sem jó.
Amúgy szerintem sem olyan vészesek a Twilight filmek. Persze nekem sem volt egyik sem életem filmélménye, de láttam már rosszabb filmeket is.
süti beállítások módosítása