Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Adam Sandler, mint Jill

2010.10.13. 14:01 koimbra 8 komment

Adam Sandler a Nagyfiúkkal (Grown Ups) élete harmadik legnagyobb sikerét érte el, a komikus azonban örömében nem pihent le hónapokra, hanem hozzálátott a Jack & Jill vígjátékhoz, ahol egy ikerpárt fog megformálni. A testvérek egyik tagja azonban nő, így hát eljött a nagy nap, hogy Sandler nőnek maszkírozva szórja a poénokat. Hogy miképp fog festeni a filmben? Alább láthatsz néhány forgatáson készült képet. A produkciót Dennis Dugan dirigálja, aki már többször dolgozott együtt a színésszel, Sandler mellett Katie Holmes tűnek fel, Al Pacino  saját magát fogja alakítani, Shaquille O'Neal pedig cameozni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr182368655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.10.13. 14:21:06

Én vagyok az egyetlen, aki ennek nem örül? Csak én nem szeretem Adam Sandlert? Csak én találom hihetetlenül bárgyúnak, majomnak, lehetetlen alaknak, aki amúgy rossz komikus? Én gondolom csupán, hogy a filmjeiben mindig van egy "kötelező", de annál képtelenebb tanulsága, ami csöpög a cukormáztól és a nem létező amerikai álomtól?

Egyedül én vagyok, aki nem érti, miért kajálja mindenki? A Nagyfiúk olyan borzalmasan rossz volt, hogy utólag sajnáltam rá azt a másfél órát az életemből.

gisss 2010.10.13. 14:57:18

Nekem a Ki nevel a végén tetszett. bár lehet az is Jack Nicholson miatt. Meg a Csonttörők se volt rossz tőle. A legutóbbi filmjét már meg se néztem.

Dejdő 2010.10.13. 15:37:39

Csatlakozom,Én sem szeretem Sandlert! Bárgyú és unalmas.....a Ki nevet a végén-nél rosszabb filmet még életemben nem láttam!

Alex Mahone 2010.10.13. 16:29:26

Szánalmas. Mondjuk eddig sem volt, csak két jó filmje, abból is az egyik dráma.

Mese92 2010.10.13. 21:41:43

Ronda egy nő ez a Sandler, az biztos! Nekem volt egy filmje, ami tetszett, de már nem emlékszem rá mi volt az. Amúgy nem nagy szám a pasi, némelyik filmje kész katasztrófa, pl. amiben golfozott, vagy amiben újra járja a sulit.

vrango 2010.10.14. 08:23:02

@A nép fia:
Nem vagy egyedül, olyannyira, hogy valahol olvastam Sandlertől, saját magától egy ilyesmi kijelentést, hogyaszongya: "Nem vagyok sem túl szép, sem túl okos, sem túl tehetséges, mégis milliomos lettem"
Ez önkritikának nagyon szép, de ettől csak még nagyobb a kérdés, hogy akkor mi a francot kajálnak rajta??? :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.10.14. 10:37:28

@vrango: Ráérzett arra, hogy mire kíváncsi a nép, tudja, hogy milyen humorra vágynak. És amíg a népet érdekli, addig sokat láthatjuk.
süti beállítások módosítása