Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Így tér vissza Megatron?

2010.10.14. 14:25 koimbra 11 komment

A Transformers 3-ban ez a járgány is látható lesz és nem az Autobotok csapatát, hanem az Álcákat erősíti. Hogy ki ő? Ó, hát csak egy régi ismerős, Megatron. Úgy hírlik az Álcák vezetője így fog festeni, ha átalakul. Én erre azért nem vennék mérget, a Transformers 2 előtt azt modogatták, hogy Megatron tankként tér vissza.

Címkék: képben transformers sequel transformers 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr1002371627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2010.10.14. 14:59:28

Nem rossz egy kicsit, hogy ennyi mindent látunk már a film előtt? Mi lesz a meglepetés erejével? :P

A nép fia 2010.10.14. 18:59:18

Szerintem nem ilyen lesz. Az űrhajó/repülő alak sokkal praktikusabb: gyorsabb, nagyobb a tűzereje, könnyebben lehet vele menekülni.

countrypecos 2010.10.14. 20:21:06

@A nép fia: Hogy megy a kung fu? :D Akasztod a kabátot rendesen?

A nép fia 2010.10.14. 21:22:45

@countrypecos: Azóta 3x-os feketeöves vagyok. De nagyon rendes tőled, hogy emlékszel!

countrypecos 2010.10.14. 21:44:38

@A nép fia: :) Majd ha vén hülye leszek, akkor sem azért nem emlékszem, mert bunkó vagyok, hanem legyőzött az öregség. :P

Anak 2010.10.14. 22:53:39

Szerintem ez nem Megatron, hanem Cudar újragondolva:
hu.transformers.wikia.com/wiki/Cudar

countrypecos 2010.10.14. 23:32:24

@Tevildo: Ja, igazad lehet. Több értelme van. Hú, elég kemény diónak látszik. Nehéz lesz kinyírni. Bár Baynél 5 másodperc lesz. :P Felrobban vagy valami! :D Ezzel nem kritizálni akartam, szerintem nagyon élvezetes filmeket csinál kb 4-5 éve. A kezdeti filmjeit nem komáltam. De a Transformers 1-2 és a Sziget nagyon jó filmek, szerintem.

nickdundee 2010.10.15. 23:17:45

ja, nagyon eredeti elképzelés ez az álca-bot tizennyolckerekü csoda, csak ne láttam volna hasonlót a 2oo8-as HALÁLFUTAM-ban.Persze az nem transzformálódott, max. a szaltója után.

fillérbaszó vadász 2010.10.17. 10:00:04

"De a Transformers 1-2 és a Sziget nagyon jó filmek, szerintem."
:)

Pláne a második. 8 év alatt nagyot üt. :)

nemecsek ernő áruló 2010.10.18. 18:14:35

@countrypecos: Kinek a pap, kinek a paplan. Én max lehalkítva tudom nézni az effektek, meg Megan Fox miatt, a párbeszédeknek semmi értelmük, a történetnél a 6 éves unokahugom jobbat írna, szóval 1/10. Michael Bay meg Uwe Boll kvázi egy szinten vannak, csak Bay-nek valamiért többen nézik a filmjeit, mert jobb a marketingje, pedig ugyanazokat a rohadt filmeket csinálják meg.

(Egy kivétel a Postal, az Bolltól tetszett, neki való volt)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.10.18. 18:23:46

@Gerzsonka: Ezt ugye te sem gondolod komolyan, ember. Méghogy uwebull egy szinten van Bay-jel...vehehehehehe. Ez eddig a nap poénja.
Uwe szimplán szar filmeket csinál (egy-két kivételtől eltekintve), Bay meg egy tisztességes iparos, aki képes (volt) szórakoztató filmeket csinálni. A Szikla, a Bad Boys 1-2 pl jó kis akciófilmek, nem?

Namár. A hülyeségből is van határ...
süti beállítások módosítása