Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jane Eyre előzetes

2010.11.10. 11:02 koimbra 3 komment

Charlotte Brontë klasszikus regénye, a Jane Eyre többször is megihlette már a filmeseket, ezúttal Cary Fukunaga vette kezelésbe az alapanyagot, aki elmondta, hogy művében gótikus stílusjegyek lesznek láthatóak és ezt Adriano Goldman operatőr segítségével valósította meg, akivel a Sin Nombre drámán is dolgozott (a wikipedián olvashatsz a regényről). A főszereplő Ellen Page lehetett volna, de mivel csak nehezen indultak be a munkálatok így inkább lelépett, helyére Mia Wasikowska került, aki Michael Fassbender mellett játszhat. Március 11-én mutatják be a produkciót.

Címkék: trailer poszter könyvből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr112438008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FayeFaye 2010.11.10. 11:48:39

Fassbender tokeletes a szerepre, de az en kedvencem meg mindig a John Hurt-Charlotte Gainsbourg valtozat, amit sajnos mindneki utal es meg DVD-n sem kaphato. Ez eleg hasonlonak tunik.

nyuszisz 2010.11.10. 19:28:56

@FayeFaye: pedig megjelent dvd-n, mert én néhány éve megvettem.

Ez a filmváltozat is érdekelne, de csak úgy lenne értelme, ha jól átdolgoznák, mert tényleg sok film készült már a regény alapján.

Shyllard 2010.11.10. 19:49:51

Én még az egyik változatát sem láttam, még a könyvet sem olvastam sajna de ez a trailer eléggé felkeltette az érdeklődésemet, plusz Mia Wasikowska és Michael Fassbender sztem nem semmi párost fog alkotni :)
süti beállítások módosítása