Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újabb Season of the Witch poszter

2010.11.10. 22:16 koimbra 5 komment

Dominic Sena az utóbbi időben nem túl szerencsés, bár ezt részben magának köszönheti. A Vakító fehérség (Whiteout)  közel két évet pihent dobozban, míg végre úgy döntöttek, hogy bemutatják, a Season of the Witch premierjét is elolták, 2010 helyett 2011 januárjára száműzték a produkciót, ami azt jelenti, hogy a stúdió sem bízik a sikerben (ezt a hónapot szokták a stúdiók szemetesének hívni).  A sztori a 14. században játszódik, Nicolas Cage egy lovagot játszik, akinek társaival együtt egy boszorkányt kell elszállítaniuk valami monostorba, hogy a papok végrehajtsanak rajta egy rituálét, ettől azt remélik, hogy a pestis tombolása abbamarad.

Címkék: poszter season of witch

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr502440322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee83 2010.11.11. 05:26:43

Na, erre voltam kíváncsi, hogy végre mikor mutatják már be, hisz rég leforgatták, részben Magyarországon! De akkor ezek szerint még mindig várnunk kell... :(

vrango 2010.11.11. 09:14:11

Ez a sztori kisértetiesen hasonlít a Sean Bean főszereplésével készült Fekete Halálra...
Mondjuk, nem az első eset, hogy ugyanazt a témát egyszerre többen megfilmesítik...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.11.11. 09:51:31

@vrango: Csöppet hasonlít, de a Fekete halál inkább tűnt tévéfilmnek. A Season of the Witch pedig egy nagyobb költségvetésű ....öhm, hát látványosnak szánt nem igazán jó film lesz. Engem zavar, hogy januárra rakták, hiszen általában azokat a filmeket, amiket oda pakolnak azt jelenti, hogy a stúdió szerint egy nagy halom matéria,.

countrypecos 2010.11.11. 10:11:00

Megnéztem a Varázslótanoncot. Nekem tetszett, annak ellenére, hogy Nicolas Cage-ért nem vagyok oda. Túl sok filmet csinál, és legtöbbször olyanok is...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.11. 10:14:16

@vrango: Nekem is az ugrott be azonnal, mikor elolvastam a leírást.
@koimbra: lehet, hogy tv filmnek tűnt, de sztem jó lett az a Fekete halál.
@countrypecos: Én a varázslótanoncot csak 30 percig bírtam...
lehet az én hibám, de sztem vmi nagyon közhelyes, és unalmas film lett.
süti beállítások módosítása