Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Karl Urban, mint Dredd bíró

2010.11.20. 02:54 koimbra 29 komment

Sylvester Stallone megpróbálta, de a Dredd bíró képregény rajongói rühellték a filmet. Ezt az új verzió alkotói folyamatosan hangoztatják is, illetve hozzáteszik, hogy a simán csak Dreddre keresztelt produkció merőben más lesz, mint a 90-es évekbeli alkotás. A főszerepet Karl Urban kapta, mellette Olivia Thirbly fog domborítani és Pete Travis dirigálhatja a sci-fit. Máris napvilágot látott egy kép, ami Urbant mutatja Dreddként. A történet a Mega City One utcáira kalauzolja el a nézőt, ami csak úgy tobzódik az erőszakban és egy elit Utcai Bíráknak nevezett osztagot hoznak létre a bandák és a bűnözés megfékezésére. Bemutató 2012-ben.

Címkék: képben dredd képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr692460401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2010.11.20. 08:51:03

Csak ne legyen műanyag hatása a páncélnak. :P Egyébként az előző filmben is valami hasonlóan nézett ki a sisak és a mellvért. Bár gondolom, hogy ez a képregény miatt van. Én sosem olvastam. Valaki, aki szakértő, megosztaná velünk a véleményét? :)

damoqles 2010.11.20. 09:16:20

Nem kell szakérteni, ott a Google. :P

Amúgy tyű, nem is tudtam, hogy ez készülget.

Dante McFarlane 2010.11.20. 11:22:46

Na kérem, ez maga Dredd bíró nem pedig a Stallone féle harisnyás ürge.

Krumplicukor1987 2010.11.20. 12:10:28

@Dante McFarlane: azért várjuk ki a végét, anno a Megtorló 2-t is hogy várta mindenki, aztán sokkal szarabb lett mint az első rész...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.11.20. 12:15:25

@Krumplicukor1987: A Megtorló folytatása (ami valójában reboot) pont olyan lett, mint amilyennek lennie kellett. Thomas Jane-nek jól állt volna a szerep, de cseszettül gyenge lett a film. A War Zone-ban már egy igazi Megtorlót láthattunk.

_Rorschach_ 2010.11.20. 13:04:00

@koimbra: Ray Stevenson jó kis Megtorló volt. Én szerettem a Dolph-félét is anno. A Thomas Jane-es szar volt. A Stallone-s Dredd nem lett volna rossz, mint sci-fi, Dreddnek viszont ergya lett. Ez várós, remélem nem püré PG-13 lesz, mert Dredd az minden, csak nem családbarát! :D

_Rorschach_ 2010.11.20. 13:15:42

@Alex Mahone: javítok: a Mass Effect tiszta Dredd. A képregény kicsit régebbi...:D

countrypecos 2010.11.20. 13:24:08

@damoqles: Aha, megnéztem, rákerestem. Első ránézésre is, a sisak például el lett találva. Jobban, mint az elődjének. Nekem gyerekként a Stallone-s is tetszett. Persze, elég gyenge lett, így utólag megállapítva. :/
Karl Urbannak szerintem jól fog állni a szerep.

Krumplicukor1987 2010.11.20. 14:05:05

@koimbra: a War Zone egy zs-kategóriás szar lett, már bocs :)
Arról nem beszélve, hogy mind a kritikusoknak, mind a nézőknek jobban tetszett a Thomas Jane-féle verzió, pedig az se volt nagy szám (bár nekem tetszett speciel).

Krumplicukor1987 2010.11.20. 14:06:54

A Dredd bíró filmmel igazából egy baj van, ugyanaz mint a Constantine-nal. Ha magába nézed a filmet, szódával elmegy, de ha a képregényhez viszonyítasz, rájössz, hogy mindkét film nagyon szar :)

Krumplicukor1987 2010.11.20. 14:09:11

Ja, visszatérve még a Punisher-hez, az első rész 55 milliót hozott világszerte, a War Zone 10 milliót. Ez kb. mutatja is a különbséget a két film között.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.11.20. 14:19:25

@Krumplicukor1987: Nézd, a képregényrajongóinak a War Zone jött be jobban. Jane béna volt, Stevenson meg kiváló. De ezen felesleges vitatkozni. A bevétel pedig nem tükröz semmit, ráadásul a stúdió sem állt pozitívan a War Zone-hoz, így nem csoda, ha megbukott. Ha neked a puhapöcs Jane a Megtorló, ám legyen. De egyébként fogalmam sincs, hogy a Megtorló hogyan viszonyul a Dreddhez.

A Stallone-s Dredd bíró megbukott, a rajongók pedig utálták. Én speciel nem ismerem a képregényt, lehet, hogy tán ezért tetszett.

HJ77 2010.11.20. 16:37:33

Nekem a régi Dredd bíró is bejött. Mondjuk, ma már nem hiszem, hogy tetszene. Jó lenne ha az új egy brutális kemény és véres film lenne, ha már szóba került akkor úgy mint a Megtorló esetében, ahol a War Zone sokkal ütősebb lett mint a harmat gyenge és vértelen Thomas Jane-es változat.

Sándorkarcsi (törölt) 2010.11.20. 22:24:18

A pánisör nagyon kajak lett mindd a három rész. És a betmenek is jól sikerültek(beginsz tédéká). Zsír

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2010.11.20. 23:02:21

Meglássuk milyen lesz, mondjuk a maga idejében a Dredd bíró se volt ANNYIRA rossz.
Punisherben meg egyértelműen a War Zone a tuti.

Dante McFarlane 2010.11.21. 00:24:59

Na most miattam mindenki a Megtorlón vitatkozik :(
De legalább ennek a Dreddnek a sisakja hű a képregény változatéhoz.

yeahbaby 2010.11.21. 01:43:08

@intenzív vaginaillat: Batmanből múltkor láttam például a George Clooney, Schwarzeneggeres változatot, mekkora egy gagyi szar volt már régen is, de most, eszméletlen, hogy ilyen szarba ilyen színészek voltak.

Viszont a The Dark Knight valami kibaszott jól sikerült! A The Beginning is jó, de a folytatás komoly lett, nem úgy, mint a 90-es években gyártott, vicces, de inkább gagyi Batmanek.

A legjobban sikerült képregény adaptáció szerintem akkor is a Pókember 1-2-3. Nagyon el lett találva az egész.

Nemsokára jön majd a Pókember folytatása, de valami olyan szarságot hallottam, hogy "újrakezdik" az elejétől, ráadásul teljesen új rendező, színés, stb. gárdával.

KenSentMe 2010.11.21. 03:52:58

Ne ragadjatok már le a sisaknál.. a Dredd Bíró lényege a mindenen túláradó nyers brutalitás. Nem az az elmés, történetben elmesélt fajta, mint a Sin City-ben, hanem valami elementárisan mélyről jövő. Egy akciófilm, amiben meghalnak a gyerekek és az ártatlanok is, és meghal mindenki más is, és nincs happy end.. nem hiszem, hogy Hollywood ezt le tudja forgatni.. azt pedig remélem, hogy Uwe Boll nem áll neki.

prometheus_X 2010.11.21. 05:27:18

@yeahbaby: A Pókemberek (az újak is) ugyanolyan kompromisszumos sz*rok mint a korábbi Batman-ek. Legfeljebb dizájnban (CGI) több és jobb, minden mást viszont úgy elb*tak benne ahogy csak lehetett, kezdve a legalapabb dolognál: a hálóvetésnél. A 2-ik rész pedig egyenesen egy ömlengés volt, nem több.

szobakutty 2010.11.21. 07:36:42

bazeg a szereposztók láttak vajon JD képregényt? hát vmi Robert Z'Dar féle karakter kénne játssza Dreddet, nem egy ilyen cukimukifiú (csak kár hogy ő meg sz@r színész)

ja és +1 arra hogy vmi tarantino/rodriguez/etc féle állat kéne csinálja mer hányék egy újabb JUdge DRedd light-tól

ergerberger 2010.11.21. 10:14:13

Kurvajó volt a Stallonés Dredd bíró!

Megnyalhatja a bal herémet, akinek nem tetszett!

Krumplicukor1987 2010.11.21. 10:14:37

@koimbra: szerintem egyáltalán nem jött be jobban a képregényrajongóknak, amilyen kritikákat én olvastam, mindkettőt egyformán szarnak tekintették a rajongók. Jane meg egyáltalán nem volt puhapöcs, most az hogy szomorkodott mert kinyírták a családját, attól puhapöcs? Na ne már.
Arról nem beszélve, hogy ahányan írták a Megtorló füzeteket, annyian máshogy ábrázolták. Volt aki viccesebbre vette a figurát, és egész szimpatikusnak állított be, volt aki egy szadista, egyáltalán nem rokonszenves állatnak.

Krumplicukor1987 2010.11.21. 10:16:27

@prometheus_X: azért a Batmant meg a Batman returns-t ne szóljuk már le, bőven vannak olyan jók, mint a Nolan filmek.

@yeahbaby: ízlések és pofonok. Én speciel egész élveztem a Batman Begins-t, de a TDK nekem óriási csalódás volt (nagy volt körülötte a hype, és valami szuper filmet vártam, de nekem nagyon nem jött be).

countrypecos 2010.11.21. 15:33:00

@yeahbaby: Nekem régi Batmanből az első kettő tetszett- tehát a Tim Burton féle.

Új Batmanből mindkettő tetszett ugyan, de az első jobban.

Pókember úgy szar, ahogy van. Bocs, de nekem nagyon nem tetszett.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.21. 16:02:54

@yeahbaby: Hát majdnem mindegyik képregény adaptáció jobb, mint a Pókemberek, sztem...

Alex Mahone 2010.11.21. 16:03:02

@_Rorschach_: a Mass Effect nem Dredd, a Mass Effect tökéletesen egyedi és tökéletesen tökéletes. Nem, nem vagyok elfogult :D
Amúgy tudomáson szerint a képregénybeli páncél nem hasonlít az ME-belire, viszont ez igen, de még a beállás is. Szóval, olyan, mint az Audi a 8kerben, kemény is, szép is, jó is, egyetlen hátulütője, hogy lopott.

Spawn85 2010.12.08. 12:10:15

@koimbra: Én is így vagyok vele. Én sem olvastam a Dredd bíró képregényt, így nekem tetszett a Stallone-féle verzió.

Megtorló ügyben is egyetértek veled (de szerintem ezt mondtam már). Szerintem a Thomas Jane-féle verzióban a drámázást nagyon elnyújtották. Nem mondom, hogy szar volt az a film, de szerintem a War Zone sokkal jobban visszaadta a képregény hangulatát. (De szerintem a '89-es Dolph Lundgren-es verzió is)
Amúgy szerintem sem folytatásnak szánták, hiszen pl. Castle családjának megölését teljesen máshogy mesélték el, mint a Jane-es verzióban.

Na, akkor ennyi OFF után, én kíváncsian várom ezt az új Dredd bíró filmet is.
süti beállítások módosítása