Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

George Lucas így emlékezik Irvin Kershnerre

2010.11.30. 12:37 koimbra 8 komment

Sajnálatos módon a tegnapi nap nem csak azért volt gyászos, mivel Leslie Nielsen halálhíréről olvashattunk, de egyúttal Irvin Kershner, a Soha ne mondd, hogy soha, Birodalom visszavág és a Robotzsaru 2 rendezője is elhunyt. George Lucas ezekkel a szavakkal búcsúzott Kershnertől.

"A világ egy nagyszerű rendezővel lett kevesebb és az egyik legőszintébb ember volt, akit valaha is volt szerencsém ismerni. Irvin Kershner a szó szoros értelmébenaegy igazi úriember volt. Melegség tölt el, mikor Kershre, a figyelmességére és a tehetségére gondolok. Az USC-ben ismertem meg, részt vettem az előadáson és ő is benne volt annak a fesztiválnak a zsűrijében, ahol a THX rövidfilmemmel díjat nyertem. Mentoromként tekintettem fel rá.

A Star Warsszal kapcsolatban egy dologban biztos voltam: Nem magam akartam megrendezni a folytatást. Olyasvalakire volt szükségem, akiben meg tudtam bízni, akire felnéztem és akinek a munkái érettek és humorosak voltak. Ezek mind illettek Kershre. Nem szerettem volna, ha a Birodalom egyszerűen csak egy egyszerű folytatás lett volna, még egy epizód egy űrkaland sorozatban. Valami újat akartam mutatni és tudtam, hogy Kersh az az ember, aki segíthet ebben. Annyi mindent letett az asztalra és én igazán hálás vagyok neki.

Nem csak egy kollégám, hanem barátom is volt. Nagyon fog hiányozni."

Címkék: rip

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr392483349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2010.11.30. 13:02:51

Nyugodjék békében! :(

Amúgy Lucas felkérte őt "A Jedi visszatér" megrendezésére is, de elutasította. Évekkel később Kershner erről azt mondta, hogy élete egyik legrosszabb döntése volt.

A nép fia 2010.11.30. 14:11:04

Hálás is lehetsz, Lukas, mert messze A Birodalom visszavág lett a legjobb, legkomorabb, legklasszikusabb SW film. Az új trilógia egy szenny.

A nép fia 2010.11.30. 14:30:36

@doggfather: Te sem bántad volna, ha a Jedi visszatér-t is ő rendezi, nem? Meg még rajongók milliói... Tényeg az öreg élete legrosszabb döntése volt a visszautasítás.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.30. 14:38:02

Hát biztos más lett volna, bár így sem rossz a Jedi, de a Birodalom mégiscsak jobb.

countrypecos 2010.11.30. 14:55:27

Basszus. Mostanában halálozások vannak a nagyok között. :(((((((

A nép fia 2010.11.30. 15:11:00

@countrypecos: Jaja. Kezdjünk félni, pajti?

countrypecos 2010.11.30. 15:13:00

@A nép fia: Áá, Te edzésben vagy. A sok kabát le, kabát fel cucc... :P

Mindenesetre, pár nap alatt két nagy embert is vesztett a filmvilág. :(
süti beállítások módosítása