Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Két kép a Karib-tenger kalózai 4-ből

2010.12.09. 12:30 koimbra 9 komment

A Disney közzétette az első két hivatalos képet a Karib-tenger kalózai negyedik részéből. Jerry Bruckheimer überproducer idén kénytelen volt lenyelni két csúnya buktát is (A varázslótanonc, Perzsia hercege), ettől a produkcióval azonban szinte biztos, hogy szép profitot fog látni.

Címkék: képben karib tenger kalózai sequel karib tenger kalózai 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr42503963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2010.12.09. 14:26:53

A varázslótanonc bukta volt? Kár, annyire nem volt rossz...

countrypecos 2010.12.09. 15:41:29

@ZF2: Szerintem se, egész vicces is volt. Látványos és kerek... Kicsit hollywoodias, de mindegy, teljesen nézhető darab. :)

Turanga Leela 2010.12.09. 16:45:23

Érdekes, hogy sokáig nem akartam megnézni, pedig szeretem Johnny Deppet. A múltkor adták a 2. részt, és belekukkantottam. Na akkor megnéztem előről és megtetszett. Úgyhogy a 4-et is várom már:)

Shyllard 2010.12.09. 16:54:43

Remélem a kissé sötét hangulat megmarad ami jellemezte a sorozatot és nem fognak elmenni a felesleges CGI-tömkelegek belepakolása felé és remélem a családias stílust sem fogják túlzottan eröltetni.

suo tempore 2010.12.09. 18:43:18

ennek a nőnek egyre rosszabbul állnak a szemei

Anak 2010.12.09. 21:50:22

Most néztem meg a Varázslótanoncot, hát valami iszonyat gyenge egy film. Csupa-csupa olyan dolog amit már ezerszer láttunk, ráadásul óriási lyukak tátonganak a sztorijában is.
A Perzsia hercege jól indul, de a végére az is egy marhasággá válik.
Egy szó mint száz, megérdemelt bukták.

Shyllard 2010.12.10. 06:47:54

@Anak: A Varázslótanonc egy Disney film, a sztorija végig kissé gyerekes de én spec minden poénon el tudtam alatta mosolyogni + a látvány sem volt gyenge. Sztem az nem igazán érdemelte meg a buktát, a perzsia hercege viszont igen, a borzalmas sztori és a többi miatt...

Mese92 2010.12.10. 06:53:13

Az a furi, hogy a haverok eredetileg a Varázslótanoncnak akartak elmenni az Eredet helyett, de sikerült őket meggyőznöm. Azóta sem láttam még, pedig mellékesen az is érdekelt volna.

A Potc4-ről: Amíg nem jöttek ki a képek nem is igazán érdekelt, de most már várom. Kicsit felidézték bennem az első rész hangulatát.
süti beállítások módosítása