Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

2010 legtöbbször letorrentezett filmje

2010.12.22. 14:22 koimbra 60 komment

A TorrentFreak oldal összeállított egy listát, amely 2010 legtöbbször letöltött filmjeit tartalmazza. Nem nagy meglepetés, hogy  az Avatar áll az első helyen, James Cameron gigaköltségvetésű és megabevételt termelő sci-fijét 16,5 millió alkalommal szedték le a netről, ami után úgy érezheti a stúdió, hogy 250 millió dollártól esett el (már ha úgy vesszük, hogy azok, akik letöltötték azok el is mentek volna rá). A második helyen Matthew Vaughn képregényfilmje, a Ha/Ver (Kick/Ass ) tartózkodik, ami csupán korrekt eredményt ért el a mozikban, a világhálóról viszont 11,4 millióan töltötték le. Csúnya bukta volt a Zöld zóna (Green Zone), a neten azonban nagy népszerűségnek örvendett. Több, mint 7 millióan torrentezték le a filmet.

 


Cím


Letöltések (millió alkalom)

Mozikban elért bevétel (millió dollár)

Avatar

16,58

2779,55

Kick/Ass

11,40

96,13

Eredet

9,72

825,40

Viharsziget

9,49

294,80

Vasember

8,81

621,75

Titánok harca

8,04

493,21

Vasember 2

8,81

621,75

Sherlock Holmes

7,16

523,02

A bombák földjén

6,85

48,61

Salt ügynök

6,70

175,19

Címkék: torrent miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr252532468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2010.12.22. 17:42:21

Emberek, ha meg is veszem DVD-n a filmet, azt ugyanúgy meg tudom mutatni, kölcsön tudom adni, rokonoknak, barátoknak. Azzal is ezek szerint megkárosítom a filmes cégeket, ennyi erővel.
Egyébként, régen is voltak olyanok, még az internet előtt, akiket baromira nem érdekeltek a filmek, beérték annyival is, ha valaki elmesélte s történetet. Ma az a különbség, hogy ezek a lusta, nem törődöm emberek letöltik, és annyi. Ha nem lenne letöltés, akkor meg nem is néznék meg. Azt a pénzt soha nem fogják behozni a stúdiók, hiába akarják ráfogni az emberekre.
Kicsit olyan, mint a tömegközlekedés. Ugyan honnan tudják a drága emberek, hogy a bliccelők mennyi pénzbe kerülnek nekik, mikor pont az a lényeg, hogy nem lehet tudni, hányan nem vesznek jegyet. De ráfogják az emberekre, a bliccelőkre, hogy miattuk megy tönkre a tömegközlekedés.

Szóval, unom már ezt a letöltéses, megkárosításos maszlagot. Aki igényes és van rá pénze, úgyis megnézi, aki meg pénztelen, vagy igénytelen, az vagy így nézi meg, letöltve, vagy sehogy. Azt a pénzt, ami a stúdiók szerint kimegy a markukból, azt sohasem fogják megkapni, hiába kardoskodnak.

Dirk Montgomery 2010.12.22. 17:45:22

Látszik, hogy minőségi filmet kell csinálni és utána szarni a torrentre, lásd Avatár, érdekes ők nem sírnak, mint A bomba szakértő producere.
Úgy próbálja beállítani, mintha aki letöltötte, el is ment volna, csak azért nézték meg, hogy tudják mi kapott Oscart (jegyzem meg, szerény véleményem szerint teljesen érdemtelenül). Soha moziban meg nem nézték volna, nem rossz, de közel nem Oscar.

Fecniii 2010.12.22. 19:32:02

Az a bombaszakértő, az a Bombák földjén lenne? Mert az egy ritka szar film!

Spawn85 2010.12.22. 20:14:20

@Dirk Montgomery: Igazad van. Viszont, hogy mi a minőségi és mi a szar film, az már eléggé szubjektív dolog, mert akárhány embert megkérdezünk, annyiféle választ fogunk kapni. (Hogy mi érdemelt Oscar-t, azzal ugyanez a helyzet.)

Shyllard 2010.12.22. 23:44:50

@Dirk Montgomery: Viszont az Avatar jóval többet hozott mint a A bombaszakértő, szval náluk fölös is lenne sírni amiatt a 250 millió "kiesés" miatt (ami ugye nincs is) Arról meg vitatkozhatnánk h pl a lista elején szereplő mű mennyire is minőségi film (dehát ugye ez egyéni véleménye mindenkinek)

flimo13 2010.12.23. 08:22:12

Engem vonjatok ki a 16,58 millióból, láttam moziban, és csak azért szedtem le hd-ben, hogy meglessem, hogy mutat a hdtv-n. De még egyszer végignézni nem bírtam.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.12.23. 08:28:45

Övegtigris 3 fenn van már szinkronosan.? :-)

rexter 2010.12.23. 08:29:25

nekem az a dilemman, hogy vannak ezek a spotok mozifilm elott meg minden, hogy autolopas, boltilopas az pont UGYANOLYAN mint a filmlopas, vagyis a letoltes. dehat ez hulyeseg, mert ha en ellopom az autot, akkor lesz autom, de akitol lopom annak NEM LESZ autoja. Viszont ha letoltom a filmet akkor lesz filmem, de a filmtulajdonsonak is ugyanugy megmarad a filmje :)

M11an 2010.12.23. 08:32:22

Avatar? Az meg mi? Hupikék törpikék 3D-ben? Ez az a film, amit nem fogok megnézni soha. :)

rexter 2010.12.23. 08:37:26

@M11an: vegre valaki, en se lattam meg, pedig jopar hete mar le is toltottem jo minosegben :) ellenben az elmult 3 napban 3 scarlett johansson filmet neztem meg es egeszen jok voltak :)

EvilHedgehog 2010.12.23. 08:40:54

@Shyllard: Jaja..de, bevétel alapján is gáz Oscar-t osztani.
A tech promo kategóriában megkapták úgyis. Ennyit érdemelt.

Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2010.12.23. 08:45:43

Haha, én nyolcat szedtem le a tizes listából :))

1. Az Avatart moziban néztem meg, direkt IMAX 3D de rettenetes csalódás volt, rettenetes.
2. A Kick/Ass szerintem ótvar, nekem nagyon nem jött át
3. Az eredetet még kamerás verzióban töltöttem le, nagyon sokat vártam tőle, de nem voltam elájulva talán pontosan a nagy várakozások miatt...
4. A Viharsziget nekem nagyon bejött
5. A vasembertől nem voltam elájulva
6. A titánok harca gyengus, talán a krakenes jelenet jó benne a végén
7. A vasember 2 már nem is tudom, miről szólt
8. A Sherlock Holmes az nagyon tetszett
9. A bombák földjén is tetszett
10. Salt ügynök: elvből nem nézek Angelina Jolie filmeket :)

Hmm, a fenti filmekből háromban is szerepelt Robert Downey junior, ez az ő éve volt :)) Di Caprio kettő filmet vitt el a hátán. Meg ez a kőművesből lett ausztrál színész aki a Terminator Salvationban futott be, az is két filmben szerepelt...

fátum 2010.12.23. 08:53:30

Adócsalók ne kiabáljanak, hogy megkárosítják őket!
en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_accounting

genghis 2010.12.23. 08:54:08

@Dirk Montgomery: persze-persze, hiszen a kek pokahontasz akkora eredeti film hogy oszkar bacsinak ode kellett von gyunnie mi?:D

Atkakukac1989 2010.12.23. 08:54:40

Ez az egész cikk felesleges, mert aki moziba járós úgyis megy, aki letöltős úgyis csinálja.

Ezek már megállíthatatlan dolgok...

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.23. 09:03:12

Röhely... ;) Az összeset letöltöttem, kivéve a másodikat. Kick/ass.

Ez a kakukktojás. Lehet, hogy kamu hír és csak az a célja, hogy rákeressek a neten vagy letöltsem.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.23. 09:11:13

Zöld zóna? Nincs is rajta a listán. 7 millióval a 7. helyen kellene lenni. Valami nem stimmel a listával.

Shyllard 2010.12.23. 09:16:01

@wgate: Én spec imádok moziba járni, dehát nem lehet minden filmet ott megnézni ami érdekel :)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.23. 09:19:06

@Shyllard: És ott az IMAX. Ezt az élményt talán soha nem fogjuk otthon élvezni (laptopon).

daniferi 2010.12.23. 09:29:21

Az minek számít, amikor A bombák földjént letöltöm, majd úgy fél óra nézés után kikapcsolom és letörlöm, mert olyan szar? Egyébként Mel Gibsont kellene megkérdezni, hogy éhen halt-e már, mert amikor a Passió megjelent DVD-n, fele annyiba se került, mint a többi új megjelenés. Várnom is kellett rá, mert hamar elhordták :)

Aki meg moziba jár, szerintem mazochista. Szűkösen ülve, hallgatva a sok beledumálást, rágcsálást és szürcsölést, miközben néha épp rajtad át akarnak bejutni a helyükre a film kezdete után 10 perccel, miután már végig nézted a sok lábgombás reklámot és azt, hogy ne lopj, mert az rossz. Arról nem is beszélve, hogy szerencsejáték, hiszen kifizeted a jegyet, de lehet, hogy olyan szar a film, hogy ha ezt tudod, még ha neked fizetnének, se néznéd meg.

Rhythmeen (törölt) 2010.12.23. 09:32:04

az ember rengeteg filmet letölt, de ez nem jelenti azt, hogy mindet végig is nézi.

van egy új film, leszeded, első öt perc után, ha érzed, hogy ez szar lesz elkezdesz "beletekergetni", ha még mindig szar, letörlöd a fenébe.

az hogy hányan töltik le, a film minőségéről semmit nem mond el, inákbb csak azzal lehet összefüggésben, hogy mekkora a hype a film körül.

Kis ember 2010.12.23. 09:40:47

A torrent előtt sem nagyon jártam moziba vagy vettem ki kazettát/DVD-t, azóta sem. Egyéb kérdés?

Mocsár 2010.12.23. 09:46:03

Én jobbára csak azért szoktam letorrentezni a filmeket, hogy a magyar szinkronos mozi után eredetiben is láthassam, amelyik érdekel. Mert ha bejövősek, akkor sokkal nehezebb várni a DVD-re, míg megjelenik, és több nyelven elérhetővé válik. A fentiek közül a Viharszigetet, a Titánok harcát, a bombák földjént meg a Saltot nem láttam moziban, bár le se töltöttem őket.

Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2010.12.23. 09:46:13

@Hari R. Seldon: A green zone is megvolt... annyira nem ájultam el tőle. Akkor már inkább Syriana, The Kingdom... :)

Nádasi Balázs 2010.12.23. 09:50:36

Avatart nem bírtam végignézni...

Az imguron van valahol egy kép (nem tudok linket adni sajna), amiben bemutatják mi a különbség egy DVD megvétele és egy torrentezés között.

DVD: Berakod, figyelmeztető felirat (nem szkippelhető) --> rövid film arról, miért nem szabad filmet torrentezni (no skip) --> reklámok --> választása ennek-annak --> további nem szkippelhető hülyeségek (nem mindig) --> film

Torrent: Elindítod --> film

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.23. 10:02:16

@Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu]: Azért szólni kellene a bloggernek, hogy elcseszte a listát. Nem olvassa saját blogját? Vagy leszarja az egészet?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.12.23. 10:10:08

8-at láttam. Ebből 5 tetszett. Ez jó arány?

Bikli néni 2010.12.23. 10:13:35

Egyiket se töltöttem le. Sőt: egyiket se láttam.
A letöltés egy olyan dolog, hogy nem feltétlenül anyagi okai vannak. Nálam két oka lehet:
- Maga a film egyszerűen nem ér annyit, hogy ezért elmenjek a moziba, mert nem igényel nagy mozivásznat, meg egyébként sem egy húdenagy film.
- A mozikban csakis szinkronosan megy, vagy ha feliratos, egy darab moziban és lehetetlen időpontban nyomják. Ha nagyon muszáj, megnézem a moziban, de az eredeti nyelves mindig jobb.

Ja, és nem károsítom meg ezzel a filmkészítőket, mert ha nem lenne torrent, akkor egész egyszerűen nem nézném meg. Moziban sem.
Az Avatar pedig az, amit soha a büdös életben nem fogok megnézni :)

Bikli néni 2010.12.23. 10:14:36

Ja bocs, benéztem: a Viharszigetet és a Sherlock Holmes-t láttam. Persze moziban.

Shyllard 2010.12.23. 10:17:50

@Rhythmeen: Ha beletekergetsz egy filmbe, jóhogy szarnak érzed az egészet, egy csomó alkotás van, aminek idő kell hogy beinduljon, viszont a lassú felvezetés miatt a tetőpontja még ütősebb, mintha csak úgy rögtön az elején az arcodba tolnák a lényeget...

Uzi 2010.12.23. 10:18:02

A kár számításánál a letöltéseket miért nem a videotéka kölcsönzési árakkal szorozzák, miért az eladási árakkal? Az reálisabb lenne.

MoKiLoK 2010.12.23. 10:33:27

10 éve nem voltam moziban.
Megkárosítom a filmforgalmazókat erőteljesen... :)
Sőt, duplán vagyok rossz, ugyanis letöltöm az összes filmet egyszer DVD-re kiírva (a gyűjteménybe) és egyszer full HD minőségben, amit megnézek (aztán letörlöm, mert BR íróm még nincs).
A fent felsorolt filmeket mindet láttam és mind tetszett. Én egy ilyen állat vagyok, aki minden filmet megnéz, legyen dráma, sci-fi, fantasy, történelmi (európai, ázsiai) stb.).

Celtic 2010.12.23. 10:37:00

@rexter: En se lattam, de ezt nem tartom dicsekvesre meltonak...Mondjuk, a fenti tizbol egyedul a Sherlock Holmes erdekelt, azt letoltottem es megneztem, de ha nem tudom letolteni, megneztem volna x ev mulva teveben. Moziba vagy tiz eve nem jarok. (ja, de a Gyuruk ura mindharom reszet moziban neztem meg eloszor, aztan letoltottem, vegul megvettem az extra kiadast, mikor emberi ara volt)

HúszTíz 2010.12.23. 10:45:11

Nem tudom, hogy a Salt ügynök miért lenne szánalmas. Nekem kifejezetten tetszett. Amúgy a listából nekem egyedül csak a Kick/Ass kerülte el a figyelmemet, de majd most... :-)

Csődör Johnny 2010.12.23. 10:56:27

bombák földjén tényleg ritka szar film

öntelt radírpók 2010.12.23. 10:57:23

Avatar - borzalmas

Kick/Ass - zseniális

Eredet - korrekt, de nem zseniális

Viharsziget - nagyon jó

Vasember - gyenge

Titánok harca - hulladék

Vasember 2 - gyenge

Sherlock Holmes - karácsonykor megnézem

A bombák földjén - gyenge

Salt ügynök - próbára sem érdemes

Ezekből moziban a Shutter Island és a Kick/Ass ért volna pénzt. Vagyis két mozijegy árát bukta rajtam a filmipar idén.

Csődör Johnny 2010.12.23. 11:00:16

@Nádasi Balázs: ezt amugy én se értettem... DVD-re rányomják a "ne töltsd le videot", miközbe nyilvánvaló, hogyha látod a "ne töltsd le videot" akkor te éppen EREDETIBEN nézed azt a kurva filmet.

Nekem az se tetszik az ilyen videokban, hogy közönséges bünözökkel egyenértéküként mutatják be a letöltőt... Bár régen néztem a btk-t, de ha jól emlékszem a letöltés önmagában még nem bűn, csak a terjesztés.

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2010.12.23. 11:06:50

Fantasztikus elbeszélés

— Az úgy volt, hogy a huszadik század második felében csökkenni kezdett a mozilátogatók száma — mesélte X., akivel én 2018-ban találkoztam, egy jövőbe tett utazásom alkalmával.....

folytatás itt: ludasmatyionline.blogspot.com/2009/06/piratebay-zaszlajara.html

pazola 2010.12.23. 11:19:32

Majd amikor a dvd-n az lesz, ami ra van irva ( a gyarirol beszelek ), lesz rajta eredeti / magyar hang + eredeti / magyar felirat, es jo minosegu lesz, akkor fogok venni.

Tudom, probaltam. Sokszor.

De amig a releaserek sokszor jobb minoseget csinalnak - elvileg - ugyanabbol az alapanyagbol, addig a forgalmazok bekaphatjak. A sokadik csalodas utan megfogadtam, nem veszek tobbet eredeti dvd-t.

Persze hamarosan ezt is meg fogom szegni, de kuzdok ellene, ahogy csak birok.

bb84 2010.12.23. 11:19:57

Én évente egyszer elmegyek a moziba, de amúgy mindent letöltök, mert eredeti hangon jobb mint a mostanában egyre szarabb magyar szinkronnal.
Utoljára az Avatart és a Tront néztem meg IMAX 3D-be. Lehet hogy többször nem is megyek IMAX-be mert valahogy nem jött be. Ha áll a kamera és úgy pásztázik a 3Dben akkor tök jó a kép, de ha mozog (akciójelenetek) akkor mintha szaggatna a kép. Lehet, hogy csak a szemem van már hozzászokva a gyorsabb megjelenítéshez a számítógépen, de nekem ez csalódás.
(Ja amúgy a Tronnál olyan mocskos volt a filmszalag mintha egy régi filmet néztem volna.)

Turanga Leela 2010.12.23. 11:24:04

Nos...a Vasember 2-t megnéztem moziban, aztán khm.."leszedtem"...amint megjelent DVD-n, meg is vettem azonnal...És a legtöbb filmet, ami tetszik,megveszem DVD-n:)De baromságra senki sem akar pénzt kiadni, ezért csinálok egy "első blick"-et:D

Turanga Leela 2010.12.23. 11:24:57

Legutóbbi DVD-s csalódásom a Gor volt, amit kerestem régóta. Erről írtam is a blogomon...hogy kb fogták az agyonnézett VHS-t és ráb*szták egy DVD-re...ennyi. Szar kép, szar hang:(

Csore60 2010.12.23. 11:30:51

És akkor nem beszéltünk azokról a szerencsétlenekről, akiknél a leközebbi komoly mozi vagy bármilyen mozi 25, 50 km-re van. Tudom, nem divat vidékinek lenni, de itt is élnek emberek. Szívesen mennék moziba, de évente ha 2-3-szor eljutok az már jó.
Addig is marad a torrent. És nem károsítom a forgalmazót, mert ha nem nézném meg így, akkor nem látnám a filmet sehogy. Az esetek többségében, mire megjelenik dvd-n már nem nagyon érdekel. Ennek ellenére veszek dvd-t is.

Dirk Montgomery 2010.12.23. 12:09:55

@genghis: hát ja, csak hát full kreténbe nyomták, aztán oszkár bácsi meg nem gyütt. :)

Egyébként meg, itt azért megy a sírás, mert szerintük megkárosítják őket, olyan filmet kell csinálni, ami megéri még így is, mert van annyira jó, vagy eredeti. És mindegy, milyen film az Avatar, ha erre gyűlt a nép, meg akarták nézni IMAX 3D-ben és kaszált, lehet divat szarozni, de a ilyen 3D élményt, amit IMAX-ben felmutatott, még senki nem rakott le a vászonra. (Aki nem IMAX 3D-ben látta ne is hisztizzen, fogalma nincs róla, miről beszélek) Egyébként az egész el van baszva, mert mi a picsáért fizetnek 12 millió dollárt egy színésznek, van vagy miért kap egy énekes az albumáért 10-20 milliókat?
2,5 milliárdot megér bármilyen színészi, vagy énekesi produktum? Ne vicceljünk már? És utána sírnak? Lehet elmenni a picsába!

kukatr 2010.12.23. 12:30:11

3dvision-blog.com/what-to-choose-imax-3d-versus-reald-versus-dolby-3d-for-3d-movies/
Csak mert divat isteníteni az IMAX-et. Közben bizonyos dolgokban rosszabb a 'mezei' 3D-nél, ami ráadásul jóval újabb szabvány.:)

gnme 2010.12.23. 12:31:38

Vettem egy fajin belső viccmesteres médialejátszót, egy irdatlan nagy tárhelyű vinyóval. Szépen netezik napközben.

BD-t, Dvd-t nem veszek, mert nem szülöm a pénzt, hanem munkával keresem. A munkáért nem fizetnek eleget.

Nem nagyzolunk, töltünk.

Rhythmeen (törölt) 2010.12.23. 13:48:22

@Shyllard: egy jó filmről 5-10 perc alatt kiderül, hogy jó-e, függetlenül attól, hogy Kurosawa, a Coen gyerekek, Luc Besson vagy épp Tony Scott rendezte.

odamondó 2010.12.23. 14:05:17

10ből 10 film olyan ezen a listán, hogy még az ISP-m adatforgalmát is szégyellem velük növelni, nemhogy helyet biztosítani nekik a vinyomon és járatni a gépet a letöltésért/feltöltésért.

Örüljenek, hogy volt sok millió ember akiknek megért egy letöltést....

repecs 2010.12.23. 14:08:45

Az adathordozókba nem ezér van beépítve az "úgyis lopsz" adó?

fda 2010.12.23. 14:26:51

A kiesett bevételt meg kellene szorozni például hárommal, hiszen aki leszedi, bizonyára két haverjának is megmutatja, vagy azokkal együtt nézi meg aljas szemét sunyi módon.
Sőt adjuk hozzá további két másik film árát is, hiszen aki ilyenre vetemedik, az máskor is megteszi, és az esetleg kimarad a statisztikákból.

kukatr 2010.12.23. 15:03:49

@odamondó: Moziban láttad őket, vagy haverod töltötte le?

odamondó 2010.12.23. 15:19:14

@kukatr: 3at megnéztem moziban az irdatlan hype miatt. a többinek meg a bemutatója/ kritikája/ címe/ leírása elég volt a minőség lemérésére. Ja és most nem kell azzal jönni amit nem láttál azt nem tudod megítélni, mert de.

SzőröstalpúJeti 2010.12.23. 15:21:25

Avatar - jó
Kick/Ass - közepes
Eredet - nagyon jó
Viharsziget - nagyon jó
Vasember - közepes
Titánok harca - nem is akarom tudni
Vasember 2 - szar
Sherlock Holmes - jó
A bombák földjén - közepes
Salt ügynök - nem is akarom tudni

Ebből 3-at láttam moziban, ötöt torrenteztem, 2 meg nem is érdekel, ha agyonütnek se.

Zelefánt 2010.12.23. 15:21:31

Sohasem értettem, hogy ha a hollywoodi színészek -- a titoktartás végett -- sokszor még a saját aznapi szövegüket sem ismerhetik, hogy a retkes picsába nem lehet megakadályozni, hogy egy film -- nemegyszer a premier előtt hónapokkal -- kiszivárogjon?!...

kukatr 2010.12.23. 15:34:23

@odamondó: Jó minőség nem egyenlő azzal, hogy tetszik. Amúgy meg igazad van. Én se fogom mindet megnézni ezek közül. Csak hát ilyen nicknévvel van egy kis előítéletem az ilyen megnyilvánulásokra.:P Már bocs.

hmmmovo 2010.12.23. 15:46:32

Avatar hónapokig meg akartem nézni imax3d-ben ha már olyan jó, de sosem volt normális hely rá. Végül "kijött" a torrent, és nem tetszett.
süti beállítások módosítása