Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mezrich újabb könyvét filmesítik meg

2011.01.19. 10:51 koimbra 5 komment

Ben Mezrich új könyve, a Sex on the Moon hamarosan kapható lesz, amire már le is csaptak a producerek a Slashfilm tudomása szerint. Nem is csoda, annak fényében, hogy a Mezrich regényéből készült 21 - Las Vegas ostroma (21) szép sikert aratott, A közösségi háló (The Social Network) is Mezrich regyik egényéből készült, ami azon túlmenően, hogy jól termelte a milliókat, még a Golden Globe-on  aratott. Michael De Luca, Scott Rudin és Dana Brunetti egyengették a két produkció útját és most a Sex on the Moon mögött is ott fognak állni producerként.

A regény valós, megtörtént eseten alapszik. 2004-ben játszódik a cselekmény, amikor a NASA egyik tudósa úgy döntött, hogy ellopja a Holdról származó köveket és eladja az interneten. A célja az volt, hogy lenyűgözze a barátnőjét.

Címkék: igaz történet miújság könyvből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr912595287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edi95 2011.01.19. 18:48:47

Nem igazán kapcsolódik ide de mindegy.
Azt hallottam h a 21 las vegas ostroma igaz történet szinte teljes egészében ha valaki tudja a választ dobjon egy igent vagy nemet ha lehet. Rákerestem a neten és semmi választ nem találatam sajnos. Elöre is kössz. :)

Atkakukac1989 2011.01.19. 18:55:44

Csak jó tanácsként mondom, a 21 - Las Vegas ostroma az egyik legjobb könyv amit valaha olvashat az ember.

Ezt úgy mondom, hogy én is ajándékba kaptam és a könyvet nem vettem volna meg magamtól, mert egyáltalán nem tűnt érdekesnek. Ahogy a film sem az. De amikor elolvastam, te jó Isten. Örülök, hogy életem része lehetett ez a hihetetlen jó regény.

Ahogy bemutatja Vegas-t, meg a kaszinók világát, hatalmas. Aki teheti olvassa el. Minden percet megér. Tényleg!!!

A film meg sem közelíti. Most tervezem megvenni Mezrich Közösségi hálós regényét, remélem az is jó lesz :D

Atkakukac1989 2011.01.19. 18:56:44

@edi95: Igen tényleg igaz történet, mert olvastam a regényt, lásd előző hozzászólásom. :DD

edi95 2011.01.19. 21:44:02

@Atkakukac1989: Köszönöm a választ.Egyébként ha már olvastad a könyvet, az az eredeti történetet meséli el, mármint gondolom az a rész a film végén a pisztolyal meg a csaló tanárukal gondolom csak fikcio.Szóval még erre lennék kiváncsi :)
Elöre is köszönöm!

Atkakukac1989 2011.01.20. 17:18:35

@edi95: Igen az fikció, csak a film kedvéért tették bele. Viszont a könyv mesés, olvasd bátran :DDD
süti beállítások módosítása