Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Bale megfontolná a Batman 4-et

2011.01.22. 12:52 koimbra 39 komment

Christopher Nolan nyúlt Batman hóna alá, mikor a képregényhős a mozikban már teljesen elvesztett népszerűségét és új életet lehelt a figurába. A reboot második része már minden idők legtöbbet termelő képregényfilmjévé lépett elő és az imdb-n is előkelő helyen áll a legjobb alkotások között. A főszereplő Christian Bale azt mondta, hogy neki biztosan ez lesz az utolsó fellépése Denevéremberként. De mindannyian ismerjük a mondást: Soha ne mondd, hogy soha. Bale az Empire magazinnal árulta el, hogy ha Nolan belevágna még egy részbe, akkor rá lehet számítani.

"Annyit tudok, hogy valószínűleg ez lesz az utolsó Batman film. De részemről ezt azért nem tudnám határozottan kijelenteni. Ha Chris odajönne és azt mondaná 'Hé, kitaláltam még egy érdekes történetet', akkor naná, benne lennék. Mindig is azt hittem, hogy csak három részről van szó, de lehet, hogy tévedek."

Címkék: batman miújság sequel képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr622604839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2011.01.22. 13:14:20

Ha a 3 csak fele olyan jó lesz, minta 2, és nem zárják ki a folytatás lehetőségét sztem sokan örülnénk a 4. felvonásnak is. Viszont én spec jobban örülnék, ha ezután megint vmi másfajta filmet csinálna Nolan Bale-el közösen, örülnék megint vmi Tökéletes Trükk, v Eredet szerűségnek :)

gisss 2011.01.22. 13:56:08

Hajrá negyedik rész:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.22. 14:00:52

csináljanak 4ik részt, de olyan dark night returns hangulatban, mikor az öreg batman tér vissza, évek múltán, csekk:

en.wikipedia.org/wiki/The_Dark_Knight_Returns

countrypecos 2011.01.22. 14:07:24

Én örülnék neki, ha igényes a látvány és hangzásvilág, illetve jó története lenne.

kelta 2011.01.22. 14:15:41

@doggfather: tudom hogy ez lehetetlen, de n mindig is arra vágytam, hogy a filmet csinálnak az idős Batmanről, akkor Clint Eastwood játssza.:)

edi95 2011.01.22. 15:13:37

Eastwood Batmanként , hát érdekes lenne az biztos :)
Amúgy Bale persze h benne lenne a folytatásban csak elég pénzt kell neki ajánlani lásd Die Hard 4 Bruce Willis
25 millió dollárt kapott a szerepért .
Minél több folytatás lenne annál jobb,van
batmannek elég ellenfele hát küzdjön meg velük :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.22. 15:47:58

@kelta: ő inkább egy idős Rozsomák lehetne, sztem...

A nép fia 2011.01.22. 17:17:06

@kelta: Ha kiderülne, hogy Batman előtt is volt már egy Batman-szerű hős, és azt Clint játszaná. Ő volt Gotham City őre úgy 50 éve, és most felkeresi Bruce Wayne-t.

nikodémus 2011.01.22. 19:46:48

A Dark Knight Returns megfilmesítése izgalmas lenne, Eastwood jó ötlet a főszerepre, de akárhogy is csavarnák, merőleges lenne Nolan világára, ugyanis - ha jól tudom - az öreg Batman (mivel egyre hisztérikusabb) ellen végül Supermant küldi a kormány, aki - úgy tűnik - meg is öli.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.22. 20:07:06

@nikodémus: Azt is lehetne azért realizálni, illetve Nolanosítani, szerintem.

edi95 2011.01.23. 07:46:07

Na ne supermant összehozták batmannal a képregényben?
Ezt nem is tudtam de szerintem nagyon béna ötlet.
Superman a fö szuperhös tudtommal,tehát mindenkinél erösebb, gyorsabb. Batman nolan féle világában pedig szerintem teljesen kizárt h valakinek természetfeletti ereje lenne,de tudtomal bár nem olvastam képregényt soha a képregényben sincs természetfeletti ereje senkinek batman világában.
Na de mindegy a lényeg h szerintem supermannak egy külön világ dukál hisz mindenkinél erösebb.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.23. 07:56:23

@edi95: Pedig a képregényben rendszeresen mennek egymás ellen, meg egymással karöltve is, nem olyan nehéz azt elképzelni.

edi95 2011.01.23. 08:57:44

@doggfather: Olyat már láttam h pl. Pokember, batman meg amerikakapitány együtt harcolnak de h supermannal. Superman játszva odaver mindenféle szuperhöst.
Ez olyan egyértelmüvé teszi a jók gyözelmét.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.23. 09:36:59

@edi95: Superman maga adta oda Batman-nek azt a gyűrűt amiben kriptonit van, és luthor csináltatta, hogy benne bízik meg egyedül, és ha bármi van, akkor legyen nála valami fegyver.

AkarkiJ 2011.01.23. 10:02:31

@edi95:

"Superman játszva odaver mindenféle szuperhöst. "

Superman a leggyíkabb szuperhős, szuper, de állandóan van valami baja - és kívül hordja az alsógatyáját :)

Porcelán az elefántboltban 2011.01.23. 10:32:39

Hehe, aztán jön Chuck Norris és lerúgja az összes latexnacis szuperhírót a vászonról :D:D:D

don rafael 2011.01.23. 10:39:57

@edi95: pedig Superman és Batman lényegében egy (D.C.) univerzumban vannak, szóval rendszeresen találkozhatnak, szoktak is :)
Az meg hogy Superman mindenkinél erősebb, az így nem egészen igaz. Mindig mindenkinél van erősebb :)

edi95 2011.01.23. 11:08:26

@doggfather: HŰŰ , utána kéne néznem ennek az egész superhero históriának , kezd érdekelni:)

balazsman 2011.01.23. 11:12:41

Nolan megmondta, hogy a harmadik Batman után ő nem rendez többet, ez a Bale-nek tulajdonított idézet csak PR.
Hiszek ennek az ürgének az integritásában, azon kívül annyi ajánlatot kaphat, hogy már csak alkotói okokból is érdemesebb mással foglalkoznia.

gyilkos fűegér 2011.01.23. 11:28:15

@nikodémus:

Még izgalmasabb lenne, ha a végképp betorzuló Batman Jokerrel gyújtaná fel Gotham City-t, ha két ilyen pszichopata összefog, abból csak valami nagyon ütős sülhet ki.

edi95 2011.01.23. 12:08:38

Nah , elolvastam életem első képregényét mely egy superman&batman kötet volt .
Kissé furcsa volt nekem h ezt a 2 szuperhőst látom egymás mellet az meg egy kicsit röhejes h mikor léptek valahonnan superman csak simán elrepült míg batman egy helikopterrel követte őt. Ha olyan jó cuccai vannak igazán kitalálhattak volna hozzá egy jetpackot.
Nah mindegy mert végtére tetszett, folytatom egy másikkal :)

doktor.dikhed 2011.01.23. 14:05:03

Igen, Eastwood egyértelműen az idős Rozsomák a képregényből :)

Amúgy, ha Nolan csinálna egy negyedik Batmant, nem lenne az a színész, aki ne vállalná el...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.01.23. 14:17:33

Ha már öreg Batman: Tavaly volt egy hír, hogy a Warner majdnem engedélyezett egy olyan filmet, amelyben Batman már öreg volt
filmdroid.blog.hu/2010/01/13/a_hughes_tesok_eselyesek_voltak_arra_hogy_filmet_forgassanak_miller_klasszikus_batman_tortenetebol

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.01.23. 14:23:58

@edi95: Pokember és batman más képregénycsalád tagjai, nem hinném hogy találkoznának. Nem kevered valakivel?

edi95 2011.01.23. 14:29:00

@Yooha: Még régebben láttam rajzfilmen :)
Képregényt ma olvastam életemben először :P

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.01.23. 14:58:41

Superman és Pókember is találkozott. Sőt volt néhány olyan eset, hogy a DC univerzum egyes karakterei megütköztek a Marvel figuráival. Még olvastam is:)

edi95 2011.01.23. 15:18:57

Nah , jól emlékeztem akkor :)

cerka_mozizoom · http://www.mozizoom.blogspot.com 2011.01.23. 15:51:02

Szerintem sem lenne rossz, de ahogy az ilyenkor lenni szokott, két hét múlva Nolan majd jól megcáfolja ezt a pletykát.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.23. 16:08:35

@Yooha: képregényben már találkoztak, filmben nem tartom valószínűnek én sem...

edi95 2011.01.23. 17:34:07

Nah akkor most mondok pár indokot h miért is lesz negyedik rész:
-nagyon egyszerü, hozza a pénzt (ez a legnyomósabb indok)
-Amerika a folytatások országa, ha olyan klasszikusokat dolgoznak ujra mint a halálos fegyver akkor nem lesz probléma itt sem a 4. résszel
-Ez nem nolanon és nem is baleen múlik ha nincs más megoldás új rendezö meg föszereplö, balenak egyébként elég lenne egy szép összeget ajánlani mint már említettem bruce willis 25 millio dolcsit kapott a die hard négyért.
-Maga James Cameron állította nem rég h az álomgyár kifogyott az ötletekböl így nem marad más mint a folytatás.
Nyugi emberek lesz itt 4.rész tegnap még én is arra gondoltam h nem de csak végig kell gondolni.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.01.23. 17:43:09

Nekem is teljesen hihetetlen, hogy nem lesz negyedik rész.
Nem lesz több Batman? Komolyan? Tuti, hogy kitalál valamit a stúdió. Még azt is el tudom képzelni, ha nem sikerül Nolan rábeszélni a folytatásra, akkor a stúdió 5-6-7 év múlva egy reboottal kedveskedik:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.24. 08:35:56

@koimbra: Nem kell ahhoz 7 év szerintem.
Pókemberhez sem kellett...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.01.24. 10:08:48

@doggfather: A Pókember esetében mintha az lett volna a cél, hogy az Ultimate irányba tolják el. Mellesleg spóroltak is, hiszen már iszonyat sokat kért volna Maguire és Raimi is, így meg olcsón meg tudják csinálni.

A Batmant tuti nem hagyják parlagon, mivel szinte mindenki kedvelte és nem akadtak nagyon fanyalgók, mint a többi képregényadaptáció esetében. Meg kell győzni Nolant, erre megvannak az emberek:)
Ha nem megy, akkor szerintem ismét előszedik az öreg Batman történetet, egy filmnek jó lesz.

Mese92 2011.01.24. 10:15:10

Szerintem Nolan a harmadik Batman filmmel befejezi, hogy más és új filmekbe kezdjen, nekem ilyen fazonnak tűnik. De mivel a Batmant nagyon sokan szeretik, más rendező, más stílusban fog még rendezni. Ez az én jóslatom.

countrypecos 2011.01.24. 11:02:25

@Mese92: Köszönjük, Orákulum. :) Mehetsz is a Matrix 4-5-be. XD Bocs, nem tudtam kihagyni! ^^

Mese92 2011.01.24. 11:38:35

OFF: Ugyan már, a sütiknek is szükségük van a szeretetre :D
süti beállítások módosítása