Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Pirosszka 2 előzetese

2011.02.10. 19:57 koimbra 10 komment

2005-ben mutatták be a Pirosszka (Hoodwinked) animációs filmet, amely nem a kiváló kép világával, hanem a remek poénjaival hódított. Bejelentették a második részt, meg is csinálták, tavaly januárban került volna a mozikba, ám jogi vita miatt tolódott a premier, de végül idén áprilisban végre látható lesz a produkció. A rendezői teendőket Mike Disára bízták, aki otthon van az olcsóbb animációs alkotások készítésében. A Dead Space: Aftermath és a Dante's Inferno: An Animated Epic DVD-re készített műveket köszönhetjük neki.

A Pirosszka folytatást Hoodwinked Too! Hood VS. Evil címre keresztelték. Visszatérnek az első részben megkedvelt szereplők, ezúttal két csöppség, Jancsi és Juliska eltűnése után vizsgálódnak.

Címkék: trailer animációelőzetes hoodwinked hoodwinked 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr352652345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2011.02.10. 20:08:35

Szerettem az első részt, szerintem nagyon ötletes volt a sok szálat bemutató történet.
Látszik az előzetesből, hogy erre már kicsit több pénzük volt: sok helyszínt modelleztek le, rengeteg karakter van benne, szebb a grafika és 3D-sítve lesz. Bár kicsit úgy érzem, hogy túl sok poén lett lelőve ebben az előzetesben - noha nem gondolom, hogy a filmre nem maradt még! :-D

Meg fogom nézni, lehetőség szerint 3D-ben!

Shyllard 2011.02.10. 20:22:53

Érdekes, hogy imdb-n még fent sincs, bár ahogy hallom a hangok maradtak a régiek, ami jó előjel. Csak nehogy kihagyják a fordulatokat, mert bár az egyben is egyértelmű volt az elejétől fogva, hogy ki a tettes, azért fasza volt az egész :)

suo tempore 2011.02.10. 20:23:56

3x futottam neki az első résznek, de annyira vontatott és unalmas volt,h végleg feladtam

pedig az előzetes alapján azt is nagyon vártam, szóval ha ez kimarad nem hiszem,h nagy kár lesz

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.02.10. 20:26:54

Én nagyon szerettem az első részt, sokat röhögtem, a bendzsózó kecskét többször is visszatekertem:)

Tipca 2011.02.10. 22:22:08

Az első rész örök favorit, nagyon szeretem az ilyen több szálon futó sztorikat. Remélem, valamennyit hagynak ebből a 2. részre is.
Maga a trailer annyira nem nyerte el a tetszésemet, de ha a poénok színvonala marad az első rész szintjén, akkor nagy gond már nem lehet.
@Shyllard: Fent van (legalábbis volt) az imdb-n. Nagyi és a Farkas hangja asszem nem változott, de Piroskának igen (az elsőben Anne Hathaway volt, most Hayden Panettiere) meg a Favágónak is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.11. 08:23:05

@suo tempore: Igazából nekem se jött be annyira, nem volt rossz, de mégsem tudott lekötni.

Vannak benne nagyon jó ötletek, meg poénok, nekem mégse jött át igazából.
Nah, majd hátha a második rész.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.02.11. 08:52:19

Az első rész sem tetszett. Az előttem szólóval értek egyet. Vannak benne poénok, de nekem túl bárgyú, nem jött át.A Vadkalandon pl sokkal többet nevettem. De biztos van,aki várja:)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.02.11. 09:44:35

az első rész nagy csalódás volt, pedig anno annak a trailere meggyőzött:( tele van béna szóviccekkel, semmi ütős geg...

Spawn85 2011.02.11. 12:43:28

@mutant: Persze. Különbözőek vagyunk, mindenkinek más jön be. De ez így van jól. (Én pl. a "Vadkaland"-on nem nagyon tudtam nevetni...)

Ami ezt a filmet illeti, az első nem volt ugyan a kedvencem, de bőven nézhető volt. Így erre is kíváncsi vagyok.

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.13. 13:02:30

első része...nem volt nagy durranás ezt meg se nézem
süti beállítások módosítása