Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Lincoln Lawyer újabb poszter

2011.02.12. 19:36 koimbra 6 komment

Matthew McConaughey egy ügyvédet játszik a The Lincoln Lawyer thrillerben, aki piti ügyeket kapar ki mindig. Irodája a Lincolnja hátsó ülésén található és itt vállalja el a megbízásokat. Új ügye azonban más, mint a többi, erre hamarosan rádöbben. Olyan esetet kap ki, amire mindig is álmodott.  Előzetes erre.

Címkék: poszter könyvből film the lincoln lawyer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr692656556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edi95 2011.02.12. 20:46:40

Nagyon várom a filmet, szerintem illik ez a szerep M.Mc stílusához és ha elnézzük neki a szerelmes filmjeit egy egész jó színészről beszélünk.

suo tempore 2011.02.13. 18:13:49

igen, nagyon jó ilyen szerepekben is, volt egy sportfogadásos filmje abban kifejezetten jót alakított

és szerintem egyre jobb lesz, ahogy öregszik

a nyálas filmjei is elnézhetőek neki, mert nem rossz látványelemnek sem :DDD

edi95 2011.02.13. 18:50:28

@suo tempore: Akkor gondolom most egy hölgy kommentelt ,de legalábbis remélem :P

Egyébként a "sportfogadásos" filmje a pénz beszél ahol Al Pacinoval játszott együtt , nem mondom hogy kiemelkedő az alakítása de magához képest tényleg klasszisokkal jobb . Szerintem sokkal többre is vihette volna ha a kellő időben vált ,mint ahogy azt teszi most Ryan Reynolds a komolyabb filmjeivel pl.Buried ahol nem csak magához képest hozott kiemelkedő alakítást .
Na de visszatérve M.Mc re hiába jön be néha néha 1-2 komolyabb alkotással ha például a legutóbbi filmjének címe excsajok szelleme amit bár még nem láttam de sejtem hogy egy sablonos romantikus vígjáték .

suo tempore 2011.02.13. 19:39:48

ja, csaj vagyok, nem buzi :DDD

az excsajok szelleme tényleg nagyon szar film, de nem miatta

Shyllard 2011.02.13. 20:24:58

Érdekes lesz látni komoly szerepben, de sztem már maga az alapsztori is elgondolkodtató, szóval lehet hogy ez jó film lesz :)

edi95 2011.02.13. 22:29:20

@suo tempore: hhvuuu, akkor megnyugodtam :)
egyébként ezt kéne abbahagynia, hogy rábólint az ilyen szerepekre.

@Shyllard: több mint sport, pénz beszél ezekkel felkészítheted magad :) ezekben véletlenül normális szerepben játszik nem is rosszul.
süti beállítások módosítása