Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Gordon-Levitt játssza Alberto Falconét a Batman 3-ban

2011.03.20. 13:51 koimbra 41 komment

Update: Az Entertainment Weekly azt mondja, hogy a színész biztos, hogy benne lesz a filmben, de nem Falconét játssza.

Nem is oly rég derült ki, hogy Joseph Gordon-Levitt is benne lesz a Batman harmadik részében, a The Dark Knight Rises-ban. A rajongók találgattak, hogy vajon kit játszhat a színész, de a tippelgetés véget ért. A Variety azt írja, hogy Gordon-Levitt nem más lesz, mint Alberto Falcone, Carmine Falcone maffiafőnök fia. Mellesleg a The Long Halloween képregényben Alberto volt a Holiday Killer.

Christian Bale újra felöltheti a Denevérember kosztümöt, ő egyébként pár hete azt is elmondta, hogy benne lenne egy folytatásban is. Tom Hardy a sötét lovag egyik ellenfelét, Bane-t testesíti meg. Anne Hathway pedig Selina Kyle lesz, aki a képregényekben Macskanőként akciózik. Juno Temple is bekerült a filmbe, a hölgy egy gothatmi csajt alakít, aki nem ijed meg a saját árnyékától. Természetesen számíthatunk arra, hogy Gary Oldman fogja megformálni Gordon felügyelőt, Michael Caine pedig Alfredot alakítja.

Meg kell említeni, hogy Kyle a Catwoman: When in Rome képregényben úgy gondolja, hogy apja nem más, mint Carmine Falcone. Talán ezt a szálat is beleszövik a filmbe?

Címkék: batman miújság sequel képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr762755676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mese92 2011.03.20. 14:05:21

Ez frenetikus hír! JGL nagyon jó lesz Albertónak.

Shyllard 2011.03.20. 14:13:09

Sztem is passzolni fog hozzá, az "öreg" Falcone fasza volt az egyben, lesz itt bosszulnivaló ügy rendesen :) Már csak azt kéne bejelenteniük, h Cillian Murphy is visszatér :S Sztem ő is kéne nagyon a lezáráshoz.

Mese92 2011.03.20. 15:02:31

@Shyllard: Cillian Murphy is nagyon kéne. Tegnap adta a Cool tv, nézted esetleg?

Shyllard 2011.03.20. 15:27:39

@Mese92: Nemigazán nézek tv-t, sok a reklám :) De emlékszek a filmre, mert láttam már párszor és Madárijesztő állati volt benne a néhol igen gyenge forgatókönyv ellenére.

Alex Mahone 2011.03.20. 15:33:49

@Shyllard: mégis minek jöjjön vissza? Az eddigi kettőben már benne volt, a harmadikban hadd ne zavarjon már sok vizet. Amúgy a Long Halloween eléggé... érdekes történet, már ami a logikáját illeti.

Mese92 2011.03.20. 15:38:08

"Bolond gyógyítja a bolondokat?!" xD Szerintem jó képregény volt a Long Halloween, érdekes volt benne a rajzvilág, meg a szereplő ábrázolás is nagyon más volt.

Shyllard 2011.03.20. 15:57:46

@Alex Mahone: Sztem az ő karaktere is megérdemel egy lezárást, ne hagyják már a levegőben lógni a történetét. Engem érdekel, hogy hogyan végzi.

A nép fia 2011.03.20. 16:35:49

@Mese92: Néha meglepődöm, hogy mi mindent nem olvasol, ill. nézel lány létedre! Minden elismerésem!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.20. 17:03:14

Nagyon várom már. Mindenféle lezárásról beszéltek, de én azért örülnék, ha Nolan nem hagyná abba 3 Batman filmnél. Csináljon még sokat.
Számomra amúgy a legemlékezetesebb Batman képregény az Arkham Asylum. Szenzációs.

PhilipMorris 2011.03.20. 17:52:28

@Sparrow: Igazad van nagyon ! Csináljon még nagyon sokat ! A sötét lovag után rákaptam mint valami drogra . Hihetetlen lett az a film .
@Shyllard: Neked is igazad van :D
Jó lenne ha visszatérne a bosszúszomjas elmebeteg ...
Egyet viszont nagyon sajnálok az pedig az hogy kedvenc képregény karakteremé lett Joker nem térhet vissza :((( Pedig mekkora zárást csinálhattak volna a 3. részhez . Jött volna Joker , Madárijesztő, Riddler meg a maffia , mind olyan Nolanos feelingben , Batman ellen .

Mese92 2011.03.20. 18:09:41

@A nép fia: :$

@Sparrow: Az a képregény nekem is nagy kedvenc, most is les rám a könyves polcról :)

@PhilipMorris: Én is örülnék neki, ha Nolan még folytatná, de ha a jó oldalát nézzük, akkor ha nem folytatja tovább a Batman témát, akkor lesz ideje rá, hogy sok más nagyszerű filmet adhasson még ki. Riddlernek én is nagyon örülnék, mondjuk olyannak, amilyen a Hush-ban vagy a Joker Graphic Novel-ben volt.

Alex Mahone 2011.03.20. 18:15:40

@Sparrow: szerintem az igencsak túl van sztárolva... Vannak benne hangulatos és jó részek, de iszonyat átgondolatlan az egész. Bár nem olvastam sok Batman képregényt, szerintem a Gyilkos tréfa a legjobb. Korántsem hibátlan, viszont a gondolatisága eszméletlen.

Mese92 2011.03.20. 18:21:15

@Alex Mahone: A Killing Joke meg az a képregény, ami kitűnik a többitől. Az volt az első Batman amit olvastam és nagyon megragadott, imádtam. Tim Burton eredetileg abból akart filmet készíteni, de a studiónak nem tetszett az ötlet és csak minimálisan vett át belőle részleteket. Amúgy furcsa, mások meg azt tartják túl sztároltnak. Azt hiszem ez olyan, hogy mindenkit megoszt, vagy nagyon tetszik a Killing Joke, mert szörnyen egyedi a világa és a monológok, vagy nem tetszik, mert túl nagy kedvencnek tartják sokan.

Alex Mahone 2011.03.20. 18:25:50

@Mese92: bár azért annyira nem epekedem érte, mint sokan mások, szerintem messze az a legösszeszedettebb, leghatásosabb és legmélyebb Batmankomik.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.20. 18:51:49

@Alex Mahone: A gyilkos tréfa is nagy kedvencem, de az Arkham szerintem jobb. Több mondanivalója, és mögöttes tartalma van. Természetesen a tréfának is van bőven, de az Arkhamnak még több.

Alex Mahone 2011.03.20. 19:07:42

@Sparrow: hát, nekem a Batman-szál nagyon nem tetszett. Végigmegy a vigyorgón, közben ha jól emlékszem, egy azaz egy harc erejéig áll meg, ahol egy nagyon bénán megfestett Kroktól sikerül irreális sérüléseket szereznie. Találkozik azok zömével, akiket ő maga juttatott ide, mindegyik mond valami okosat vagy elgondolkodtató, közben a hangulatosan de ezerszer ellőtt háttérbe olvadó Bats meghasonlik önmagával már a legelején, a végén pedig szimplán elmegy a saját kis vigyorgójába... De lehet, hogy ez csak azért nem fogott meg, mert Moore apánk szülöttét előbb olvastam. Mindazonáltal Amadeus Arkham szála szórakoztatóbb volt, főleg a megjelenítését tekintve.

Mese92 2011.03.20. 20:09:49

@Alex Mahone: Van benne igazság! Ez a Batman igaziból azért is nagy kedvenc, mert nagyon egyedi benne a rajz (festés) mert hát Dave McKean eléggé nagy ász a szakmájában. A szereplők és a hátterek fantasztikusan néznek ki! Néha viszont tényleg erőltetetten művészi és úgy érzem csak néha tudom átérezni az igazi hangulatát a történetnek.

L'Angelus 2011.03.20. 21:26:56

HÚÚÚÚÚÚÚ!
<: O

Dante McFarlane 2011.03.20. 21:38:29

Bane, Macskanő, Alberto Falcone (Ünneprontó)..... Ez egyre jobb és jobb lesz:)(Bár mondjuk Lukas Haas jobban hasonlít Albertora)
Látom, sokan szeretitek a bőregeret, akárcsak én.(A többi hőssel ellentétben vele könnyebb azonosulni) Régen én is gyűjtöttem a füzeteket (Superman és Batman címként ment a sorozat), és volt az egyik számban egy olyasfajta rajzstílus, amitől csak még félelmetesebbé tette Batmant.(Egyszer még rémálmom is volt tőle:)) Akkor szerettem meg igazán a karaktert. Jah, és azért is birom, mert ő nem fosik be olyan ellenségektől mint pl. Darkseid.(Hát meg is lett a következménye) És remélem, hogy Nolan mester egy durva jó 3. részt fog nekünk készíteni. (De azért csinálhatna 4-5-6-7.... ∞ részt is :))

Dante McFarlane 2011.03.20. 21:39:22

P.R. meg mennyen a píbe XD

Dante McFarlane 2011.03.20. 21:40:09

@Dante McFarlane: Jah, és Cranet is hozzák vissza

L'Angelus 2011.03.20. 21:44:56

@Dante McFarlane:
Arra tényleg sor fog kerülni, csak nem Nolan kapcsán: a Warner jelenleg azt tervezi, hogy néhány évvel a TDKR után egy modern TV-sorozatot kezdenek Batmanről.

Dante McFarlane 2011.03.20. 22:05:39

@L'Angelus: Tényleg? Lesz TV sorozat? Erről nem is tudtam :/
Remélem 16-os karikájú lesz, akkor nézni fogom. Jah, és még szívesen látnám Bale-t Batmanként egy JLA filmben is :)

L'Angelus 2011.03.20. 22:23:29

@Dante McFarlane:

Nem, nem. A TDKR után Nolan nuku, Bale nuku, Batfilm nuku. Vége.

Ha Juistice League film lesz - mert a marveles ligafilm után tuti, hogy vérszemet kap a Warner -, akkor abban szerintem Superman lesz a vezető, Zöld Lámpás, Villám meg a többiek a csapattagok, és a gothami univerzumot teljes egészében kihagyják majd belőle. Nem feltétlenül Nolan munkássága miatt, hanem inkább mert egy egyszerű halandó nem illik egy szuperemberes ligába.

Ja! És a hírről: tudtam, hogy Maroni autós szaltója után kell majd új keresztapa, de azt hittem, Rupert Thorne lesz az. De végülis nem bánom, csak fura, hogy Begins-karakter gyereke is szerepel majd.

Alex Mahone 2011.03.20. 22:23:36

@Dante McFarlane: Darkseid volt az, aki miatt most Éjszárny Batman, ugye? :)

L'Angelus 2011.03.20. 22:27:42

@Alex Mahone:
Darkseid Superman ellenfele, nem?

Alex Mahone 2011.03.20. 22:36:16

@L'Angelus: amennyit ezek (DC) kutyulnak az univerzumukon, már ki tudja... Bár magát a képregényt nem olvastam (Crisis on infinite Earths? Final Crisis? mit tudom én...), a legutóbbi tiszta lappal indításkor úgy tudom, Bruce Wayne meghalt. Azóta Robin egyenlő Batmannel. Bár épp mostanában készül feltámadni az original - vagy már meg is tette, szintén nem tudom.
Nehéz itt kiigazodni :)

L'Angelus 2011.03.20. 22:51:03

@Alex Mahone:
A TDKR-nek írmagjában se lesz köze a többi DC-hőshöz és világához. Ezt 100%-ra veheted.

Alex Mahone 2011.03.20. 22:58:16

@L'Angelus: nem is mondtam semmi ilyesmit :)

Dante McFarlane 2011.03.20. 23:24:13

@L'Angelus: Épp ez az, hogy Batman valamilyen módon pont beleillik a Ligába. (Nézd meg a Justice League illetve a JLU sorozatot ;))
Darkseid nemcsak Superman ellenfele, hanem a Ligájé is, na meg az egész DC Univerzumé is.
Bruce Wayne most támadt fel a halottaiból, asszem ország-világ előtt bevallotta hogy ő Batman (bár lehet hogy nem így, nemtom pontosan), és ezzel elindította Batman Inc.-t (Batman Részvénytársaság XD)

L'Angelus 2011.03.21. 07:24:46

@Dante McFarlane:
Meg Bat-Kreditkártya, mi? És szerinted MOZIFILMváltozatban ez mikor valósul meg 2100. május 34.-e előtt?
>: ]

Egyik DC-film se lehet annyira gügye és gagyi, gánya és genya, hogy nemcsak belerángassák a realista Batmant, de még ilyen dinoszaurusznagy állatságokat is belekakáljanak egy filmjükbe olyan filmtörténeti képregény-adaptációs meteorvécézések után, mint a Superman 3., Superman 4., Batgirl és Robin vagy a Csacskanő 2004-ből.

Szóval hagyjuk már ezeket a Sziklás-szarhegység-ötleteket, mint ez a Batman Részvénytársaság, jó? : )

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.21. 08:21:22

Kihagyok egy napot és rögtön képregényoldal lett a blog?!
:D

Mese92 2011.03.21. 09:45:26

@doggfather: :D Igen, én is észrevettem magam és inkább hallgatok már egy ideje :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.21. 11:04:39

@Mese92: jaj, nem bántani akartam senkit, csak megállapítottam egy tényt. :D

Dante McFarlane 2011.03.21. 14:13:55

@L'Angelus: Jólvanna :,(
Csak úgy megemlítettem. De kérlek szépen, a Bat-Kreditkártya dolgot ki ne mond. Még most is sirok amiatt, mert beletették egy Batman filmben. (mégha szar is volt)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.03.21. 20:11:47

Sose tudtam, hogy pl. a százezerféle batman-sztori mind EGY NAGY történet, vagy egy csomó, egymásnak ellentmondó?

Alex Mahone 2011.03.21. 20:17:58

@Yooha: is-is. Sokat segítettem, mi? :)
A karakter több helyen is felbukkan, saját sorozata is van, de van rengeteg - folytonosságba bele nem számító - különálló minisorozat.

Nagy vonalakban ennyi lenne.

L'Angelus 2011.03.21. 21:29:21

@Yooha:
Chris Nolan 3 filmje a történet gerince.

Mese92 2011.03.21. 21:39:13

@Yooha: Van amelyik kapcsolódik, de sok képregény arra törekszik, hogy teljesen eltérő legyen a többitől, pl. a legsztároltabbak, mint a Long Halloween, Killing Joke, Dark Knight Fall.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.21. 22:09:04

Na az Entertainment Weekly meg azt írja, hogy a Variety tévedett. Levitt benne lesz a filmben, de nem a maffiafőnök fiát játssza. Itt már a biztos se biztos.
süti beállítások módosítása