Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Azok a csodálatos 80-as évek: Aréna előzetes

2011.03.27. 14:23 koimbra 3 komment

A 80-as évekre mindenki nagy nosztalgiával gondol, leginkább azok, akik már akkor is éltek és rongyosra néztek egyes filmeket. Rengeteg alkotás született akkor is, sok elkerülte a figyelmem. Néhány napja pótoltam A rejtőzködőt (The Hidden), ami erősen B kategóriás alkotás, sok nevetséges pillanattal, de egyszer meg lehet nézni. A filmben felbukkan Claudia Christian is, akinek valamiért megnéztem, hogy milyen művekben volt alkalma szerepelni. Így került elő az Aréna (Arena) előzetese is, majd ezt követve több olyan produkció előzetesét tekintettem meg, ami ekkoriban került a közönség elé. Úgy gondoltam, hogy minden héten közzéteszek egy előzetest ebből a korszakból. Legyen az első az Aréna, ennek története 4038-ban játszódik, ahol a porondon a világegyetem egyes teremtményei mérik össze erejüket.

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr612775524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.03.27. 14:40:06

Nem is értem, hogy miért tűnt el ez a film a süllyesztőben.:D

Tipca 2011.03.27. 14:54:16

Komolyan mondom, kíváncsi lennék erre a filmre. :D Tisztára elkapott a retro-fíling.

mr.roper 2011.03.27. 15:10:12

Claudia Christian?Ő játszott a Maniac Cop-ban? A legnagyobb B-kategóriás művésznők egyike....-))
süti beállítások módosítása